» اخبار » انواع سبد لباس را بشناسید + تصاویر

انواع سبد لباس را بشناسید + تصاویر

3711  تعداد بازدید  |  یکشنبه 11 آبان ماه 1399

شستشو و نظافت لباسهای چرک از جمله اموری است که خانم های خانه دار با آن مواجه هستند . نگهداری رخت و لباس های کثیف بدور از لباس های تمیز مستلزم وجود سبد لباس و یا محفظه ای نگهدارنده است. بدین منظور سبدهای لباس متفاوتی از جنس های مختلف تولید و به بازار عرضه گردیده اند. این سبد لباس چرک به شما کمک میکند تا لباس های خود را درون آن نگهداری و از انتقال آلودگی آنها به اطراف جلوگیری نمایید و علاوه بر کاربرد عمومی آن یعنی نگهداری لباس چرک، از آن می توان به عنوان یک جعبه نظم دهنده در اتاق خواب یا آشپزخانه نیز استفاده نمود.در کل می توان به طور اطمینان گفت سبد لباس یکی از ملزومات اساسی در هر خانه ای می باشد.

انواع سبد لباس را بشناسید + تصاویر

از سال 1958 ، لوازم حمام نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که حمام خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.

با محصولات spirella بیشتر از فضاهای بی روح سرویس بهداشتی بیرون آمده و به یک مکان رفاهی تبدیل شده است .

ضرورت خرید سبد لباس

 

در هر خانه ای یکی از ضروری ترین وسایل بهداشتی که کاربرد الزامی دارد سبد لباس چرک می باشد . این سبدها معمولا در کنار ماشین لباسشویی و یا در حمام ها برای قرار دادن لباسهای کثیف در داخل آن قرار داده می شود ، همین امر باعث می شود تا از هرج و مرج و شلوغی فضا جلوگیری می کنیم و همچنین بین لباسهای تمیز و کثیف تفکیک ایجاد کرده ایم .

سبدهای لباس  علاوه بر اینکه برای حمام استفاده می شود آنها را می توانیم در کنار اتاق کودکانمان هم استفاده کنیم و باعث عدم هرج و مرج در اتاق شویم و وسایل اضافی را در درون آن قرار دهیم.

برای فضای اتاق معمولا از سبدهای پارچه ای با طرحهای جذاب استقبال بیشتری می شود . بهترین پیشنهاد ما برند SPIRELLA می باشد که علاوه بر طراح و رنگ متنوع از جنس بسیار مرغوبی هم استفاده شده است و بخاطر طراحی خاص  کاربرد آنها بسیار متنوع است .

نکات خرید سبد لباس

سبد لباس چرکها را باید متناسب با شرایط و منزل خود خریداری کنیم ، پس باید به چند نکته کلیدی در هنگام خرید توجه کنیم .

  • سایز
  • شکل
  • مواد سازنده اولیه و رنگ
  • طراحی
  • تهویه
  •  

سایز:

معمولا سبد لباسها را در سایزهای مختلف تولید می کنند و بستگی  به فضای خانه و تعداد نفرات یک خانواده باید سایز مورد نظر را تهیه کرد.

 سبد لباس چرک

شکل:

شکل و ظاهر سبد لباس چرک بسیار مورد اهمیت است به طوری که همین امر باعث می شود به حمام خود یک فضای زیبا و جذاب ببخشیم.

 سبد لباس چرک

مواد سازنده‌‌ی اولیه و رنگ:

معمولا سبد لباس چرکها از متریالهای مختلف تشکیل شده است و دارای رنگبندیهای مناسب ، زیبا و بادوام طراحی شده است . بهترین گزینه برای سبد لباس چرک جنسهای پارچه ای و یا نمدی که قابل شستشو می باشند است . عدم شستشوی سبدهای لباس چرک به علتی که در محیط مرطوب حمام قراردارند باعث تجمع باکتریها و رشد آنها می شود که موجب انواع بیماریهای پوستی می گردد. پس یکی از ضروریات نظافت سبد لباس چرک شستشوی کامل آنها می باشد .به همین خاطر سبدهای لباس چرک SPIERLLA بهترین گزینه انتخابی می باشد .

 سبد لباس چرک

طراحی:

معمولا در هر چیزی علاوه بر طراحی خوب و زیبا ، ظاهر کاربردی آنها نیز یکی از مهمترین مسائل می باشد . سبکی سبدهای لباس چرک باعث می شود حمل و نقل این وسیله بسیار راحت‌‌تر از قبل شود ضمن اینکه ایجاد دستگیره در کناره های بدنه کمک به حمل  راحتر کرده و باعث اذیت شدن دستها نیز نمی شود .

 سبد لباس چرک

تهویه:

تهویه برای سبد لباس چرک بسیار مهم است، که معمولادارای سوراخهای ریز و درشت در بدنه می باشد که باعث می شود جریان هوا در سبد لباس چرکها جریان داشته باشد . لباسهای چرک و یا مرطوب در سبدهایی که جریان هوا در آن وجود ندارد باعث بوی بدی در سبد لباس می شوند . بهترین گزینه برای خرید سبدهای لباس چرک جنس نمدی و پارچه ای SPIERLLA می باشد که باعث انتقال هوا شده است و قابلیت شستشوی را دارد.

 سبد لباس چرک