» محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » شیر چشمی » DLE110AN

DLE110AN

امتیاز کاربران
شیرآلات چشمی توتو دارای سنسور مادون قرمز می باشند و مناسب مکانهای عمومی می باشند شیرمدلDLE110AN کاملا پایه کوتاه می باشد و قابلیت نصب آسانی دارد .
وضعیت:

قیمت:   850 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

شیرچشمی DLE110AN

شیرآلات چشمی توتو دارای حس گرهایی می باشند که بدون نیاز به لمس کردن و تنها با حرکت ، سنسورها فعال شده و جریان آب در آنها برقرار می گردد و سپس با دور شدن از آنها جریان آب قطع می شود .

این مدل شیر چشمی توتو دارای سنسورهای مادون قرمز هستند که بسیار مناسب فضاهای عمومی می باشد. ضمنا دارای کمترین ولتاژ مصرفی می باشند و برای تامین انرژی مورد نیاز امکان استفاده از برق ، باطری و سیستم ECOPOWER را دارد . 

این شیر چشمی با طراحی بسیار ظریف و پایه کوتاه بسیار مناسب فضاهای عمومی و کوچک می باشد .

شیرآلات چشمی دارای چندین بخش می باشند که شامل موارد زیر می باشد :

  • دهانه
  • سنسور
  • بدنه
  • کارتریج
  • منبع تغذیه
  • شیرفلکه الکترونیکی

سیستمECO POWER

تکنولوژی توتو در حال پیشرفت می باشد یکی از این تکنولوژیها ECO POWER می باشد که در شیرآلات سنسوری برای جاری شدن آب نیاز به انرژی دارند ولی در این تکنولوژی دیگر نیاز به باطری و یا برق نیست و تنها از نیروی خود آب تامین می شود که همین امر باعث عدم اتلاف انرژی و کاهش قابل توجه تعمیر و نگهداری و هزینه های دیگر می شود .

فناوری شیرهای پیستونی توتو ، پیشرفت چشمگیری نسبت به شیرهای دیافراگمی قدیمی دارد . با فعال شدن سنسور شیر توتو آب با فشار مناسب جاری می گردد. به همین علت به هیچ عنوان باعث خوردگی و یا از بین رفتن واشرها و ... نمی گردد، همین امر باعث کاهش مصرف هزینه نگهداری می گردد.

جریان آب باعث چرخش توربین با بازده بالا می شود که همین امر تولید و ذخیره نیرو را در بر می گیرد و خازنهای مربوطه را شارژ می کنند.

شیر اتوماتیک
کدDLE110AN
گروهشیر چشمی فضای عمومی
فشار ورودی آب0.05 مگا پاسکال فشار داینامیک - 0.75 مگا پاسکال فشار استاتیک
منبع تغذیهتکنولوژی اکوپاور
فاصله کانونی تشخیص سنسور130-200mm
تنظیم دمای آبندارد
دانلود فایل PDFTEN12AN.pdf
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 2D DWG TEN12AN.dwg
دانلود فایل 3D MAX