» محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » چینی آلات » LS800CM

LS800CM

امتیاز کاربران
روشویی دیواری کاملا گرد بسیار زیبا با شیرآلات تمام اتوماتیک که بسیار مورد توجه افراد خاص پسند و خوش سلیقه قرار گرفته است
وضعیت:

قیمت:   9668 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

 روشویی دیواری LS 800CM 

روشویی دیواری مدل LS800CM  توتو که بسیار زیبا با طراحی منحنی و  دایره شکلش مورد توجه بازدیدکنندگان افراساز قرار گرفته است. این روشویی دیواری  قابلیت نصب به دیوار را دارد به همین خاطر شستشو و نظافت آن و محیط اطرافش بسیار راحت می باشد،  و نیز با ابعاد جمع و جور خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این مدل روشویی دیواری به تناسب ابعادش مناسب اماکنی است که فضای سرویس بهداشتی آنها کوچک می باشد همانند رستورانها، مراکز خریدو و... ، ضمنا عمق زیاد کاسه این روشویی باعث میشود ،فضایی مناسب هنگام استفاده وجود داشته باشد و آب به اطراف تراوش نکند. این مدل روشویی دیواری دارای شیرآلات تمام اتوماتیک می باشد که تنها با حرکت دست سنسور ریزش آب و حتی مایع صابون فعال گردیده و بدون کوچکترین تماسی رعایت بهداشت و شستشو را خواهید داشت.

سطح سرامیکی این روشویی دیواری کاملا صاف می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود و رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نمی باشد.

روشویی

 سایز روشویی

 این روشویی دیواری دارای  ابعادی به طول 64 و عرض 48.1 و قطر 47 سانتیمتر میباشد.

نام کالاروشویی
مدلLS800CM
جنسچینی
سایز481x470x640
دانلود فایل PDFLS800CM.pdf
دانلود فایل 2D DWG LS800CT1_HP800F.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX