» اخبار » انواع فلاش تانک با شاسی + تصاویر

انواع فلاش تانک با شاسی + تصاویر

1438  تعداد بازدید  |  سه شنبه 31 فروردین ماه 1400

فلاش تانک یک مخزن ذخیره آب می باشد که در هنگام نیاز تخلیه ای با فشار زیاد آب دارد و باعث تمیزی سطح توالت و عاری از هرگونه باکتری می گردد.

انواع فلاش تانک با شاسی + تصاویر

فلاش تانک و کاربرد آنها :

یکی از تجهیزات ضروری سرویس بهداشتی فلاش تانک می باشد . فلاش تانکها یکی از عوامل رعایت بهداشت و پاکیزگی می باشد که در این مقاله به اختصار در مدل فلاش تانکها توضیح خواهیم داد.

فلاش تانک دارای یک مخزن می باشد که آب درون آن ریخته شده و در هنگام استفاده با فشردن اهرم یا شاسی مربوطه آب به یکباره و با فشار تخلیه شده و باعث شستن کاسه توالت می گردد و فضولات را به چاه میبرد.

یکی از مزایای استفاده از فلاش تانکها علاوه بر تمیزی و رعایت بهداشت ، کمک شایانی در صرف جویی آب می کند. چون آب با میزان کمتر ولی فشار بیشتر باعث پاکیزگی می گردد.

یکی از مهمترین ویژگی ای که یک فلاش تانک باید دارا باشد ، کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه در ساخت فلاش تانک است. هم اکنون ما محصولات TECE آلمان که از بهترین فلاش تانکهای توکار می باشند را معرفی می کنیم . که علاوه بر مرغوبیت جنس کالا و عملکرد بسیار عالی آن مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است .

هنگام استفاده از فلاش تانکهای TECEتنها با تحریک سنسور اتوماتیک یا لمس دکمه فلاش تانک به کاربر احساس کیفیت بالای تکنولوژی نصب شده در پشت دیوار را میدهد.

جنس استفاده شده در این فلاش تانکها از جنس استنلس استیل یا پلاستیک ساخته شده مقاوم و بهداشتی می باشد ، با ظرافت در شیشه یا ورقی که در آن بکاررفته و ظاهر هندسی مدرن نصب شده بر روی دیوار به عنوان بخشی از طراحی سرویس بهداشتی می باشد . ضمن اینکه با گستردگی رنگها ، اشکال و مواد موجود می توان صفحه کلید مناسبی برای هر محیطی را پیدا کنیم .

 فلاش تانک با شاسی

 

تفاوت فلاش تانک با سیفون چیست؟

استفاده رایجی که بین عامه مردم بکار می رود بجای فلاش تانک از کلمه سیفون استفاده می کنند. ولی از نظر فنی این دو کلمه از نظر مفهومی کاملا متفاوت می باشند .سیفون یک لوله خمیده می باشد که در سیستم لوله کشی فاضلاب بکار رفته ، که مقداری آب را در خمیدگی خود نگه می دارد تا بوی فاضلاب  به بیرون نشت نکند.

 

فلاش تانک با شاسی

انواع فلاش تانک

  • فلاش تانک روکار
  • فلاش تانک توکار

 

فلاش تانک روکار :

اولین مدل فلاش تانکها ، فلاش تانک روکار می باشد که یک محفظه بزرگ در بالای توالت قرار می گیرد و با یک اهرم یا طناب عمل تخلیه آب با فشار انجام می شود. در مدلهای فلاش تانکهای روکار نسبت به فلاش تانکهای توکار امکانات کمتری موجود می باشد.

فلاش تانک با شاسی

 

فلاش تانک توکار:

این مدل فلاش تانکها در درون دیوار نصب می گردد و هیچ چیزی قابل مشاهده نمی باشد و تنها یک دکمه تخلیه  در روی کار قابل مشاهده می باشد . این مدل فلاش تانکها برای فضاهای مدرن و کوچک بسیار مناسب می باشد .

ضمنا در فلاش تانکهای توکار از امکانات تخلیه دو زمانه هم بهره مند می باشد که همین امر باعث مصرف کمتر آب می گردد . یکی دیگر از مزایای فلاش تانکهای توکار صدای تخلیه بسیار کم آن می باشد .

