» اخبار » معرفی لوکس ترین مدل های شیرروشویی طلایی + عکس

معرفی لوکس ترین مدل های شیرروشویی طلایی + عکس

903  تعداد بازدید  |  دوشنبه 6 بهمن ماه 1399

در این قسمت به معرفی چند نمونه از شیرآلات لاکچری توتو در مجموعه افراساز می پردازیم.

معرفی لوکس ترین مدل های شیرروشویی طلایی + عکس


شیرآلات سرویسهای بهداشتی  ، قسمت مهمی از دکوراسیون داخلی خانه شما را تشکیل می دهند و یک عنصر تفکیک ناپذیر برای خانه ها بحساب می آیند .

شیرآلات علاوه بر چند کاربردی قابلیت دکوراتیو هم می تواند داشته باشند.

شیرآلات طلایی یکی از مدل شیرآلاتی است که چندین سال است جزء محبوبترین شیرآلات می باشد .

شیرآلات روشویی طلایی

شیرآلات روشویی طلایی از جدیدترین محصولات شرکت توتو و مجموعه افراساز می باشد.توتو با ارائه محصولات طلایی توانسته تنوعی برای جلب مشتریهای خود ارائه دهد. شیرآلات طلایی از جنس برنج با روکش آبکاری شده طلایی می باشند.

شیرآلات روشویی طلایی یکی از چندین مدل شیک و لاکچری شیرآلات توتو می باشند . در شیرآلات طلائی همانند شیرآلات دیگر دارای انواع اهرمی ، چرخشی ، چشمی و هوشمند می باشند . تنها تفاوت آنها در رنگ و جنس روکش آنها می باشد که این شیرآلات را خاص و لاکچری کرده است. در واقع برای برخی افراد ظاهر مهمترین پارامتر انتخاب می باشد، که بنا به نوع روشویی و کابینت و لوازم دکوراتیو سرویسهای بهداشتی شیرآلات مورد نظرشان هم انتخاب می کنند.

از مهمترین نکات انتخاب شیرآلات لوکس متناسب بودن با سبک منزل بخصوص سرویس بهداشتی می باشد.

شیرآلات توتو بخصوص شیرآلات طلایی آن ، به نسبت طراحی و آبکاری دقیقی که دارند دارای عمر و کیفیت بالاتری می باشند.

شیرآلات روشویی طلایی

شیرآلات طلایی معمولا به صورت براق و مات می باشند . در شیرآلات طلایی براق که دارای درخشش و تلالو خاص می باشند و با تابش نور این درخشش دو چندان می شود و معمولا برای فضاهای که دارای نور می باشند بسیار مناسب می باشد. در شیرآلات طلایی مات که با کمی پرداخت در آنها به صورت فوق العاده ای اثر انگشت و لکه های آب را کمتر نشان می دهد . معمولا این نوع از شیرآلات در محیطهایی که نور کمتری دارد بسیار مناسبتر می باشند چون انعکاس نور را بازتاب نمی کند و همواره به رنگ طلایی منحصر بفردی دیده می شود .

معمولا شیرآلات طلایی را می توان هم به صورت تک و هم به صورت سری ست کرد و با اکسسوری های شیشه ای و کریستالی از برند مارمورینو بسیار جذاب می شوند.

شیرآلات روشویی طلایی

مجموعه سری شیرآلات طلایی توتو

  • GE
  • GC
  • GR
  • CLASSIC

  

سری GE

در این سری از شیرآلات ، زیبایی صنایع دستی سنتی که  یک شکل خاصی از مجسمه سازی را برای ما به تصویر می کشد ، که با برشهای خاص بر روی شیرآلات باعث چشمگیرتر شدن آن می شود به وضوح قابل لمس می باشد  . این مدل در انتهای پایه ها با برش v شکل شروع شده و تا انتها این برش وجود دارد ، که همین برشها بسیار به زیبایی آن افزوده است .در این سری شاهد مکانیزم comfort glide هستیم که همین تکنولوژی باعث روانتر شدن اهرمها بدون هیچ خوردگی در شیرآلات می شود.

ضمنا شیرآلات توتو بخصوص این سری قابلیت نصب بسیار راحت و آسانی دارد.

 شیرآلات روشویی طلایی

 

سری GC

در این سری وسعت و نماد طراحی کلاسیک به شکل معاصرکه دارای یک طراحی ظریف و در عین حال مدرن می باشد قابل رویت است. در این سری از شیرآلات همچنین شاهد مکانیزم comfort glide هستیم که همین تکنولوژی باعث روانتر شدن اهرمهای بدون هیچ خوردگی در شیرآلات می شود .

 شیرآلات روشویی طلایی

 

شیرآلات روشویی طلایی

 

سری GR

در این سری با شیرآلات طلایی تک دستگیره ای با زوایا و برشهای صاف و جذاب رویرو هستیم، که مفهوم شیرآلات زرق و برق دار و سلطنتی را بما نشان می دهد

در شیرآلات توتو تمام اتصالات از برنج می باشد و آلیاژ تمامی شیرآلات از مس و روی می باشد که همگی ضد میکروب  و در مقابل خوردگی بسیار مقاوم می باشد .

 

سری Classic

در هر خانه ای اولین چیزی که به چشم می آید دکوراسیون آن خانه می باشد که معمولا  دکوراسیون سرویسهای بهداشتی هم از دکوراسیون خانه تبعیت می کنند.

در سبک کلاسیک شیرآلات طلایی توتو که بیشتر به سبکهای شرقی و بخصوص سبک سنتی ایرانی میانه خوبی دارد و قابل رویت می باشد  . در سری Classic معمولا با یکی از مهمترین قسمتهای شیرآلات ایجاد پوشش رنگی می باشد که با آبکاری طلایی آن از جلای خاصی برخوردای می باشد .

در سبک کلاسیک شیرآلات طلایی معمولا از اشکال برازنده ای تشکیل شده اند که شکوه و عظمت خاص را به منزل ما ارائه می دهد.

شیرآلات روشویی طلایی شیرآلات روشویی طلاییشیرآلات روشویی طلایی      شیرآلات روشویی طلایی

 سری ESQUNALE

 در این سری در عین طراحی ظریف ولی کاملا تجملاتی به سبک اروپایی کلاسیک روبرو هستیم ، سبکی که کاملا ظرافت کلاسیکی در آن رعایت شده و همین ظرافت را به حمام و سرویس بهداشتی شما ارمغان می آورد .

با استفاده از این سرویس علاوه بز ظاهر زیبا و منحصر بفردش که فضای نجیب و رمانتیکی مدرن را برای ما بازسازی میکند.

شیرآلات روشویی طلایی

شیرآلات روشویی طلایی