» اخبار » فلاش تانک

فلاش تانک چیست و برای خرید آن چه نکاتی را باید در نظر بگیریم + تصاویر

1183  تعداد بازدید  |  شنبه 10 آبان ماه 1399

عملکرد این فلاش تانکها بدین گونه است که با ذخیره آب در مخزن و با باز کردن ناگهانی دریچه خود ، حجم زیادی از آب را روانه توالت می کنند و باعث شستشو و نظافت کاسه توالت می شوند . فلاش تانکها به عنوان مخزن ذخیره سازی آب که کاربرد اصلی آن شستن کاسه توالتها می باشد بصورت روکار و توکار ساخته شده اند .

فلاش تانک

 فلاش تانک یا سیفون وسیله ای می باشد که وجود آن برای هر سرویس بهداشتی ضروری است. فلاش تانک در ابتدا فقط برای توالت های فرنگی استفاده می شد اما به تدریج به دلیل ضرورت بهداشتی آن در همه توالت ها به کار گرفته شد. فلاش تانک برای نگهداری آب ساخته شده است که از طریق یک لوله، آب را از مخزن به کاسه ی توالت منتقل می کند.

فلاش تانک دارای یک ضامن یا دکمه  نیز می باشد که با فشردن آن آب درون مخزن با فشار خارج می شود و فضولات را به داخل چاه توالت منتقل می کند. پس از اتمام کار درپوش آن بسته می شود و منبع برای استفاده ی بعدی دوباره پر می شود

 

برای بهداشت بیشتر و جلوگیری از مصرف بی رویه آب در سرویسهای بهداشتی فلاش تانکها را در دو حجم تخلیه آب تولید میکنند  فلاش تانکهای امروزی فضا کمتری را نسبت به قبل اشغال می کنند.

فلاش تانکهای جدید علاوه بر ظاهر زیبای خود برای افزایش فشار آب در سرویسهای بهداشتی استفاده می شود ، که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانگی و عمومی مانند هتلها ، رستورانها و ... مورد استفاه قرار میگیرد.

 

انواع فلاش تانکها:

ساده

توکار

 

فلاش تانک ها به صورت کلی به دو دسته توکار و دیواری تقسیم می شوند. فلاش تانک دیواری در واقع همان فلاش تانکی است که در سرویس های بهداشتی ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اما فلاش تانک های توکار در داخل جداره دیوار سرویس بهداشتی قرار خواهند گرفت و فضای داخل سرویس بهداشتی را اشغال نخواهند کرد.

 

فلاش تانک ساده:

قدیمی ترین نوع فلاش تانکها هستند . این نوع فلاش تانک کاملا ساده می باشد و تخلیه آب بوسیله طناب یا گاها دکمه انجام می شود و بسیار پرسر و صدا تخلیه آب را انجام می دهد. ضمنا امکان تنظیم حجم آب موجود در مخزن را ندارد .

از مزایای آن تعویض و تعمیر بسیار راحتی دارد .

 

فلاش تانک توکار:

فلاش تانک توکار که بصورت استراکچر یا وال هنگ بر روی دیوار نصب می شود ، بهترین نوع فلاش تانکها می باشد که در داخل دیوار قرار می گیرد و بهترین گزینه برای سرویسهای بهداشتی کوچک می باشد و عمدتا برای توالت های فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین انتخاب برای طراحی زیبا و شیکتر سرویس های بهداشتی می باشد .انتخاب حجم مخزن این نوع از سیفونها نیز مرتبط با نوع نیاز و همچنین فشار آب ساختمان می باشد .

حتما به جنس مواد و کیفیت آن در ساخت سیفیون توجه داشته باشید که ارتباط مستقیمی با عمر مفید و کاری آن خواهد داشت.فلاش تانک

 

مدل دو زمانه:

در مدل دو زمانه دارای مخزن کوچک و بزرگ به همراه دو دکمه مربوط به مخزنهای کوچک و بزرگ می باشد . این مدل فلاش تانکها باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

مدل اتوماتیک:

در مدلهای اتوماتیک به هیچ عنوان نیازی به دست نمی باشد و عمل تخلیه کاملا به صورت اتوماتیک انجام می شود ومعمولا برای بهداشت بیشتر در توالتهای عمومی از آن استفاده می شود .

 

نکات مهم هنگام خرید فلاش تانک

  • انتخاب نوع
  • ابعاد کلی محصول
  • حجم مخزن
  • کیفیت ساخت.
  • قابلیت نصب آسان
  • آنتی باکتریال
  • رنگ و طراحی ظاهری
  • صرفه جویی در مصرف
  • قیمت فلاش تانک

یکی از مهمترین ویژگی ای که یک فلاش تانک باید دارا باشد ، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت فلاش تانک است. هم اکنون ما محصولات TECE آلمان که از بهترین فلاش تانکهای توکار می باشند را معرفی می کنیم . که علاوه بر مرغوبیت جنس کالا و عملکرد بسیار عالی آن مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است .

