» اخبار » جدیدترین ست چهارتایی سرویس بهداشتی + تصاویر

جدیدترین ست چهارتایی سرویس بهداشتی + تصاویر

835  تعداد بازدید  |  سه شنبه 12 اسفند ماه 1399

ست چهار تکه سرویس بهداشتی ، ست کاملی است که مناسب هر فضای سرویس بهداشتی ،بابت رعایت بهداشت میباشد .

جدیدترین ست چهارتایی سرویس بهداشتی + تصاویر

برای داشتن یک خانه شیک ،تنها دکوراسیون در اتاق و پذیرایی خلاصه نمی شود . سرویسهای بهداشتی هم باید جز دکوراسیون خانه در نظر داشته باشیم . برای دکوراسیون سرویسهای بهداشتی بهترین گزینه استفاده از ست سرویس بهداشتی می باشد، که در عین زیبایی و مدرن بودن ،  کاربرد هم داشته باشد .

ست چهار تکه سرویس بهداشتی

چیدمان و دکوراسیون سرویسهای بهداشتی به همان اندازه که دکوراسیون منازل مهم می باشد ،قابل اهمیت است . انتخاب درست لوازم سرویس بهداشتی و جنس مناسب آن یکی از عوامل حائز اهمیت در چیدمان سرویس بهداشتی می باشد . ضمن اینکه رعایت اصول رنگبندی هم یکی از عوامل موثر در فضای زیبا و مناسب می باشد .

 ست چهار تکه سرویس بهداشتی

یکی از معضل های اصلی که در استفاده از سرویسهای بهداشتی با آن روبرو هستیم ، وجود فلزات بکار رفته در ستهای بهداشتی می باشد که باعث زنگ زدگی در محیط مرطوب سرویسهای بهداشتی می گردد.

برای جلوگیری این مشکل از جنسهایی همچون استیل و کروم که یک محصول زیبا و براق می باشد، استفاده می گردد.

 ست چهار تکه سرویس بهداشتی

 

حمام و توالت هم مانند هر اتاقی نیازمند تجهیزات جانبی می باشد که میتوان آن را توسط لوازم مختلف و مورد نیاز بنا به سلیقه فردی تزیین کرد.

سرویس بهداشتی شامل بخشهایی از قبیل توالت و حمام و دستشویی می باشد که هر کدام از این قسمتها نیاز به لوازم و اکسسوریهای مخصوص را دارند، مانند:

ست رومیزی:

  • جای مسواک و خمیردندان
  • جای صابون مایع و جامد
  • برس توالت
  • جای پنبه
  • سطل زباله

 

ست دیواری:

  •  جای مسواک و خمیردندان
  • جای صابون مایع و جامد
  • برس توالت
  • قلاب آویز
  • جای حوله ای
  • شلف
  • جای دستمال توالت
  • جای دستمال توالت یدک

ست چهار تکه سرویس بهداشتی

ستهای سرویس بهداشتی معمولا دارای لوازم مختلف می باشند ،که در این مقاله به ست چهار تکه اشاره می کنیم .

البته ستهای چهار تکه بنا به نیاز مشتری نیز قابل ست کردن می باشد . ولی در مجموعه افراساز ست چهار تکه برند اسپیرلا شامل جا صابون مایع و جامد، جای مسواک و خمیردندان و برس توالت می باشد .

در ستهای سرویس بهداشتی اسپیرلا شاهد تنوع در رنگ و ابزار مورد احتیاج می باشیم که همین امر باعث می شود قدرت انتخاب بیشتری داشته باشیم.

 ست چهار تکه سرویس بهداشتی

ستهای چند تکه سرویس های بهداشتی می تواند در ظاهر دستشویی تاثیر بسزایی داشته باشد. با ستهای چهار تکه اسپیرلا می توانیم یک سرویس بهداشتی مدرن ، کلاسیک و یا مینیمال را داشته باشیم. فضای سرویس بهداشتی  با وجود انتخاب ست های اکسسوری چند تکه نامتقارن باعث ظاهری نامناسب در فضای سروی بهداشتی می شویم .

ست چهار تکه سرویس بهداشتی

در نظر داشته باشیم ست های چهار تکه  اسپیرلا در وهله اول کاربرد آنها مهم می باشد و در مرحله دوم زیبایی که به فضای سرویس بهداشتی می افزاید. فقط کافی است که چه مدل و چه رنگی برای فضای سرویس بهداشتی انتخاب کنیم تا بتوانیم  یک محیط بسیار شیک و زیبا  بسازیم.

ست چهار تکه سرویس بهداشتی 

با انتخاب سرویس بهداشتی اسپیرلا نه تنها به راحتی خود کمک کرده اید، بلکه به شما این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی ، دقیق مانند هر اتاق دیگری با رنگ و طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه خاص خود ست کرده اید.

 

 ست چهار تکه سرویس بهداشتی

ست چهارتکه اسپیرلا شامل لوازمی است که برای نظافت و بهداشت روزانه محیط سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشد . عملا می توانید تمامی وسایل مورد نیاز تان را در یک ست زیبا و خوش طرح و رنگ داشته باشید.

ستهای چهار تکه اسپیرلا در عین سادگی بسیار مناسب انواع سلیقه ها می باشد که با چیدمان آنها می توانید دکور زیبایی را در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.

 ست چهار تکه سرویس بهداشتی

یکی از امتیازات بسیار مهم اکسسوری اسپیرلا  دارا بودن جنس مقاوم در برابر ضربه و ضدزنگ می باشد .

ست چهار تکه اسپیرلا را می توانیم با هر دکوراسیونی ست کرده و استفاده کنیم . برای  سرویسهای بهداشتی کوچک که فضای محدودی را داریم، وجود اکسسوریهای رومیزی باعث شلوغی محیط می گردد . به همین خاطر از ست اکسسوری دیواری اسپیرلا استفاده می شود ، علاوه بر زیبایی بسیار با کیفیت و خاص نیز می باشند .

ست چهار تکه سرویس بهداشتی

ضمنا قابل ذکر است که اکسسوریهای اسپیرلا هم همانند ستهای رومیزی دارای ست کامل می باشد و به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را انتخاب و ست کنید .

پیشنهاد مجموعه افراساز ست چهار تکه برند اسپیرلا می باشد که دارای جای مسواک و خمیر دندان ، برس توالت ، جای صابون مایع و جامد می باشد که با تنوع در رنگ و طرح های مختلف می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ست چهار تکه سرویس بهداشتی