» اخبار » ویژگی ست سرویس بهداشتی خوب چیست؟+تصاویر

ویژگی ست سرویس بهداشتی خوب چیست؟

1481  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 20 اسفند ماه 1399

یک ست سرویس بهداشتی خوب علاوه بر رعایت بهداشت باعث زیبایی در دکوراسیون فضای مورد نظر نیز می گردد.

ویژگی ست سرویس بهداشتی خوب چیست؟+تصاویر

همانطور که می دانید سرویسهای بهداشتی کمترین فضای خانه را اشغال می کنند . اما یکی از پر اهمیتترین مکانی است که به طور مستقیم با بهداشت خانواده در ارتباط است . پس سعی کنیم از یک ست سرویس بهداشتی خوب و مناسب استفاده کنیم، که علاوه بر سلامتی ، زیبایی را هم به سرویس بهداشتی شما ببخشد.

ست سرویس بهداشتی

انتخاب یک کالای با کیفیت ، زیبا و بهداشتی و همچنین مقرون به صرفه بودن یک انتخاب ساده نمی باشد. پس قبل از خرید یک ست سرویس بهداشتی متناسب باید مسائلی را مد نظر قرار دهید .

ست سرویس بهداشتی چیست ؟

ستهای سرویس بهداشتی ، ابزاری کاربردی می باشند که علاوه بر زیبایی باعث رعایت  بهداشت و نظافت در سرویس بهداشتی می گردد.

معمولا ستهای سرویس بهداشتی دارای رنگ و مدل یکسانی می باشند که بنا به رنگ و مدل سرویس بهداشتی خود می توانیم یک ست سرویس بهداشتی زیبا را به همان تناسب انتخاب کنیم و یک جلوه خاص به فضای سرویس بهداشتی خود دهیم.

یکی از مشکلات عمده در سرویسهای بهداشت ، نظافت توالتها می باشند که عدم نظافت آن  باعث انتقال بیماری و آلودگی به قسمتهای دیگر می شود ، پس انتخاب یک ست سرویس بهداشتی مناسب از الزامات یک سرویس بهداشتی می باشد.

ست سرویس بهداشتی

آشنایی با انواع سرویس بهداشتی :

انوع مختلفی از ستهای سرویس بهداشتی در بازار وجود دارد . ما در اینجا شما را با ستهای اسپیرلا و توتو آشنا می کنیم، که اغلب از جنس سرامیک مقاوم و استیل براق و خشدار و همچنین شیشه ای می باشند .

ستهای سرویس بهداشتی اسپیرلا دارای تنوع در طرح و رنگ می باشند. به همین دلیل قدرت انتخاب برای خوش سلیقه ها بسیار بالا می باشد.

ست سرویس بهداشتی

ستهای سرویس بهداشتی اسپیرلا و توتو را در مجموعه افراساز به صورت حضوری قابل بازدید می باشد .

ست سرویس بهداشتی شامل چه ارقامی است ؟

ست های سرویس بهداشتی معمولا بین 3 تا 8 تکه قابل تغییر می باشد که بنا به انتخاب و سلیقه تان می توانید این ستها را بچیند . این اقلام به شرح ذیر می باشند :

  • سطل آشغال
  • برس توالت
  • جاصابون مایع
  • جاصابون جامد
  • جامسواکی
  • آویزهای حوله
  • جای پنبه
  • سبدهای اکسسوری آرایشی

 ست سرویس بهداشتی

اگر قصد خرید ستهای سرویس بهداشتی 3تکه و 4 تکه را دارید ، حتما مقاله هایی که برای شما آماده کردیم را مطالعه بفرمایید و ستهای اسپیرلا را در سایت افراساز مشاهده بفرمایید.

 

چرا باید ست سرویس بهداشتی بخریم؟

شما با خرید یک ست سرویس بهداشتی چند تکه باعث رفاه و بهداشت در محیط خانه خود شده اید . علاوه بر اینکه این ستهای بهداشتی بسیار کاربردی می باشند ،ضمنا سلامت فردی و عمومی خانواده را تامین می کنند.

این یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار برای خرید ستهای سرویس بهداشتی می باشد.

 ست سرویس بهداشتی

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی و نکته های کاربردی آنها

نکات کاربردی و مهمی که  در انتخاب ست سرویس بهداشتی باید مد نظر داشته باشیم:

  • توجه به تعداد انتخاب ست مورد نظر
  • ضد آب بودن محصولات
  • مقاومت در برابر شوینده ها
  • سازگاری رنگ و طرح با دکوراسیون فضای مربوطه
  • اندازه ستهای بهداشتی
  • قابلیت شستشو
  • برند ست سرویس بهداشتی

 ست سرویس بهداشتی

توجه به تعداد انتخاب ست مورد نظر

همانطور که قبلا گفتیم ست سرویس بهداشتی معمولا بین 4 تا 8 عنصر قابل انتخاب است . ولی شما باید کاملترین ست را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب و تهیه کنید تا رفاه و بهداشت بیشتری را به فضای خانه القا کنید.

 ست سرویس بهداشتی

ضد آب بودن محصولات

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب ست سرویسهای بهداشتی ، ضد آب بودن آنها می باشد که اگر ست سرویس بهداشتی ضد آب نباشد باعث عدم رعایت بهداشت می شوید .

بهترین جنسهای ضد آب : رزین ، پلکسی ، استیل می باشد . تمامی این جنسها ، در مجموعه افراساز قابل رویت می باشند .

 ست سرویس بهداشتی

مقاومت در برابر شوینده ها

یکی از فاکتورهای اساسی که در ستهای قابل استفاده در سرویسهای بهداشتی حاثز اهمیت می باشد، مقاوم بودن در مقابل مواد ضدعفونی کننده و سفیدکننده می باشد.

ست سرویس بهداشتی

بهترین پیشنهاد ما استفاده از جنسهای پلکسی ، رزین ، سرامیکی و استیل می باشد که همه این جنسها در مدلهای مختلف در مجموعه افراساز موجود می باشد .

 

سازگاری رنگ و طرح با دکوراسیون منزل

یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید ست سرویس بهداشتی انتخاب رنگ و مدل و ست کردن آنها با دیگر اجزای مختلف فضای سرویس بهداشتی می باشد . پس سعی کنید در انتخاب رنگ و مدل که می خواهید خریداری کنید دقت لازم را از جهت سازگاری با محیط مورد نظر داشته باشند.

 ست سرویس بهداشتی

اندازه ستهای بهداشتی

توجه داشته باشید در اکثر منازل فضای اختصاص داده شده به سرویس بهداشتی کوچکترین قسمت منزل می باشد و برای چیدمان ستهای بهداشتی محدود می باشند . پس باید اقلام مورد نظر را متناسب با فضای داخلی سرویس بهداشتی انتخاب کنید . حتی می توانید از ستهای بهداشتی دیواری که در مجموعه افراساز هم از برند توتو و هم از برند اسپیرلا موجود است استفاده کنید و تمام ستهای انتخابی قابلیت نصب برروی دیوار را دارند و عموما از جنس استیل مرغوب می باشند .

 ست سرویس بهداشتی

قابلیت شستشو

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب ستهای سرویس بهداشتی ، قابلیت شستشوی آنها می باشد چون این ستها باید دائما مورد شستشو قرار بگیرند، تا نظافت کاملا رعایت شود و از انتقال باکتری جلوگیری بعمل آید.

 

برند ست سرویس بهداشتی

اگر از برند معتبری همانند توتو و اسپیرلا در فضای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید ، همیشه خیالتان از بابت کیفیت محصول و کارایی آن آسوده است .

پس برای خرید راحتتر و انتخاب بهتر به مجموعه افراساز مراجعه کنید.

ست سرویس بهداشتی