هنگام استفاده از فلاش تانکهای TECEتنها با تحریک سنسور اتوماتیک یا لمس دکمه فلاش تانک به کاربر احساس کیفیت بالای تکنولوژی نصب شده در پشت دیوار را میدهد.

جنس استفاده شده در این فلاش تانکها از جنس استنلس استیل یا پلاستیک ساخته شده مقاوم و بهداشتی می باشد ، با ظرافت در شیشه یا ورقی که در آن بکاررفته و ظاهر هندسی مدرن نصب شده بر روی دیوار به عنوان بخشی از طراحی سرویس بهداشتی می باشد . ضمن اینکه با گستردگی رنگها ، اشکال و مواد موجود می توان صفحه کلید مناسبی برای هر محیطی را پیدا کنیم .

 

انواع صفحه کلید:

  • TECElux Mini
  • مربع TECE
  • TECEloop
  • TECEsolid
  • TECEplanus
  • TECEnow
  • TECEbase

 

TECElux Mini

در این مدل توجه بیشتر روی جنسیت مواد قرار گرفته است که همین امر باعث شده این مدل جزء دسته های مدرن در سرویس بهداشتی قرار گیرد، که دارای سطح شیشه ای مسطح که از دوام بالایی برخوردار است . در حالی که با ساختار فوق مسطح خود تحت تاثیر قرار می دهد ، که دارای یک قاب می باشد که قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا است  .

کلید فلاش تانک

TECElux Mini در انواع سیاه و سفید موجود است. صفحات شستشو بسته به طراحی حمام  و سرویس بهداشتی همیشه می توانند کاملاً یکپارچه شوند ،یا به صورت هدفمند برای ایجاد کنتراست استفاده شوند.

یک حرکت گاه به گاه دست در مقابل سنسور کافی است ، بدون لمس فلاش را فعال می کند. هر کسی که روش سنتی را ترجیح می دهد ، می تواند با کمی ضربه زدن روی قسمت دکمه ، فلاش را نیز فعال کند.

صفحه کوچک فلاش TECElux  دارای عملکرد نور شب نیز می باشد .

کلید فلاش تانک

 با TECElux Mini ، جایی که زیبایی و عملکرد کاملاً با هم ترکیب می شوند - و یک صفحه طراحی یک شبه به یک عنصر کاربردی تبدیل می شود. با سنسور عملکرد نور شب ،کمک به جهت گیری در شب را می دهد.

کلید فلاش تانک

TECEsquare

  • گرانبها و فوق العاده مسطح
  • طراحی عالی ، برتر-کیفیت.

مواد با کیفیت بالا ، پردازش دقیق و تنوع در رنگ را در این مدل می توانید پیدا کنید. شما واقعاً می توانید مکانیک دکمه های با کیفیت بالا را در نوک انگشتان خود با هر تحریک حس کنید.

کلید فلاش تانک

در این مدل با خطوط واضح ، طراحی هندسی و فولاد ضد زنگ به همراه شیشه یا کروم بکار رفته کاملا به مفهوم بلندپروازانه TECESQUARE پی خواهید برد.

TECEloop 

با انتخاب بسیار زیاد رنگها و مواد ، تقریباً محدودیتی برای طراحی با این مدل وجود ندارد.

کلید فلاش تانک

این مدل صفحه کلید با دکمه های گرد مجزابا ظاهری هماهنگ و ترکیبی از مواد و رنگهای مختلف برای دکمه ها و روکشها باعث ایجاد بیش از صد ظاهر متفاوت می باشد .

TECEloop فقط خوب به نظر نمی رسد. بلکه به عنوان یک نسخه شیشه ای ، می توان آن را یک قاب در نظر گرفته و در روی دیوار نصب کرد.

کلید فلاش تانک

صفحات فلاش TECEloop ساخته شده از پلاستیک همچنین با مکانیک دکمه های با کیفیت بالا و طراحی واضح برجسته شده اند.

یک مزیت بارز درTECEloop  پلاستیک سفید با سطح ضد باکتری آن می باشد . در اینجا ، رشد میکروب ها در سطح به طور تاثیرپذیرثری توسط یون های نقره مهار می شود. بهترین انتخاب برای استفاده در مکان های عمومی ، خانه های سالمندان و مراقبت ها یا بیمارستان ها می باشد .

 

TECEsolid

معمولا صفحات شستشو در مکان های عمومی و نیمه عمومی باید مقاوم باشند.

در این سری TECEsolid با صفحات شستشو با ساختاری بسیار مقاوم تحت تأثیر قرار می گیرد. ظاهر آن با ساخت و ساز مسطح و لبه های هماهنگ گرد و پوشش با کیفیت بالا از فولاد ضد زنگ مشخص می شود. قیمت جذاب باعث جذابیت ویژه این صفحات برای استفاده در اکثر پروژه می شود. اما به لطف ویژگی های نوری آنها به طور شگفت انگیزی در به چالش کشیدن حمام های خصوصی نیز بکار می رود.

