» محصولات » TOTO » وان و جکوزی » وان اکریلیک » وان اکریلیک توتوPAYK1810LR HPW

وان اکریلیک توتوPAYK1810LR HPW

امتیاز کاربران
وان اکریلیک توتو دارای عمق مناسب برای غوطه ور شدن در آب می باشد و به علت اینکه از مواد آکریلیک ساخته شده دارای دوام زیاد می باشد و همچنین سطحی غیر قابل لغزش دارد
وضعیت:

قیمت:   4900 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

وان اکریلیک توتو PAYK1810LRHPW

وان و جکوزی های توتو یکی از پرکاربردترین وسایل تجملاتی سرویس بهداشتی می باشد . با غوطه ور شدن در وانها و جکوزی های زیبا و خوش استایل توتو به ریلکس شدن بدن و روانتان کمک شایانی می کنید .

وان و جکوزی های توتو با عمق مناسبی که دارند در آنها بسیار راحت غوطه ور می شوید. وانهاو جکوزی های اکریلیکی توتو مواد مخصوصی که در ساخت بدنه آنها بکار رفته است باعث میشود همیشه براق باقی بمانند، ولی به هیچ عنوان لغزنده نمی باشد . ضمنا بخاطر جنس مخصوصی که دارد هیچگونه تخلخلی در سطح صاف و صیقلی آن وجود ندارد به همین خاطر دیگر نیازی به مواد شوینده و اسیدی نمی باشدبه همین علت دارای عمر طولانی تری می باشند.

لازم به ذکر است که وان و جکوزی های توتو از یک قالب بدون درز تشکیل شده اند و دارای خطوط و زوایا و انحناهایی می باشند که استفاده را برای کاربر بسیار راحت و آسان کرده است .در این مدل وان و جکوزی یک بالش سبک  تعبیه شده است تا در هنگام ماساژ بدن بوسیله فشار آب جکوزی تکیه گاه سرتان راحت باشد. 

در این مدل وان و جکوزی توتو که از مجموعه سری JEWELHEX می باشد با طراحی دستگیره های که در دو طرف وان برای راحتی کاربر، بسیار زیبا و ظریف طراحی شده است . جکوزی این مدل آب را با حرکت گردابی پرتاب میکند که باعث ماساژ تمامی بدن کاربر می شود و یک ریلکسی خاص را می توانند تجربه کنند.

با انتخاب این مدل وان و جکوزی به همراه دیگر محصولات سری JEWELHEX می توانید سرویس بهداشتی بسیار شیک و لاکچری را داشته باشید.

وان و جکوزی

سایز وان اکریلیک PAYK1810LRHPW

ابعاد این وان جکوزی شامل ارتفاع58 سانتی متر و طول 180 سانتی متر و عرض 85 سانتی متر می باشد .

ظرفیت آب286لیتر
نامPAYK1810LRHPW
سایز1800x850x580
جنس اکریلیک
دانلود فایل PDFPAY1810HPWE_PAYK1810RHPWE_PAYK1810LHPWE.pdf
دانلود فایل 2D DWGpayk1810.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX