» اخبار » فلاش تانک توکار

راهنمای خرید فلاش تانک + تصاویر و مدل های فلاش تانک

1732  تعداد بازدید  |  دوشنبه 25 آذر ماه 1398

این مطلب به شما کمک میکند تا در زمان انتخاب فلاش تانک ، اطلاعات بیشتری داشته باشید و کاربردی ترین فلاش تانک را برای خودتان انتخاب کنید.

فلاش تانک توکار

فلاش تانک 

به طور معمول فلاش تانک به دو دسته ی فلاش تانک توکار و فلاش تانک روکار تقسیم میشود . فلاش تانک روکار در موارد بسیاری برای توالت شرقی استفاده میگردد و در مواقع نادری برای توالت فرنگی مخزن به کار برده میشود ( مواقعی که خریدار نمیخواهد دیوار پشت توالت خراب شود ) که در این صورت ، زیبایی کار به مشکل میخورد . بنابراین برای داشتن ظاهری زیباتر و تمیزتر، پیشنهاد ما استفاده از فلاش تانک توکار است که در زیر به تفضیل راجع به آن توضیح می دهیم : 

فلاش تانک توکار 

این نوع فلاش تانک دارای انواع مختلف میباشد ، فلاش تانک توکار با فریم و یا شاسی ، فلاش تانک توکار بدون فریم یا شاسی که هر کدام از این دو نوع دارای سایز های مختلف هستند ، فریم برای توالت بیده .

فلاش تانک توکار با فریم و شاسی 

این نوع فلاش تانک به طور استاندارد برای توالت های دیواری یا وال هنگ استفاده میشود . و در دو سایز با ضخامت 8 سانتی متر و 13 سانتی متر قابل ارائه هستند . سایز 8 سانت برای دیوارهایی با عمق 10 سانت و سایز 13 سانت برای دیوارهایی با عمق 15 سانت مناسب است . فریم آنها معمولا از آهن یا فولاد ساخته میشود .مخزن این نوع فلاش تانک معمولا 6 لیتر آب در خود جای میدهد ولی برخی برندها مثل برند TECE آلمان میتواند تا 9 لیتر آب را در خود جای دهد و بنابراین تخلیه پشت سرهم با این نوع فلاش تانک به مراتب آسانتر خواهد بود و همچنین در فلاش تانک های برند TECE قطعه یی برای تنظیم تخلیه ی 3 ،6 یا 9 لیتر نیز وجود دارد .این نوع فلاش تانک کاملا داخل دیوار قرار گرفته و فقط پیچ های اتصال به توالت دیواری یا وال هنگ از آن بیرون میماند تا توالت به آن وصل شود ، فاصله ی این پیچ ها نیز به صورت استاندارد 18 و یا 23 سانت است . برای تخلیه از کلیدهایی که روی دیوار قرار میگیرند استفاده میشود .  کلیدها نیز از انواع مختلف هستند که در ادامه ی مطالب توضیح آن داده خواهد شد .
فلاش تانک
نوع دیگری از فلاش تانک های بافریم نیز وجود دارد که سطح بیرونی آن از بالا تا پایین شیشه ای است و هم به صورت مکانیکی هم به صورت لمسی Sen-Touch قابل دسترس است ، طبیعتا برای نو لمسی آن نیاز به برق نیز وجود دارد .
 
 فلاش تانک

فلاش تانک توکار بدون فریم و یا شاسی

فلاش تانک توکار بدون فریم و یا شاسی برای توالت های فرنگی بدون مخزن مثل وال فیس و بک تو وال ( توضیح آن را در قسمت توالت فرنگی بخوانید ) و همچنین برای توالت های شرقی استفاده میشود و از آنجایی که این فلاش تانک ها وظیفه ی نگه داشتن  توالت را ندارند و توالت روی زمین می نشیند ، نیازی به فریم یا شاسی ندارند .
فلاش تانک بدون فریم نیز مانند فلاش تانک با فریم دارای دو سایز 8 سانت و 13 سانت است و به ترتیب برای دیوار با عمق 10 سانت و 15 سانت مناسب است . مخزن این نوع فلاش تانک معمولا 6 لیتر آب در خود جای میدهد ولی برخی برندها مثل برند TECE آلمان میتواند تا 9 لیتر آب را در خود جای دهد و بنابراین تخلیه پشت سرهم با این نوع فلاش تانک به مراتب آسانتر خواهد بود . برای تخلیه از کلیدهایی که روی دیوار قرار میگیرند استفاده میشود .  کلیدها نیز از انواع مختلف هستند که در ادامه ی مطالب توضیح آن داده خواهد شد .
 فلاش تانک
 

 انواع کلید فلاش تانک 

ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که کلید فلاش تانک هر برند فقط برای فلاش تانک همان برند متناسب است و حتما باید کلید و فلاش تانک از یک برند خریداری شود . کلیدها به دسته های مکانیکی و چشمی یا سنسوری تقسیم میشوند . جنس کلید ها نیز میتواند از پلاستیک ABS ، استیل مات ، خشدار یا براق و شیشه ای باشد . که معمولا قیمت آنها نیز به همان ترتیبی که اشاره شد افزایش می یابد . 
 فلاش تانک
 
کلیدها به دو مدل تک زمانه و دو زمانه تقسیم میشوند . کلید تک زمانه بسته به میزان تنظیم فلاش تانک ، با یک بار فشار دادن کل آب را برای تخلیه به داخل توالت هدایت میکند ولی کلید دو زمانه معمولا میتواند یک 3 لیتر و یک 6 لیتر را برای تخلیه به کار گیرد که در این صورت در صورت عدم نیاز به 6 لیتر آب میتوان با استفاده از دکمه ی کوچکتر  در مصرف آب صرفه جویی کرد .
فلاش تانک
کلیدهای شیشه ای نیز مانند باقی کلیدها هم تک زمانه و هم دو زمانه هستند و تنوع رنگی بسیار قابل توجهی دارند و کاراییشان نیز مانند همان توضیحات قبل است .
 
 فلاش تانک
کلید چشمی یا سنسوری یا به وسیله ب برق و با کمک ترانس و یا با باطری کار میکند ، البته باطری ها همیشه باطری معمولی نیستند . کلید های سنسوری فلاش تانک نیز میتوانند شیشه ای ، پلاستیکی یا استیل مات و براق و خشدار باشند .
فلاش تانک
 فلاش تانک