کلید فلاش تانک

این سری از صفحه ها دارای مزیتهایی از جمله:

  • مقاوم و بادوام - سطح فولاد ضد زنگ به ضخامت 2 میلی متر
  • بسیار صاف - فقط 6 میلی متر از دیوار فاصله دارد
  • به صورت اختیاری با پوشش ضد اثر انگشت موجود است
  • محافظت در برابر سرقت - با پیچ های مخفی قابل نصب است

TECEplanus

 مقاوم ، بهداشتی ، با دوام

صفحه ضد زنگ برای مکانهای  عمومی

طراحی کلاسیک و حداکثر ایمنی در برابر شستشو.

چه با یک یا دو دکمه و چه با تحریک بدون لمس - صفحه شستشوی فولاد ضد زنگ مقاوم TECEplanus راه حل قابل اطمینان برای مناطق بهداشتی با بیشترین تقاضا است. یک پیچ مخفی همچنین از سرقت محافظت می کند - و TECEplanus را برای مکان های بهداشتی عمومی ایده آل می کند.

 کلید فلاش تانک

دستی یا اتوماتیک

TECEplanus به عنوان یک صفحه توالت دستی خالص برای سیستم های تک یا دو فلاش در دسترس است. یا به عنوان ترکیبی از تحریک دستی و اتوماتیک برای حداکثر امنیت در برابر شستشو. در رنگ مات یا سفید روشن به عنوان یک نسخه استنلس استیل یا کرومی موجود است.

TECEnow

صفحه شستشوی برای هر نیاز طراحی شده است

صفحه شستشوی توالت TECEnow دارای ساختاری کاملاً تخت است .دکمه های  در یک قاب کاملاً تخت نمای TECEnow را مشخص می کند. ساخت کاملاً مسطح صفحه شستشو فقط در 6 میلی متر نیز جلوه واضح آن را نشان می دهد. TECEnow همچنین می تواند به صورت یک گزینه نصب شود.

کلید فلاش تانک

TECEnow با رنگ مشکی مات ،هوشمند ، با کیفیت ، مسطح  ترند است و رنگ سیاه همیشه کار می کند:

اگر قرار است در حمام رنگ های با کیفیت و کنتراست های هیجان انگیزی حاصل شود ، در حال حاضر سطوح سیاه مات راهی برای پیشروی هستند. این مدل هرگز از مد نمی افتند.

 کلید فلاش تانک

TECEbase

صفحه توالت فرنگی توالت در طرح مربع.

استفاده از این صفحه شستشوی پلاستیکی مطمئناً مورد توجه ویژه ای در مناطق و امکانات استاندارد قرار می گیرد. دارای عملکرد دو شستشو است.

کلید فلاش تانک

دکمه باریک یک فلاش کم حجم را فعال می کند ، دکمه پهن برای  شستشو کلی می باشد. مانند تمام صفحات شستشوی توالت TECE ، ابعاد آن نسبتاً کوچک است و متناسب همه مدل های مخزن است.

صاف ، مسطح ، سوار بر روی سطح

کلید فلاش تانک

طراحی عالی در فرم و عملکرد.. به همین دلیل است که ما ارتفاع نصب بسیاری از صفحات شستشوی خود را به حداقل رسانده ایم.

می توانیم صفحه کلید خود را برای طراحی حمام خود انتخاب کنید. صفحه کلید توالت را از طیف کاملی از محصولات TECE انتخاب کنید. دقیقاً همان طور که دوست دارید می توانیم نسبت به رنگ حمام و توالت ، رنگ مواد تعیین شده را انتخاب کنیم.

حداکثر آزادی طراحی: در سیستم مدولار TECEloop ، پوشش و دکمه ها آزادانه از طیف وسیعی از رنگها و مواد ترکیب می شوند

و اگر می خواهید رنگ و سبک سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید ، می توانید صفحات شستشوی TECE را به راحتی و در هر زمان تغییر دهید.

صفحه شستشوی TECEsquare ساخته شده از شیشه در رنگ سفید با ترکیب رنگ و مواد ، به خصوص در روکش های دیوارهای بکاربرد ، که  برای داشتن ظاهری یکنواخت تر ، تمام صفحات شستشوی  را می توان از جنس شیشه نصب کرد.

ما روکش هایی ساخته شده از شیشه های سفید ، سبز نعناعی یا مشکی متناسب با فضای سرویس بهداشتی شما ارائه می دهیم. با دکمه ها می توانید رنگ ها ، مواد و ساختارهای متنوعی برای انتخاب در دسترس داشته باشید.

سیستم TECE

یک سیستم همه جانبه که مشکلات را برطرف می کند ، و نصب سریع و آسان سیستم ها باعث کاهش هزینه های مونتاژ می شود .

از آنجا که ما همه کارها را در کارخانه خود پیش ساخته می کنیم ، استاندارد با کیفیتی را که بیش از ارائه دهیم ، تضمین می کنیم. همه چیز به صورت بهینه هماهنگ شده است.

TECE با محصولات پیش ساخته ، خدمات و روند کیفیت خود اطمینان حاصل می کند که نصب منجر به تأخیر در ساخت نمی شود. بنابراین زمان بیشتری از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود مورد نیاز نیست. همه چیز به موقع تحویل داده می شود.