» اخبار » جدیدترین ست سه تایی سرویس بهداشتی + راهنمای خرید و تصاویر

جدیدترین ست سه تایی سرویس بهداشتی + راهنمای خرید و تصاویر

1148  تعداد بازدید  |  یکشنبه 10 اسفند ماه 1399

ست سه تکه سرویس بهداشتی ؛ ابزاری کاربردی در سرویسها بهداشتی است که به زیباتر شدن و بهداشتی تر شدن فضای این بخش از خانه کمک می کند.

جدیدترین ست سه تایی سرویس بهداشتی + راهنمای خرید و تصاویر

سرویسهای بهداشتی یکی از کوچکترین فضاهایی است، که در هر منزلی طراحی شده است . ولی دلیل بر بی اهمیت بودن آنها نمی باشد، چونکه با سلامت کلی خانواده در ارتباط می باشد . پس علاوه بر رعایت بهداشت باید به دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی هم اهمیت داد.

ست سه تکه

امروزه با تولید ستهای بهداشتی سه تکه با کیفیت ، که باعث نظافت و نظم بیشتری در سرویسهای بهداشتی شده اند و از انتقال باکتری و آلودگی به سایر قسمتهای دستشویی جلوگیری می کنند.

نحوه دکوراسیون و انتخاب ستهای سرویس بهداشتی می تواند نشان دهنده میزان اهمیت شما به آسایش و بهداشت در خانواده را دانست. هرچند که سرویسهای بهداشتی مکانی خصوصی می باشد ولی پیش می آید که مهمان هم از آن استفاده کند . پس باید بدانیم که طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی یکی از معیارهای مهم هر خانه می باشد .

 ست سه تکه

 

چند سالی است که دکوراسیون سرویسهای بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است . برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و مدرن باید در هنگام خرید ست سه تکه سرویس بهداشتی از مدلها و طرحهایی که علاوه بر سرویس بهداشتی تناسب داشته و باید دارای مرغوبیت نیز باشد را انتخاب کرد . مهمترین ست انتخابی که در هر سرویس به چشم می خورد ، ست سه تکه می باشد ،که از اجزای تشکیل دهنده سرویس بهداشتی می باشد و بنا به نیاز هر شخص و یا خانواده انتخاب می شود . در مجموعه افراساز ستهای سرویس بهداشتی که به شما پیشنهاد می شود براساس بیشترین کاربرد در هر سرویس بهداشتی است که شامل جاصابونی ، جامسواکی و برس توالت می باشد . ولی افراساز به انتخاب شما احترام گذاشته و هر ستی را که شما انتخاب کنید از بهترین برند سوئیسی اسپیرلا را در اختیار شما قرار میدهد.

 ست سه تکه

کلا می توانیم بگوییم هر وسیله ای که در خانه ست باشد باعث جذابیت و زیبایی خاصی می شود ، پس بهترین انتخاب برای داشتن سرویس بهداشتی شیک تهیه ست سه تکه اکسسوری لوازم بهداشتی می باشد ، که این ست سه تکه بنا به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر می باشد .

 ست سه تکه

 

 

 

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ست سرویس بهداشتی کیفیت محصول می باشد ، حتما باید ضد آب باشد . چون در غیر این صورت باعث عدم رعایت بهداشت و غیرقابل استفاده می شود.

 ست سه تکه

برای ست کردن لوازم سرویس بهداشتی یکی از معیارهای انتخاب رنگ وطرح آنها می باشد که با سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد .امروزه از رنگهای طوسی تیره و روشن و مشکی هم در این ستها استفاده می شود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بطوریکه آمارهای اروپا نشان میدهد که تعداد مردانی که به تنهایی زندگی می کنند و میانگین سنی آنها در حال افزایش می باشد . این افراد قدرت خرید مشخصی دارند و بالاتر از همه آزادی سلیقه ی خود را دارند، به همین منظور محصولاتی که با رنگهای تیره می باشند بیشتر می پسندند و استقبال می کنند . به همین منظور محصولات با رنگهای تیره و استیل را در افراساز به راحتی می توانید پیدا کنید .

همانند QUADRO- SUN & MOON-CEMENT-SINA-GEMMA-JARO

 ست سه تکه

 ست سه تکه

 

یکی دیگر از مدلهایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ، ستهایی از جنس استیل می باشد که می توانیم به مدل NYOاشاره کنیم ، که در دو طرح استیل براق و استیل خشدار تولید می شود .

