» اخبار » جدیدترین مدلهای شیر روشویی پایه بلنداهرمی +تصاویر

جدیدترین مدلهای شیر روشویی پایه بلنداهرمی +تصاویر

1529  تعداد بازدید  |  دوشنبه 13 بهمن ماه 1399

شیرآلات پایه بلند مناسب روشوییهایی است که دارای ارتفاع و بر روی کابینت روشویی نصب میشوند .

جدیدترین مدلهای شیر روشویی پایه بلنداهرمی +تصاویر

 شیرآلات پایه بلند اهرمی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و تغییرات عمده در دکوراسیون سرویسهای بهداشتی که بجای کاسه روشویی ، کابینهای روشویی در سرویسها جایگزین شد و کاسه های روکار کابینتی به فضای سرویس ها اضافه شد.

کاسه روشویهایی که بر روی کابینت قرار می گیرند معمولا دارای ارتفاع می باشند و  جایی برای شیرآلات در روی کاسه نمی باشد و شیرآلات مزبور را بر روی کابینت نصب می کنند به همین خاطر برای راحتی کاربران شیرهای روشویی پایه بلند تولید شدند که اکثرا به صورت اهرمی می باشند.

توتو یکی از لاکچریترین و با کیفیت ترین شیرآلات پایه بلند و اهرمی را تولید می کنند و این مجموع های مدرن برای کسانی طراحی شده است که ارزش ظرافت را درک کنند ، در مجموعه شیرآلات پایه بلند علاوه بر سادگی بسیار چشم نواز می باشد همین امر باعث تفاوت خانه شما با بقیه می شود.

فناوری انحصاری شیرآلات توتو به معنای عملکردهای جدید می باشد ، بدین صورت که برای سهولت استفاده از شیرآلات اهرمی از دیسکهای سرامیکی استفاده می کنیم . که این نوع شیرآلات در مقایسه با شیرآلات معمولی ، دارای کنترل جریان آب در صورت نیاز به مصرف خیلی کم مانند هنگامی که لنز چشمی خود را می خواهیم بشوریم ، آسانتر می باشد و به دلیل اینکه بلافاصله می توانیم به مقدار مناسب جربان آب برسیم ، این امر باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود  از ویژگیهای شیرآلات پایه بلند توتو ، ظاهر زیبا – مواد فولادی ضدزنگ  و نصب و استفاده آسان آنها می باشد .

شیرآلات پایه بلند توتو دارای لبه های تیز، زیبا و صیقلی که همگی در یک طراحی ترکیبی و به صورت ریتمیک در کنار هم قرار گرفته و یک طرح را خلق کرده اند، که در زیر چندگروه از شیرآلات پایه بلند توتو را به شما معرفی میکنیم.

  • ZA
  • ZL
  • GE
  • GC
  • GM
  • GB
  • GF
  • GO
  • GA
  • GR
  • GS 

ZA

در این سری معمولا  طراحی دستگیره اش همانند یک سنگ  که با دسته نازک طراحی شده و  متناسب کاسه روشویی ظریف سرویسهای زیبای شما می باشد .

 شیرآلات پایه بلند

ZL

در این سری با یک سطح صاف و یکدست  و آینه مانندش با لبه های فوق العاده نازک روبرو هستیم . با تکنولوژی پیشرفته  در پردازش  ، سطح شیربسیار ظریف و نازک طراحی شده است که معمولا این نوع شیرآلات را با روشوییهای لبه دار و مربع شکل ست می کنند. در این مدل جریان آب همانند یک آبشار از یک شکاف افقی جریان می یابد.

 شیرآلات پایه بلند

GE

در این سری که با لبه تیز و V  شکل روبرو هستیم که این زاویه تا انتهای خروجی گسترش می یابد و بازتابهای چند طرفه را ایجاد می کند. در این گروه از شیرآلات شاهد زیبایی صنایع دستی که یک حسی از مجسمه سازی را بازگو می کند روبرو هستیم.

 شیرآلات پایه بلند

GC

این گروه دارای خطوط ظریف می باشد که بیشتر در معماری سنتی کاربرد دارد . خطوط افقی  عمیقی که وقار خاصی به فضای داخلی سرویس بهداشتی شما می بخشد و نماد طراحی کلاسیک معاصر می باشد. این گروه علاوه بر سبکهای سنتی و کلاسیک به طراحی شیرآلاتی بر می خوریم که به صورت یک خط مستقیم و یکسان بدون هیچ گونه نقطه اتصال  می باشد و به صورت کاملا افقی به روشویی یا کابینت روشویی متصل شده اند ضمنا این مدل از شیرآلات بدون اهرم می باشند.

 شیرآلات پایه بلند

GM

در این سری از شیرآلات شکوه معماری بهمراه قوسهای برجسته و یک ستون صاف طراحی شده، که بسیار جذاب و زیبا می باشد قابل مشاهده است .ضمنا باعث زیبایی دو چندان سرویسهای بهداشتی شما می گردد.

 

GB

در این گروه از شیرآلات که با برشهای خاص وصاف طراحی شده است و لبه های زیرین آن به آرامی مورب می باشد . سادگی و زیبایی را به سرویسهای شما به ارمغان می آورد.

 شیرآلات پایه بلند

GF

کار بسیار ظریفی که در اتصالات و شکافهای این گروه انجام شده که یک شکل ساده با دسته های پردازش شده و بدنه صیقلی  یک کنتراست زیبا بین آنها برقرار می شود.

شیرآلات پایه بلند

GO

این سری همانند مجسمه ای زیبایی می باشد که بدنه آن انحنای انعطاف پذیری دارد و دستگیره ها با طراحی بسیار زیبا همانند یک گیاه که غرق در نور آفتاب است و هرچه رشد می کند به سمت بالاتر می رود. زیبایی که هم فضا و هم کاربر را مجذوب خود می کند.

 شیرآلات پایه بلند

GA

دارای منحنهای ظریف و کنترل شده می باشد که یک ترکیب هماهنگ شده برای ایجاد یک ظرافت پیشرفته را تشکیل می دهد.

شیرآلات پایه بلند

GR

در این گروه از شیرآلات به طور واضح تضادهایی در زوایا و برشها بر روی دستگیره ها روبرو هستیم . ضمنا منحنیهای ایجاد شده به همراه زرق و برق آنها باعث ایجاد یک حس سلطنتی در سرویسهای بهداشتی می شود . علاوه بر این زیبایی مجسمه سازی در این گروه از شیرآلات کاملا به وضوح قابل لمس می باشد .

شیرآلات پایه بلند

GS

در این گروه با افزودن منحنی های نرم که به طور اساسی یک طراحی خاص  و متناسب برای استفاده روزمره می باشد و ناخودآگاه یک تصویر و بافت ملایم و هوشمندانه  و بی ادعا را منتقل می کند.

شیرآلات پایه بلند