» اخبار » آویز حمام و توالت

8مدل زیبا و شیک از آویزهای حمام و توالت + تصاویر

2282  تعداد بازدید  |  سه شنبه 29 مهر ماه 1399

معرفی انواع آویز حمام و توالت و کاربرد آنها برای بهداشت و نظافت بیشتر از آویزهای مخصوص در حمام و توالت استفاده می کنیم که علاوه بر رعایت بهداشت ، باعث نظم و زیبایی در فضای حمام و توالت می شویم.

آویز حمام و توالت

آویز حمام و توالت

چیدمان و دکوراسیون منزل در هر فضایی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است . همه دنبال یک منزل شیک و مدرن می باشند هر چند که آن مکان در دیدرس قرار نداشته باشد ، مثل سرویسهای حمام و توالت که علاوه بر دکوراسیون ، بهداشت آنها نیز باید رعایت شود . استفاده از یک آویز حوله حمام در عین حال که زیبایی را به  فضای حمام  می دهد به بهداشت آن هم اهمیت داده ایم .

راههایی مختلفی برای نظم دادن به حمام و توالت وجود دارد یکی از این نظم دهنده ها آویز حمام و توالت  می باشد که با نصب آن به حمام و یا توالت نظم وزیبایی می بخشیم.

در نظر داشته باشید چون آویزهای حوله حمام و توالت دائما در معرض آب و رطوبت قرار دارند در هنگام خرید مرغوبیت جنس آنها را در نظر داشته باشید.

آویز حوله و توالت معمولا بر روی دیوار و کاشی نصب می شود که نصب کردن آنها باعث ایجاد سوراح در روی دیوار شده برای جلوگیری از این خرابی پیشنهاد ما چسب بسیار قوی می باشد که مخصوص همین آویزهای حوله حمام و توالت می باشد .

 

انواع آویزها

  • آویز توالت
  • آویز حمام

1-      آویز توالت

الف: آویز تک میله دستمال توالت

به دلیل استفاده روزمرده عموم از دستمال رولی در توالتها برای بهداشت بیشتر آنها را در استندهای مخصوص نگهداری می کنند که این آویز توالت از پرکاربردترین آویزها می باشد که در همه مکانها از جمله خانه ، محل کار ، رستورانها ، هتلها و... استفاده می شود معمولا در انتهای میله ای که دستمال توالت در آن قرار می گیرد یک برآمدگی یا خمیدگی تعبیه شده است که از افتادن یا لیز خوردن دستمال توالت جلوگیری می کند.

آویز دستمال توالتآویز دستمال توالتآویز توالتآویز دستمال توالت

 

ب: آویز دستمال توالت با رویه (درپوش)

 به دلیل استفاده روزمره از دستمال توالت در سرویسهای بهداشتی ، برای بهداشت بیشتر استندهایی برای قراردادن دستمال رول توالت تعبیه شده است که دارای رویه یا درپوش می باشد که هم از نظر ظاهر جذابتر هستند و هم اینکه بهداشتی تر می باشند ضمن اینکه از ورودی رطوبت و آلودگی به رول دستمال جلوگیری می کند .

 این مدل آویز دستمال توالت عموما در سرویس بهداشتهای عموم مانند رستورانها ، هتلها و ... کاربرد بسیاری دارد .

 

 آویز دستمال توالت با رویهآویز دستمال توالت با رویهآویز دستمال توالت با رویهآویز دستمال توالت با رویه

ج: آویز دوقلو حوله سرویس بهداشتی 

آویز توالت و حمام یکی از لوازمی است که غیرقابل چشم پوشی می باشد . در این مدل بخش میله قابل باز و بسته شدن می باشد و دارای ظرفیت قرارگیری چند  حوله در این نوع آویز حمام و توالت وجود دارد. عموما برای سرویس بهداشتیهای که بیش از یک نفر از آن استفاده می شود بکار میرود که برای هر شخص یک حوله مجزا بکار می رود و برای بهداشت بیشتر حوله ها را در کنار هم قرار نمیدهند و هر کدام را در روی یک میله جدا آویزان می کنند.

د: آویز حلقوی :

 این نوع آویز حوله حمام و توالت که براحتی باز و بسته می شود . آویز حوله حمام و توالت معمولا از جنس استنلیس استیل و برنج می باشد که در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشد ، معمولا یک حوله تکی درون حلقه آویزان می شود و در مکانهای شخصی از آن استفاده می شود .

آویز توالتآویز توالتآویز توالتآویز توالت

 

ه:آویز دستمال توالت ذخیره

این مدل آویزدستمال توالت معمولا در هتلها و مکانهای عمومی بزرگ قابل استفاده می باشد ، که در دیوار کناری و پایین توالت جاگذاری میشود و برای قراردادن یدکهای رول دستمال توالت می باشد. این آویز دستمال توالت به صورت عمودی قرار می گیرد که باعث میشود خارج کردن رول دستمال از آویز یدک دستمال توالت به راحتی انجام پذیر باشد.

 آویز ذخیره دستمال توالت

آویز ذخیره دستمال توالت

2-آویز حمام

الف:  میله ای

آویز حوله حمام از جنس استیل ساخته شده است چون در مجاورت با حوله های نمناک قرار دارد کمترین آسیب را می بیند.

آویز حوله حمامآویز حوله حمامآویز حوله حمامآویز حوله حمام

 

 

ب: چند میله (شلف):

چند میله‌ی افقی در کنار هم قرار دارند که به راحتی حوله در روی آن قرار می گیرد و فاصله ای که این گیرها با دیوار ایجاد می کند سبب می شود حوله نمناک از دیوار فاصله داشته باشد که این کار باعث می شود جریان هوا از پشت حوله عبور کند و حوله سریعتر خشک شود و ضمنا نم و رطوبت به دیوار منتقل نشود.

آویز حوله حمام و یا شلف وسیله ضروری است که در قسمت رختکن حمام نصب می شود و از رویه آن به صورت یک طبقه مجزا برای حوله های اضافی استفاده می شود و معمولا در مچاورت و نزدیکی حمام نصب می شود .

آویز حوله حمامآویز حوله حمامآویز حوله حمام

 

ج :آویز قلابدار:

یکی دیگر از موارد مهم در خانه قلاب جالباسی می باشد که در مدل و اندازه های مختلف تولید می شود. آویز حوله حمام در اندازه و شکلهای محتلف تولید می شود و معمولا آویز حوله حمام قلابی می باشد ، آویز قلابدار که در جاهای مختلف منزل استفاده می شود متفاوت است ، چون حمام خیس است از جنسی باید استفاده شود که در برخورد با آب ازبین نرود و بهترین جنس استنلیس استیل و یا برنج می باشد .ضمنا برای آویزان کردن حوله حمام لباسی هم از این آویزقلابدار که در حمام نصب می کنند استفاده می شود.

یکی دیگر از استفاده های آویز قلابدار در مکانهای عمومی همانند هتلها و رستورانها و ... در پشت درب یک آویز قلابدار نصب می کنند که در هنگام استفاده از دستشویی و توالت بتوانند کت و لباس و کیف را در روی این آویز قلابدار آویزان کنند.

آویز حوله حمام و توالتآویز حوله حمام و توالتآویز حوله حمام و توالتآویز حوله حمام و توالت

آویز قلابدار