 ست سه تکه

اگر از برند اسپیرلا که در مجموعه افراساز موجود می باشد خریداری نمایئد، خیالتان از بابت کیفیت و کارایی آن راحت می باشد .ضمنا به خاطر تنوعی که در محصولات اسپیرلا وجود دارد قدرت انتخاب را برای خوش سلیقه ها بیشتر می کند.

 ست سه تکه

 

ضمنا در انتخاب ستهای سه تکه سرویس بهداشتی به فضای مورد نظر توجه کنید که در فضاهای کوچکتر اضافه کردن ست سه تکه رومیزی باعث بهم ریختگی و نامنظمی  در سرویس بهداشتی می گردد، پس بهترین انتخاب ما ست سه تکه دیواری می باشد که با نصب در جایگاه مناسب علاوه بر نظم بخشیدن به فضای سرویس بهداشتی باعث ایجاد محیط شیک و مدرن می شویم. ( در مورد ستهای دیواری سرویس بهداشتی در مبحث جداگانه ای توضیح داده شده است که با رجوع به آن، آشنایی کاملی در مورد سرویسهای بهداشتی بدست می آورید.

سرویسهای بهداشتی معمولا در خانه کمترین فضا را در بر میگیرد ، ولی باید در نظر داشته باشیم که با سلامت خانواده در ارتباط می باشد . بنابراین باید از بهترین و زیباترین ستهای سه تکه بهداشتی رومیزی یا دیواری استفاده کرد.

این کالا دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که بنا به سلیقه شخص و دکوراتیو سرویس بهداشتی می توانیم از ست سرویس بهداشتی مورد نظر بهره مند شویم.

 ست سه تکه

 

یکی از دشوارترین کارها ، نظافت سرویس بهداشتی می باشد . زیرا تمامی قسمتهای سرویس بهداشتی در معرض آلودگی می باشد و در صورت تمیز نشدن باعث انتقال بیماری به دیگر افراد یک خانواده می گردد.

یکی از لزومات حمام و دستشویی اکسسوریهای مخصوص می باشد ، این اکسسوریها احتیاجاتی از قبیل منظم نگه داشتن سرویسهای بهداشتی ما را فراهم می کنند.

ست سرویس بهداشتی 3 تکه شامل اقلام ضروری سرویس بهداشتی می باشد ، که معمولا شامل جا صابونی ، جای مسواک و خمیردندان و برس توالت می باشد .معمولا ستهای انتخابی بنا به نیازشخص و مکان انتخاب می شود .

در برند اسپیرلا این اقلام دارای جنسهایی از قبیل سرامیک ، شیشه و استیل ، در طرحها و رنگهای مختلف می باشد .

 ست سه تکه

معمولا ستهای 3 تکه سرویس بهداشتی در دو گروه خلاصه می شوند.

  • گروه رومیزی
  • گروه دیواری

 

گروه رومیزی

ستهای رومیزی اسپیرلا شامل تنوع گروهی مختلفی که در زیر نام ببریم می باشد:

  • Cement
  • Nyo-steels
  • Roma
  • Sana
  • Quadro
  • Yosh
  • Sun & moon
  • Lio
  • Lena
  • Sina
  • Gemma
  • Jaro
  • Ligna
  • Quarts

 ست سه تکه

 

گروه دیواری

ستهای دیواری اسپیرلا شامل گروهای زیر می بادش:

  • Sydney
  • Nyo
  • Milo
  • Max-light
  • Atlantic

 

 ست سه تکه

 

ست های سه تکه سرویس بهداشتی چه خصوصیاتی باید داشته باشند؟

 

یکی از عوامل بسیار مهم ضد آب بودن است چرا که این ستها دائما در معرض آب و شستشو می باشند .

نکته دیگری که باید در نظر داشت ، حتما نسبت به شوینده ها قوی  باشند که زود خراب نشوند.

ضمنا این ستهای سه تکه جز یکی از پرکاربردترین وسایل مورد استفاده در هر خانه ای می باشد ، پس باید در برابر ضربه مقاوم باشند.

 

و اما زیبایی ، یک نکته بسیار مهمی می باشد که همه خانمهای خانه دار به آن اهمیت می دهند . همه این عواملی که به صورت اختصار نام بردیم را می توانید در برند اسپیرلا که در مجموعه افراساز موجود می باشد رویت کنید.

 ست سه تکه

 

 

 

 

برای خرید یک ست سه تکه سرویس بهداشتی با توجه به تنوع زیادی که در بازار با آن روبرو هستیم ، انتخاب با کیفیت و مقرون به صرفه یک معیار بسیار مهم می باشد . پس قبل از خرید ست سه تکه سرویس بهداشتی حتما از محصولات اسپیرلا سویسی که در مجموعه افراساز موجود می باشد بازدید و مقایسه فرمائید.