» اخبار » بروزترین ست های دیواری سرویس بهداشتی + تصاویر

بروزترین ست های دیواری سرویس بهداشتی + تصاویر

5584  تعداد بازدید  |  شنبه 2 اسفند ماه 1399

ست ها و اکسسوریهای دیواری سرویس بهداشتی علاوه بر کاربردی بودن باعث نظم و زیبایی در فضای سرویس بهداشتی می گردد.

بروزترین ست های دیواری سرویس بهداشتی + تصاویر

در خانواده های ایرانی ، قبلا یکی از کم اهمیت ترین قسمتهای خانه ، دستشویی و توالت بود که عموما جزئی از خانه به حساب نمی آمد. ولی در سالهای اخیر اهمیت ویژه ای به فضای سرویسهای بهداشتی داده میشود و یکی از مهمترین قسمتهای دکوراسیون منازل شده است . یکی از عوامل داشتن یک سرویس بهداشتی  شیک و جذاب استفاده از اکسسوری های دیواری و رومیزی استفاده است، که با چیدمان این اکسسوری می توانیم جذابیت را به سرویسهای بهداشتی خود وارد کنیم .

ست دیواری

اکسسوریهای سرویس بهداشتی عموما به دو صورت می باشند

  1. اکسسوری رومیزی
  2. اکسسوری دیواری
که در این قسمت به معرفی اکسسوریهای دیواری می پردازیم .
ست دیواری

اکسسوری ست دیواری

در حمام و توالتها  استفاده از وسایلی مانند حوله ، مسواک و خمیردندان ، شامپو و... از ضروریات اجتناب ناپذیر می باشد ، اگر جایی برای آنها در نظر نگیریم باعث بهم ریختگی و بی نظمی در فضای سرویسهای بهداشتی می شویم. به همین منظور بهترین پیشنهاد ما استفاده از ست اکسسوریهای اسپیرلا می باشد که به اختصار در مورد همه آنها توضیح می دهیم .

اکسسوری دیواری برند اسپیرلا یکی از شیکترین اکسسوری سرویسهای بهداشتی کنونی می باشد، که علاوه بر اینکه به سرویس بهداشتی شما زیبایی می بخشد ، باعث نظم وسایل و تجهیزات بهداشتی سرویسهای حمام و توالت شما می گردد. در زیر شما را با اکسسوری ست دیواری برند اسپیرلا آشنا می کنیم.

ست دیواری

اکسسوریهای اسپیرلا شامل گروه های زیر می باشد:

  • SYDNEY
  • NEYO
  • MILE
  • MAX LIGHT
  • ATLANTIC

اکسسوری سرویسها بهداشتی اسپیرلا همگی از بهترین استیل ضد زنگ استفاده شده  و با تناسب فضای سرویس بهداشتی و بنا به نیاز خود می توانید از اکسسوریهای مربوطه استفاده کنید.

مهمترین ویژگی که ستهای دیواری سرویس بهداشتی باید داشته باشند :

  • از لحاظ جنس که باید ضد باکتری و بهداشتی باشند.
  • ظاهری زیبا و شیک داشته باشند .
  • مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده داشته باشند .
ست دیواری

استفاده از برخی از اکسسوریهای سرویسهای بهداشتی از الزامات و ضروریات دستشویی و توالت می باشد که از اهمیت خاص برخوردار می باشد . ضمن اینکه ستهای سرویس دیواری علاوه بر زیبایی باعث استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی می گردد، بسیار مناسب فضاهای کوچک می باشد .

زمانی که تصمیم به استفاده از اکسسوری سرویسهای بهداشتی برای منازل خود گرفتید ، ابتدا به نیازهای خود درمکان سرویس بهداشتی و حمام توجه داشته باشید و سپس به زیبایی و برند توجه کنید.

معمولا اندازه سرویسهای بهداشتی در استفاده از اکسسوری ها خیلی مهم می باشد ، برای اینکه در سرویسهای کوچک استفاده متعدد از اکسسوریها باعث شلوغی و بهم ریختگی می گردد، بهترین گزینه برای این سرویسها ، ست اکسسوری دیواری می باشد و دقیقا عکس این موضوع نیز صادق می باشد ، یعنی برای فضاهای بزرگ از اکسسوریهای رومیزی مختلف می توان استفاده کرد.

