» اخبار » جدیدترین مدلهای شیر روشویی چشمی + تصاویر

جدیدترین مدلهای شیر روشویی چشمی + تصاویر

742  تعداد بازدید  |  شنبه 24 آبان ماه 1399

با پیشرفت تکنولوژی شیرهای چشمی به بازار آمدند که معمولا در اماکن عمومی استفاده می شوند . اما امروزه در خانه های لاکچری و پیشرفته هم قابل رویت می باشند . شیرهای چشمی علاوه بر فناوری پیشرفته ای که دارند از زیبایی چشمگیری هم برخوردار هستند و ازمزایای مهم شیرهای چشمی تمیز و بهداشتی بودن آنها ، کمک در بهینه مصرف کردن آب و استفاده راحت از آن برای افراد خاصی که توانایی باز و بسته کردن شیرآلات را ندارند می باشد.

جدیدترین مدلهای شیر روشویی چشمی + تصاویر

آب یکی از حیاتی ترین مایعات  دنیای بشر از قدیم تا امروز بوده و می باشد ، که باید در حفظ و نگهداری آن تلاش کرد. به منظور کاهش هدر رفتن آب تدابیر زیادی را اندیشیدند. یکی از این تدابیر تولید شیر چشمی یا همان اتوماتیک می باشد .

امروزه بیش از هر زمان دیگری ، مراجعین می خواهند تا آنجا که ممکن است نقاط لمس سرویس بهداشتی عمومی را کاهش دهند .

وظیفه اصلی شیرالات ، تنظیم و پخش آب برای مصرفهای مختلف می باشد ، پس در نظر داشته باشید یکی از ابزارهای بسیارمهم در خانه می باشد که کاربرد زیادی در آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی دارند. ضمنا بهتر است در مکانهای نامبرده شده ، مواردی مانند ظاهر شیرآلات ، کارایی بالا، مصرف کم و دوام زیاد و ... را که برای مصرف کنندگان اهمیت زیادی دارد را در نظر گرفت و در کنار یکدیگر قرار داد.به همین علت افراد زیادی در محیط کارشان و یا حتی در مکانهای عمومی از شیرآلات چشمی یا سنسوردار استفاده می کنند که انتخاب بسیار خوبی می باشد.

از آنجا که شیرهای چشمی با حس کردن دست باز و بسته می شوند ، نقش بزرگی در صرفه جویی مصارف آب داشته اند ، که از مزیتهای بسیار مهمی برای اینگونه شیرآلات می باشد.بسیار از قطعات شیر چشمی یا هوشمند یا سنسوردار مانند دیگرشیرآلات می باشد ، اما یکی از مهمترین قطعاتی که باعث برتری این شیرآلات شده داشتن قطعه ای بنام سنسور می باشد.

شیرآلات چشمی

 

 شیرآلات چشمی

محصولات هوشمند TOTOبه مشتریان اطمینان می دهد که با استفاده از شیرآلات هوشمند یا چشمی TOTO سرویس بهداشتی آنها تمیزتر و راحتتر خواهد بود . علاوه بر این ، محصولات شیک با عملکرد بالا و صرفه جویی در انرژی ، آب ، زمان و هزینه  بدون از دست دادن کمترین عملکردی می باشد . در سراسر جهان تاسیسات های پیشرفته ، محصولات TOTO را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده اند تا تجربه ای راحت را برای مشتریان خود فراهم کنند و از محیط زیست محافظت کنند.

 شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی یا هوشمند چیست؟

شیرآلات چشمی بدون نیاز به تماس فیزیکی و تنها با نزدیک شدن دستها به شیر، سنسورهای آن فعال شده و جریان برق برقرار می شود و با دور شدن دستها جریان آب قطع میشود . شیرهای هوشمند یا چشمی نوعی از شیرآلات لوکس بحساب می آیندو استفاده از آنها بسیار پرطرفدار می باشد .

شیرآلات چشمی یا هوشمند کم مصرف ترین شیرآلات موجود می باشد ، چون عملکرد آنها به گونه ای است که از هدر رفتن آب جلوگیری می کند و فقط هنگامی آب را به گردش در میاورد که دست ما سنسور موجود را فعال کرده ، همین عملکرد باعث میشود بیخودی آب را به هدر ندهیم.

 

شیرآلات چشمی یا هوشمند معمولا در کجاها استفاده میشود ؟

شیرآلات چشمی یا هوشمند معمولا در مکانهای مختلفی مانند فرودگاهها ، هتلها ، سازمانها ، بیمارستانها ، شرکتها و خانه های مسکونی و ... استفاده میشود .

 شیرآلات چشمی

کاربرد و مزایای شیرآلات چشمی یا هوشمند چیست؟

یکی از عاملین مهم در انتقال میکروبها و ویروسها ، استفاده از شیرهای آب در مکانهای عمومی می باشد که به دلیل تماس دست با شیرآلات باعث انتقال بیماری میشود . با استفاده از شیرآلات چشمی یا هوشمند  از انتقال بیماری جلوگیری میکنیم.

از اینگونه شیرآلات برای سهولت و بهداشت بیشتر در بخشهای مهم از قبیل کلینک های دندانپزشکی ، اتاق عمل بیمارستانها ، مطبها استفاده میشود . ضمنا برای کنترل مصرف آب در مکانهای عمومی بسیار کاربرد دارد و علاوه بر تمام مسائل ذکر شده به خاطر زیبایی و راحتی استفاده از آنها در منازل بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

شیرآلات چشمی

شیرچشمی چگونه کار می کند؟

شیرچشمی یا هوشمند دارای بخشهای اصلی زیر می باشد:

  • دهانه : دهانه شیرچشمی یا هوشمند مانند دیگر مدلهای موجود در بازار می باشد . این دهانه معمولا باید به اندازه ای بلند و بزرگ باشد که بتوان سنسور را در درون آن قرار داد.
  • سنسور: سنسور تعبیه شده باید این قابلیت را داشته باشد که بدون تماس فیزیکی عکس العملی نشان دهد.
  • منبع تغذیه : منبع تغذیه معمولا باطری یا آداپتور می باشد .
  • بدنه: مهمترین قسمت این شیرآلات بدنه آن می باشد که باید از آلیاژ برنج مخصوص ساخته شود .
  • کارتریج : عملکرد کارتریج باعث مخلوط آب گرم با سرد می باشد .
  • شیرسولونوئید : این شیر با دریافت سیگنال سنسور باز و بسته شدن شیرآب می شوند.

ECOPOWER یک نمونه از شیرآلات هوشمند TOTO می باشد که از جریان آب انرژی خود را تامین و در مصرف آب صرفه جویی می کنند. این شیرآلات با هر بار استفاده شارژ خود را پر و برای مصارف بعدی ذخیره می نمایند.

 

 

شیرآلات چشمی

 

سنسور چیست ؟ 

به یک عملکرد تشخیصی و واکنشی سنسور گویند . زمانی که سنسور شیر چشمی دست ما را تشخصی می دهد واکنش نشان داده و جریان آب را برقرار می کند.

شیرآلات چشمی