» محصولات » TOTO » وان و جکوزی » وان اکریلیک » وان و جکوزی اکریلیک توتوPAYK1300ZPE

وان و جکوزی اکریلیک توتوPAYK1300ZPE

امتیاز کاربران
وان توکار آکریلیک با امکانات جکوزی با لبه ها و دیوارهای طراحی شده مخصوص استفاده آسان در ساختمانها که بسیار شیک و زیبا می باشدو از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است
وضعیت:

قیمت:   2317 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

وان اکرلیک PAYK1300ZPE

وان و جکوزی های توتو یکی از پرکاربردترین وسایل تجملاتی سرویس بهداشتی می باشد . با غوطه ور شدن در وانها و جکوزی های زیبا و خوش استایل توتو به ریلکس شدن بدن و روانتان کمک شایانی می کنید .

وان و جکوزی های توتو با عمق مناسبی که دارند در آنها بسیار راحت غوطه ور می شوید. وانهاو جکوزی های اکریلیکی توتو مواد مخصوصی که در ساخت بدنه آنها بکار رفته است باعث میشود همیشه براق باقی بمانند، ولی به هیچ عنوان لغزنده نمی باشد . ضمنا بخاطر جنس مخصوصی که دارد هیچگونه تخلخلی در سطح صاف و صیقلی آن وجود ندارد به همین خاطر دیگر نیازی به مواد شوینده و اسیدی نمی باشدبه همین علت دارای عمر طولانی تری می باشند.

لازم به ذکر است که وان و جکوزی های توتو از یک قالب بدون درز تشکیل شده اند و دارای خطوط و زوایا و انحناهایی می باشند که استفاده را برای کاربر بسیار راحت و آسان کرده است . این مدل وان و جکوزی به گونه ای طراحی شده است که در عین حالی که فضای بزرگ برای غوطه ور شدن دارد قابلیت نصب در فضاهای کوچک را دارد.

 وان و جکوزی

سایز وان اکریلیک PAYK1300ZPE

ابعاد این وان جکوزی شامل ارتفاع 54.5 سانتی متر و طول 130 سانتی متر و عرض 130سانتی متر می باشد .

ظرفیت آب255 لیتر
نامPAYK1300ZPE
سایز1300x1300x545
جنس اکریلیک
دانلود فایل PDFPAYK1300ZPE.pdf
دانلود فایل 2D DWGPAYK1300ZPE_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX