» محصولات » TOTO » توالت » وال هنگ » توالت وال هنگ CW813PJ

توالت وال هنگ CW813PJ

امتیاز کاربران
توالت وال هنگ توتو با طراحی منحنی و زیبا ویک تکه می باشد دارای سیستم تخلیه واش دان و دو زمانه است که از آب مصرفی کمتری را استفاده می کند دارای درب آرام بند می باشد .
وضعیت:

قیمت:   420 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

بک تو وال توتو مدل cw813PJ

توالت بک تو وال  از گروه مجموعه سری LE MUSE می باشد .بک تو وال به توالت های بدون مخزنی گفته می شود که وزن آن روی سطح زمین می باشد و تخلیه توالت از طریق خروجی زمین می باشد.در این نوع توالت ها شما نیاز به فلاش تانک توکار بدون شاسی دارید که قیمت این فلاش تانک ها ارزان تر از مدل شاسی دار می باشد ولی قیمت توالت بک توال از مدل توالت وال هنگ همان سری مجموعه گرانتر می باشد.مجموعه سری LE Muse دارای توالت 2 تکه وال هنگ بک تو وال بیده روشویی ها و شیرآلات که طراحی مشابهی دارند را دارا می باشد .این مجموعه انتخاب و طراحی سرویس بهداشتی را بسیار برای آرشیتکت آسان کرده.دارای طراحی و پوشش شکیل که باعث احاطه کردن تمام گلوگاه توالت می شود و جلوه بیشترو زیباتری به توالت می دهد.

 

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت فرنگهای توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در نظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

                                    

     

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت فرنگهای توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در نظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

                                    
              توالت فرنگی هوشمند

سیستم WASH DOWN

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت فرنگی ها استفاده از سیستم واش دان می باشد ، که باعث می شود آب به صورت آبشاری و با قدرت، کاسه توالت فرنگی را تمیز کرده و تخلیه ای بسیار قوی و کاملا بیصدا را در زمان کم  را داریم.

 

WASHDOWN

درب دوبل آرام بند CW813PJ

درب دوبل این مدل آرام بند.نصب و باز کردن درب دوبل آن توسط نکه دتشتن 2 عدد شاسی روی توالت می باشد و نیازی به ابزار ندارد .زمان تمیز کردن سطح کاسه توالت می توان به راحتی درب دوبل را جدا کرد و سطح را کامل تمیز کرد و ددوباره به راحتی نصب کرد.

سایز توالت و مشخصات فنی

سایز توالت 59.5x38 سانتیمتر می باشد .آکس توالت بر روی زمین 20 سانتیمتر و آکس روی دیوار 18 ساتیمتر می باشد.

مدلCW813PJ
گروهLe Muse
نوع فرنگییک تکه
سیستم تخلیهWashdown
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب4/5 لیتر
فشار آب0/7-7/5 پاسگال
اکس180mm
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوfalse
ابعاد380x595x400
دانلود فایل PDFPDF-CW813-WALLHUNG- توالت وال هنگ-TOTO-توتو-AFRASAZ-افراساز.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW813J.dwg
دانلود فایل 3D MAX
دانلود فایل 3D DWGCW813PJ_Drawing.dwg