ضمنا اگر به فضاهای مینمیال علاقمند می باشید می توانید از اکسسوریهای ساده و بدون تزئینات استفاده کنید و بهترین گزینه انتخابی شما برای ست دیواری ساده و زیبا برند اسپیرلا می باشد که علاوه بر سادگی بسیار زیبا و خاص می باشد.

ست دیواری

معمولا اکسسوریهای دیواری قابل استفاده در سرویسها بهداشتی شامل ستهای زیر میباشد که به اختصار در موردشان توضیح می دهیم .

  • جای دستمال توالت
  • جای دستمال توالت یدک
  • جای حوله ای
  • قلاب آویز
  • شلف
  • جای مسواک
  • جای صابون
  • جای سشوار
  • جای برس توالت

 

جای دستمال توالت:

یگی از مهمترین تجهیزات سرویسهای بهداشتی ست جای دستمال توالت دیواری می باشد . این اکسسوری یکی از ضروریات برای رعایت بهداشتی شخصی می باشد که با قرارداد دستمال توالت بر جای تهیه شده هم قابل دسترسی و هم بهداشتی می باشد .

ست دیواری     ست دیواری

این اکسسوری دارای تنوع در مدل و طراحی می باشد . یکی از بهترین و بهداشتی ترین اکسسوری جای دستمال توالتی می باشد که دارای رویه ای برای پوشاندن دستمال توالت است . این رویه از نشستن باکتری بر روی دستمال توالت جلوگیری می کند .

بیشترین مدلی که مورد استفاده قرار می گیرد، به صورت یک میله ساده با طراحی مختلف در بازار موجود می باشد، که به راحتی دستمال توالت در آن جاگذاری شده و قابل استفاده می باشد . 

جای دستمال توالت یدک:

در تمامی توالتها استفاده از دستمال توالت یکی از ضروریات رعایت بهداشت شخصی می باشد. معمولا دستمالهای توالت را در جایگاه مناسبش قرار داده و استفاده می کنند .حال اینکه زمانی می رسد در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی ، دستمال توالت به اتمام می رسد . برای این چنین زمانی باید دستمال به صورت یدک قابل دسترسی باشد . به همین منظور جایگاههای مخصوصی برای دستمالهای یدک در نظر می گیرند همانند : شلف ، سبد ، کمد و ... ولی بهترین مدلی که برای دستمالهای یدک  تهیه شده است  ، یک میله است که در کنار و پایین توالت فرنگی به صورت عمودی نصب می گردد تا قابل دسترس باشد. این نوع اکسسوری بیشتر در هتلها مورد استفاده قرار میگیرد.

ست دیواری

جای حوله ای:

یکی دیگر از وسایل کاربردی در سرویسهای بهداشتی جا حوله ای می باشد که علاوه بر کاربردی بودن آنها در حفظ پاکیزگی حوله ها و نظم بخشیدن سرویسهای بهداشتی بسیار حائز اهمیت می باشد .

جا حوله ایها در اشکال مختلف مانند : دایره ، نیم دایره، زاویه دار ، اهرمی ، لوله ای و قلابدار ... موجود می باشد .

در مدلهای که لوله ای و به صورت افقی بر بروی دیوار نصب می گردد ممکن است دارای چند طبقه نیز باشد که قادر به آویزان کردن حوله های مجزا می باشد .

معمولا جا حوله ایها در سایز های مختلف طراحی شده اند ، سایزهای بزرگتر را در حمام مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانیم حوله ها را با رعایت بهداشت در حمام گذاشته و استفاده کنیم.

ست دیواری

قلاب آویز:

قلابهای آویز به صورت تک شاخه و چند شاخه موجود می باشد و بیشترین استفاده این قلابها پشت درب حمامها و سرویسهای بهداشتی می باشد . این نوع ستهای دیواری بسیار پرکاربرد در محلهای کاری و سرویسهای عمومی می باشد، که به راحتی لباسها را آویزان کرده و باعث رعایت بهداشت فردی می شویم. البته این اکسسوری قابلیت نصب و استفاده در همه مکانها را دارد.

