» اخبار » مزایا و مشخصات توالت فرنگیهای هوشمند و اتوماتیک + تصاویر

مزایا و مشخصات توالت فرنگیهای هوشمند و اتوماتیک + تصاویر

993  تعداد بازدید  |  یکشنبه 19 بهمن ماه 1399

توالت فرنگیهای هوشمند دارای قابلیتهایی می باشند که به صورت اتوماتیک عمل کرده و باعث بهداشت و صرفه جویی بیشتری می شوند

مزایا و مشخصات توالت فرنگیهای هوشمند و اتوماتیک + تصاویر

مزایا و مشخصات توالت فرنگیهای اتوماتیک

در دنیای امروزه که هر لحظه شاهد پیشرفت و هوشمند شدن تکنولوژی هستیم ، دیگر جای تعجبی باقی نمی ماند که در مورد توالتهای فرنگی هوشمند بشنویم.

توالت فرنگی هوشمند

در زیر به صورت اختصار در مورد اینکه توالتهای فرنگی هوشمند چه ویژگیهایی دارند توضیح می دهیم.

توالتهای هوشمند همانند بیده های الکترونیکی عمل کرده و امکان شستشو به صورت اتوماتیک را فراهم می کند.

معمولا در هر سرویس بهداشتی اولین چیزی که مد نظر قرار می گیرد بهداشت و نظافت آن می باشد . از بارزترین ویژگیهای اولیه توالتهای فرنگی هوشمند کارکرد آنها بدون دخالت دست می باشد ، که یکی از دغدغه های بزرگی که در هنگام استفاده از توالت برای همه مهم است ، عدم تماس دست با توالتها می باشد. به همین منظور از سنسورهای تعبیه شده در توالتهای هوشمند استفاده می شود، که با نزدیک شدن به توالت به طور خودکار درب آن باز می شود  ، بعد از قرار گرفتن بر روی نشیمنگاه توالت تنها با فشردن یک دکمه عملیات شستشو انجام می شود و همزمان با بلند شدن از روی توالت فرنگی  درب آن بسته و فلاش تانک آن به صورت اتوماتیک کارکرده و عملیات تخلیه و شستشو انجام می پذیرد.

اجزای تشکیل دهنده توالتهای هوشمند یا اتوماتیک به شرح زیر می باشد که به صورت اختصار توضیحی در مورد آنها و عمکلردشان خواهیم داد:

  • نازل شستشو
  • ماساژور
  • ضد باکتری
  • درجه حرارت
  • شستشوی خودکار
  • صرفه جویی آب
  • دربهای آرام بند
  • دربهای اتوماتیک
  • خشک کن

 

نازل شستشو

درون کاسه توالت فرنگی و در قسمت عقب آن یک نازل شستشو وجود دارد ، که در هنگام نیاز برای شستشو این نازل با حرکات نوسانی و عقب و جلو رفتن آب را به صورت حباب پخش کرده و باعث شستن و نظافت می شود .

 توالت فرنگی هوشمند

ماساژور

بعض از توالتها هوشمند از سیستم ماساژ بهره مند می باشند . هنگامی که کاربر بر روی نشیمنگاه توالت فرنگی قرار می گیرد با فشردن یک دکمه  سیستم ماساژ آن فعال شده که همین امر باعث بهبود سیستم گردش خون می گردد.

 توالت فرنگی هوشمند

ضد باکتری

یکی دیگر از مهمترین ویژگیهای توالتها فرنگی هوشمند ضد باکتری بودن آنها می باشد . در توالتهای TOTO سطح کاسه توالتها از لعاب نانو پوشیده شده است که باعث عدم جذب هرگونه میکروب و کثیفی می شود .

 توالت فرنگی هوشمند

درجه حرارت

از دیگر خواص توالتهای هوشمند ، دارای عملکرد تنظیم درجه حرارت نشیمنگاه توالت می باشد. در روزها سرد زمستان نشستن بر روی توالتهای فرنگی مشکل می باشد ، با هوشمند شدن تکنولوژی در روی نشیمنگاه توالتهای فرنگی هوشمند سنسورهای درجه حرارت قرار گرفته که بسته به نیاز از گرمکن یا خنک کننده آن می توان استفاده کرد.

 

 توالت فرنگی هوشمند

شستشوی خودکار

یکی از سختترین و غیر بهداشتی ترین کارها ، نظافت توالتها می باشد که با شکل گیری توالتهای هوشمند این مسئله هم به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می شود . این روش شستشو باعث از بین رفتن باکتریها و بهداشتی تر شدن محیط سرویس بهداشتی می گردد.

توالت فرنگی هوشمند

صرفه جویی آب

یکی از دغدغه های امروزه ، حفظ محیط زیست مان می باشد ، با اختراع توالتهای فرنگی هوشمند تقریبا به این امر دست پیدا کرده ایم . بدین صورت که با نصب توالتهای فرنگی اتوماتیک باعث صرفه جویی  در مصرف آب و برق می شویم و کمک شایانی به زیستگاه خودمان می کنیم.

 

دربهای آرام بند

از دیگر مزایای توالتهای اتوماتیک دربهای آرام بند آنها می باشد . دربهای آرام بند هنگامی که رها می شوند دیگر با ضربه بسته نمی شوند که باعث شکستگی آنها شود بلکه به آرامی بسته شده بدون اینکه ضربه ای به آن وارد شود و صدای ناهنجاری بدهد.

توالت فرنگی هوشمند

دربهای اتوماتیک

در دربهای اتوماتیک سنسورهای جاگذاری شده است ، بمحض اینکه حرکتی در اطراف توالتهای هوشمند ایجاد شود ، دربهای به صورت کاملا اتوماتیک باز شده و قابل استفاده می باشد.

توالت فرنگی هوشمند

خشک کن

یکی دیگر از ویژگیهای توالتهای فرنگی هوشمند ، جریان هوای گرم در داخل کاسه توالت می باشد که باعث می شود هم کاربر و هم کاسه توالت کاملا خشک و قابل استفاده مجدد گردد.

 

توالتهای فرنگی هوشمند بسیار مناسب برای افراد کم توان و یا کسانی که عمل جراحی بر روی آنها انجام شده، می باشد. 

تنها در مجموعه افراساز تمامی محصولات توتو بویژه توالتهای فرنگی هوشمند را می توانید از نزدیک مشاهده کنید و عملکرد آنها را ملاحظه فرمائید.

تنها عیبی که می توان برای توالتهای هوشمند در نظر گرفت ، تنها به تعمیر آنها می توان اشاره کرد که نسبت به توالتهای معمولی سختتر و هزینه برتر می باشد.

از مدلهای هوشمند برند توتو که در مجموعه افراساز موجود می باشد دو گروه زیر است :

  • NEOREST
  • RENESSE

این دو گروه کاملا پیشرفته و هوشمند می باشند . بنا به سلیقه تان میتوانید سرویس بهداشتی خود را با کلیه محصولات گروه های مذبور ست کرده و یک سرویس بهداشتی کاملا هوشمند و لاکچری داشته باشید.

توالت فرنگی هوشمند

 

توالت فرنگی هوشمند