 فلاش تانک با شاسی

انواع فلاش تانکها به لحاظ ویژگیهای تخصصی

  • فلاش تانک دکمه دار
  • فلاش تانک اتوماتیک
  • فلاش تانک دوزمانه
  • فلاش تانک آنتی باکتریال
  •  

فلاش تانک دکمه دار

فلاش تانک دکمه دار در واقع همان مدلهای توالت فرنگی قدیمی می باشد که در روی مخزن توالت فرنگی دکمه ای وجود دارد که با فشردن این دکمه های باعث تخلیه فلاش تانک آن شده .

 فلاش تانک با شاسی

فلاش تانک اتوماتیک

این فلاش تانک یکی از بهترین مدلهای فلاش تانک می باشد که بسیار بهداشتی می باشد. در این مدل از فلاش تانک نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نمی باشد و به محض باز شدن درب توالت و یا اینکه روبروی شاسی فلاش تانک قرار بگیرید به صورت اتوماتیک فلاش تانک عمل می کند. این مدل از فلاش تانکها بسیار مناسب مکانهای عمومی می باشد .

 فلاش تانک با شاسی

فلاش تانک دو زمانه

در این مدل از فلاش تانکها ، تخلیه در دو حجم متفاوت آب قابل تخلیه می باشد . مثلا 3و 6 لیتری که در هنگام نیاز به آب کمتر از دکمه تخلیه 3 لیتری استفاده می شود و در مواقع دیگر از دکمه 6 لیتری یا دکمه بزرگتر که نشاندهنده حجم بیشتر آب می باشد میتوانید استفاده کنید.

فلاش تانک با شاسی

فلاش تانک آنتی باکتریال

این مدل از فلاش تانک از نظر ظاهر به همان صورت قبلی می باشد ، فقط در آنها از موادی آنتی باکتریال استفاده شده است.

 

مزایای استفاده از فلاش تانکها

  •  
  • کاهش مشکلات بهداشتی
  • جلوگیری از رشد باکتری
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • رعایت بهداشت سرویس بهداشتی

 

سیستم فلاش تانک TECE

یک سیستم همه جانبه که مشکلات را برطرف می کند ، و نصب سریع و آسان سیستم ها باعث کاهش هزینه های مونتاژ می شود .

از آنجا که ما همه کارها را در کارخانه خود به صورت پیش ساخته انجام  می دهیم از استاندارد با کیفیتی برخوردار میباشد و تضمین می کنیم که همه چیز به صورت بهینه هماهنگ شود.

TECE با محصولات پیش ساخته ، خدمات و روند کیفیت خود اطمینان حاصل می کند که نصب منجر به تأخیر در ساخت نمی شود. بنابراین زمان بیشتری از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود مورد نیاز نیست. همه چیز به موقع تحویل داده می شود.

فلاش تانک با شاسی

فلاش تانک توکار Tece با فریم و شاسی 

این نوع فلاش تانک به طور استاندارد برای توالت های دیواری یا وال هنگ استفاده میشود . و در دو سایز با ضخامت 8 سانتی متر و 13 سانتی متر قابل ارائه هستند . سایز 8 سانت برای دیوارهایی با عمق 10 سانت و سایز 13 سانت برای دیوارهایی با عمق 15 سانت مناسب است .

فلاش تانک با شاسی

 فریم آنها معمولا از آهن یا فولاد ساخته میشود .مخزن این نوع فلاش تانک معمولا 6 لیتر آب در خود جای میدهد ولی برخی برندها مثل برند TECE آلمان میتواند تا 9 لیتر آب را در خود جای دهد و بنابراین تخلیه پشت سرهم با این نوع فلاش تانک به مراتب آسانتر خواهد بود و همچنین در فلاش تانک های برند TECE قطعه یی برای تنظیم تخلیه ی 3 ،6 یا 9 لیتر نیز وجود دارد .

این نوع فلاش تانک کاملا داخل دیوار قرار گرفته و فقط پیچ های اتصال به توالت دیواری یا وال هنگ از آن بیرون میماند تا توالت به آن وصل شود ، فاصله ی این پیچ ها نیز به صورت استاندارد 18 و یا 23 سانت است . برای تخلیه از کلیدهایی که روی دیوار قرار میگیرند استفاده میشود . 

 کلیدها نیز از انواع مختلف هستند که در مطالب قبلی در مورد آنها توضیح داده شده است.

 

فلاش تانک با شاسی