» اخبار » جدیدترین مدلهای جعبه دستمال کاغذی را بشناسید + تصاویر

جدیدترین مدلهای جعبه دستمال کاغذی را بشناسید + تصاویر

1613  تعداد بازدید  |  دوشنبه 18 اسفند ماه 1399

جعبه دستمال کاغذی یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری برای حفاظت و جلوگیری از انتقال میکروب به برگه های دستمال کاغذی می باشد .

جدیدترین مدلهای جعبه دستمال کاغذی را بشناسید + تصاویر

امروزه دستمال کاغذی یکی از ملزمات اساسی و پرمصرف در تمام کشورها می باشد و معمولا دستمال کاغذی در بسته بندیهای مختلف و با طراحیهای متنوع تولید می شود .

 جعبه دستمال کاغذی

یکی از عوامل پاکیزگی استفاده از دستمال کاغذی می باشد که از دیر باز مصرف دستمال کاغذی در بین انسانها رواج داشته و در همه کشورها استفاده از دستمال کاغذی رایج بوده است .

دستمال کاغذی را می توان یکی از ساده ترین و پرکاربردترین وسیله بهداشتی نام ببریم. همین امر ، باعث گسترش استفاده از دستمال کاغذی شده است  و به همین دلیل باید همواره در دسترس باشد ، برای استفاده بهینه از دستمال های کاغذی  احتیاج به یک جعبه شیک و بادوام دارد .

 جعبه دستمال کاغذی

دستمالهای کاغذی باید در بسته بندهای کاملا بهداشتی قرار گیرند، به همین منظور جعبه دستمالهای مقوایی باید از مقوای مناسب تهیه گردد تا عاری از میکروب باشد.

به مرور زمان برای رعایت بهداشت دستمالها را در جعبه های مقوایی بسته بندی کردند که برای فروش بیشتر دستمال کاغذی شروع به طراحیهای مختلف بر روی جعبه های مقوایی دستمالها کردند و تغییرات فراوانی بر روی ظاهر رنگ جعبه ها با طراحیهای مختلف انجام دادند.

طراحی و چاپ بر روی جعبه  دستمال کاغذی امروزه به یک رقابت سخت بین تولیدکنند گان جعبه های مقوایی گردیده است .

 امروزه بحث بهداشت جهانی و رعایت مصرف بهینه ، برای جلوگیری از بین رفتن محیط زیست ، یکی از مسائل مهم زندگی همه ما گردیده است .برای داشتن محیط زیست سالمتر باید همه عوامل دخیل را در نظر بگیریم.

جعبه دستمال کاغذی

برای ساخت یک جعبه دستمال کاغذی مقوایی باید یک درخت را از بین ببریم تا بتوانیم مقوا و یا کاعذ دلخواه را بدست بیاوریم و بعد از استفاده و اتمام دستمال این جعبه ها را به صورت زباله دور می افکنیم ، که هم باعث آلوده شدن محیط زیستم و هم اتلاف کاغذ می گردد.

دستمال کاغذی یکی از ساده ترین ولی پرکاربردترین وسیله بهداشتی می باشد به همین دلیل همواره در دسترس همگان قرار دارد . بنا به همین علت ملزم به یک جعبه مناسب برای نگهداری آن می باشد .

یکی از اکسسوریهایی که علاوه بر کاربردی بودن، تاثیر بسزایی در ظاهر دکوراسیون داخلی ما دارد و باعث تغییر در چهره دکوراسیون می گردد.

برای اینکه بتوانیم از جزییات ساده در راستای دکوراسیون کاربردی استفاده نمائیم باید کمی ریزبین باشیم . یکی از این لوازم که به سادگی چهره دکوراسیون را تغییر می دهد جای دستمال کاغذی می باشد .

جعبه دستمال کاغذی

جعبه های دستمال کاغذی مقوایی بیشتر در معرض خرابی و انتقال میکروب قراردارند ، بخصوص اگر در سرویس بهداشتی و یا حمام بخواهیم از آن استفاده کنیم . رطوبت حاصل از استحمام باعث نمدار شدن مقوای جعبه دستمال کاغذی می گردد به همین علت اسپیرلا یک مدل جعبه دستمال کاغذی منحصر بفرد با طراحی چشمگیر و ساده طراحی و همه را مجذوب خود کرده است .

جعبه دستمال کاغذی

گروه اسپیرلا با بیش از 50 سال تجربه ، طراحی و ایده های خلاقانه  و بروزی را برای اکسسوریهای سرویس بهداشتی و همچنین جعبه های دستمال کاغذی ارائه داده است.

 جعبه دستمال کاغذی

گروه اسپیرلا علاوه بر اینکه به بهداشت فردی و محیطی توجه دارد به دکوراسیون محیط زندگی هم اهمیت می دهد. بطور مثال جعبه دستمال کاغذیهای رومیزی که با طراحی و رنگهای خاص بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است .

جای دستمال کاغذی رومیزی اسپیرلا ، یک طرح بسیار زیبا و با کیفیت از کشور سوییس می باشد . این اکسسوری یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و محل کاری می باشد که علاوه بر کاربردی بودن آن ، بلکه به عنوان یک شی زیبا در دکوراسیون منزل یا محل کار و یا حتی  سرویس بهداشتی شما کاربرد بسیاری دارد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات  اسپیرلا ، پیشنهاد می کنیم از مجموعه افراساز علاوه بر تور مجازی به صورت حضوری بازدید به عمل آورید و تمام محصولات موجود را از نزدیک مشاهده فرمایید.

 جعبه دستمال کاغذی