ست دیواری

شلف:

طراحی فضای سرویسهای بهداشتی ، چیدمان و نظم وسایل یک ظرافت خاص را می پسندد. با انتخاب یک شلف مخصوص سرویس بهداشتی باعث یک خلاقیت و ایده خاص می شویم و از بهم ریختگی وسایل مورد نظر در دستشویی و توالت جلوگیری می کنیم.

معمولا شلفهای دیواری را با کمی فاصله در کنار آیینه روشویی نصب می کنیم و با قراردادن وسایل مورد نیاز و وسایل تزئینی باعث نظم و زیبایی در سرویس بهداشتی خود می شوید.

ست دیواری

جای مسواک:

یکی از وسایل مورد نیاز در هر سرویس بهداشتی جای مسواک و خمیردندان می باشد . این اکسسوری مورد نیاز را می توان در مدلهای مختلف پیدا و استفاده کرد.

در ست دیواری اسپیرلا می توانیم جامسواک مورد نظرتان با نصب کردن بر روی دیوار و جایگاه مناسبش که معمولا بالای روشویی قرار می گیرد و باعث عدم ریخت و پاش درکنار روشویی می شود و با ست کردن مابقی اکسسوریهای دیواری که فضای بسیار خاص و شیکی را در سرویسهای بهداشتی خود ایجاد می کنید.

ست دیواری

جا صابونی:

یکی از لوازم مورد نیاز سرویسهای بهداشتی جا صابونی می باشد که در دو مدل جا صابونی جامد و جا صابونی مایع موجود می باشد.

در مدل جاصابونی جامد یک صفحه در طراحی ها مختلف و ابعاد حدودا یکسان برای قرار دادن قالب صابون وجود دارد ، که معمولا بالای روشویی و در کنار شیرآب نصب می گردد.

در جاصابونی مایع یک مخزن پمپ دار که در ابعاد و طرحهای مختلف ساخته شده است . این جاصابونی هم در بالای روشویی و در کنار شیر آب نصب می گردد . گاهی هر دو جا صابونی را در سرویسهای بهداشتی بنا به نیاز نصب کرده و استفاده می کنند.

جاصابونیهای دیواری معمولا برای مکانهای کوچک و عمومی مناسب می باشد و هنگامی که از ست اکسسوری دیواری اسپیرلا در مجموعه افراساز استفاده کنید یک فضای شیک و مناسبی را در سرویسهای بهداشتی خود ایجاد کرده اید .

ست دیواری

جای سشوار:

یکی دیگر از وسایل برای نظم دهی ،جای سشوار می باشد که در اکسسوریهای ست دیواری سرویسهای بهداشتی قابل دسترسی می باشد .

با نصب این ست دیواری در حمام یا سرویس بهداشتی خود بسیار به نظم و زیبایی محیط بهداشتی خود کمک می کنید.

ست دیواری

برس توالت:

همه انسانها یکی از مسائل مهم و روزمره در زندگیشان نظافت محیط زندگی می باشد .بنا به همین امر مهمترین جایی که همیشه باید تمیز و بهداشتی باشد توالت ها و دستشویی ها می باشد. به همین خاطر برای نظافت توالتها از برس مخصوص استفاده می کنند که برسها در ظرف مخصوص خودشان قرار می گیرد که باعث عدم پخش باکتری و میکروب می گردد.

در ست دیواری اکسسوریها میتوانیم شاهد برس توالت دیواری نیز باشیم ، که بر روی دیوار و کنار توالت نصب می گردد و باعث عدم هرج و مرج در سرویس بهداشتی می گردد.

معمولا برسهای توالت از فرچه های تهیه شده اند که بعد از یک مدت استفاده باعث تجمع باکتری و تغییر رنگ فرچه می شوند که شکل ناخوشایندی به خود می گیرند . ولی در برند اسپیرلا دارای طراحی خاص و زیبایی می باشند که باعث عدم تجمع باکتری و تغییر رنگ می شوند. یکی از مهمترین خصوصیات این اکسسوری ، که بعد از هر بار استفاده کاملا قابل شستشو می باشد و هیچ جایی برای تجمع باکتری باقی نمی ماند.

 ست دیواری ست دیواری

تمامی مواردی که در بالا توضیح دادیم ، می توانید در مجموعه افراساز از برند اسپیرلا سوئیسی ملاحظه فرمایید و شاهد تنوع در ستهای دیواری سرویس بهداشتی باشید.