» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » GEMMA » باکس پنبه رنگ خاکی GEMMA

باکس پنبه رنگ خاکی GEMMA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
امروزه در سرویسهای بهداشتی معمولا شاهد لوازم آرایشی نیز می باشیم و برای استفاده از اینگونه وسایل همانند پنبه باید از بهداشت آن اطمینان خاطر داشته باشیم .پنبه که یک نوع محصول کشاورزی با الیافی نرم و پف دار می باشد اگردر معرض هوا قرار بگیرد باعث جذب میکروب و باکتری می شود به همین علت باکس پنبه ای GEMMAکه بسیار خاص و ظریف طراحی شده است را مورد استفاده قرار می دهیم که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی ، فضای مدرن و شیکی را در سرویس بهداشتی خود ایجاد خواهیم کرد.
وضعیت:

قیمت:   25800000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ستهای سرویس بهداشتی GEMMA

SPIRELLA یک شرکتی است که با بیش از 50 سال سابقه، توانسته با طرحهای نوآورانه و ایده های خلاقانه برای دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی پیشتاز شرکتهای طراحی باشد  . ضمن اینکه توجه زیادی به جزئیات و طراحی های زیبا برای ستهای  سرویسهای بهداشتی داشته است .

این مجموعه بی نظیر GEMMA از مجموعه  spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت فردی در منزل  ، حمام و سرویس بهداشتی خود را مدرن و امروزی نگه دارید . مجموعه GEMMA با بالاترین کیفیت ساخته شده است و برای حمامهای مدرن و امروزی طراحی شده است که بسیار مورد استقبال در کشورهای اروپایی قرار گرفته است .

در ستهای سرویس بهداشتی SPIRELLA از پرکاربردترین وسایل مورد نیاز استفاده می شود یکی از این وسایل پرکاربرد که تنها در ست GEMMA قابل مشاهده است ظرف جای پنبه ای می باشد که با طراحی زیبا و درب آن کاملا بهداشتی و مناسب هر سرویس بهداشتی می باشد . این جا پنبه ای با رنگ خاکی و خنثی ای که دارد قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

 

جا پنبه ای :

جای پنبه ای  دارای سایزی به ابعادی 9x10.6 سانتیمتر می باشد .

نام کالاباکس پنبه
گروهGEMMA
ابعاد10.6x9
جنسسرامیک
رنگخاکی