» اخبار » مهمترین نکات خرید ست سرویس بهداشتی + تصاویر

مهمترین نکات خرید ست سرویس بهداشتی + تصاویر

662  تعداد بازدید  |  یکشنبه 15 فروردین ماه 1400

برای داشتن ست سرویس بهداشتی مناسب نکاتی را باید در نظر داشته که به اختصار توضیح خواهیم داد.

مهمترین نکات خرید ست سرویس بهداشتی + تصاویر

امروزه انتخاب چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی به اندازه فضای دیگر خانه ، بسیار حائز اهمیت می باشد . معمولا انتخاب زیادی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی نداریم . به همین دلیل ست اکسسوری سرویسهای بهداشتی نقش مهمی را در هر سرویس بهداشتی ایفا می کند . معمولا چون فضای سرویس های بهداشتی کوچک می باشد ، انتخاب اکسسوریها ی مناسب قدری دقت بیشتری نیاز دارد. زیرا نه تنها فضای کافی در دسترس نداریم بلکه انتخاب تعداد اکسسوریهای سرویس بهداشتی کار دشواری می باشد .

ست سرویس بهداشتی

پس برای خرید یک ست سرویس بهداشتی مناسب باید چندین عامل را درنظر داشته باشیم.

اندازه :

درهنگام  انتخاب ست سرویس بهداشتی باید به فضای سرویس مورد نظر توجه داشته باشیم . بجای اینکه فضای توالت و دستشویی خود را از اکسسوریهای جاگیر و بزرگ پر کنیم ، می توانیم برای سرویسهای بهداشتی کوچک از اکسسوریهای دیواری استفاده کنیم که با نصب بر روی دیوار دیگر فضای مورد استفاده شما را در بر نمیگیرد و از شلوغ جلوه داده فضای سرویس بهداشتی شما جلوگیری بعمل می آورد.

 ست سرویس بهداشتی

رنگ:

 مورد دیگری که باید در نظر قرار دهیم انتخاب رنگ می باشد . رنگ ست سرویس بهداشتی مورد نظر شما بسیار مهم می باشد ، درست است که معمولا سفید رنگ را انتخاب می کنند ، که با توالت و روشویی و کاشیها همخوانی داشته باشد . ولی امروزه با تنوع رنگی در  ستهای سرویس بهداشتی می توانید انتخاب بسیارمناسبی برای همخوانی بین فضا و سرویس بهداشتی خود داشته باشید .

ست سرویس بهداشتی

در محصولات اسپیرلا علاوه بر تنوع رنگ ، طراحیهای بسیار جذابی هم موجود می باشد که می توانید از آنها علاوه بر استفاده بهینه به عنوان دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنید.

 ست سرویس بهداشتی

چه وسایلی در سرویس بهداشتی نیاز دارید

برای خرید ست سرویسهای بهداشتی باید توجه به وسایل ضروری داشته باشیم . پس از خرید وسایل ضروری نسبت به فضای باقی مانده اقدام به خرید سایر وسایل می کنیم. معمولا جامسواکی ، جاصابونی و برس توالت از اقلام ضروری سرویسهای بهداشتی می باشد. شما می توانید با انتخاب ستهای معرفی شده در گروه افراساز از برند اسپیرلا زیبای را به خانه خود ارمغان دهید.

 ست سرویس بهداشتی

به فضای در دسترس و مدل سرویس بهداشتیتان توجه کنید.

ستهای سرویس بهداشتی باید کامل کننده فضای سرویس بهداشتی شما باشد و فضای محیط را شیکتر و زیباتر کند.

 ست سرویس بهداشتی

بودجه خود را در خرید ستهای سرویس بهداشتی در نظر داشته باشید

مشخص کنید تا چه میزان برای خرید یک ست سرویس بهداشتی قادر به هزینه می باشید . اگر بودجه محدودی دارید به خرید اقلام ضروری اکتفا کنید. ضمنا سعی کنید یک ست سرویس بهداشتی با کیفیت و مقاوم انتخاب کنید که از هزینه مجدد جلوگیری بعمل آید .

 

ست سرویس بهداشتیپیشنهاد مجموعه افراساز ستهای بهداشتی اسپیرلا و توتو می باشد . اسپیرلا دارای تنوع رنگ و مدل بسیاری می باشد و دست انتخاب را برای شما باز می گذارد.

 

به  نظرات داده شده در رضایت مصرف کنندگان برندهای مختلف توجه کنید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، تولید کنندگان زیادی در زمینه ستهای سرویس بهداشتی فعالیت می کنند و همگی مدعی کیفیت مناسب می باشند .  بهترین راه آگاهی و شناخت نسبت به برندهای تولیدی استفاده از نظرات دیگر مصرف کنندگان می باشد.

یکی از بهترین برندها در زمینه اکسسوری ، اسپیرلا  سویسی می باشد ، که به راحتی در گروه افراساز قابل دسترسی می باشد.

 توجه به قابل شستشو بودن

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب ستهای سرویس بهداشتی ، نظافت و شستشوی آنها می باشد . به طوری که بتوانیم تمامی قسمتهای اکسسوریهای مورد استفاده را به راحتی بشوریم و مجدد استفاده کنیم.

ست سرویس بهداشتی