» اخبار » انواع فلاش تانک بدون شاسی + تصاویر

انواع فلاش تانک بدون شاسی + تصاویر

608  تعداد بازدید  |  شنبه 4 اردیبهشت ماه 1400

فلاش تانکهای بدون شاسی دارای مخزنهای ذخیره آب می باشند که با فشار زیاد آب را تخلیه کرده . این مدل فلاش تانکها مربوط به توالتهای زمینی و ایرانی می باشد که به اختصار براتون توضیح خواهیم داد.

انواع فلاش تانک بدون شاسی + تصاویر

امروزه برای داشتن محیط سرویس بهداشتی زیباتر و استفاده بهینه از فضای سرویس بهداشتی ، از فلاش تانکهایی که بسیار کم جا و باریک می باشند استفاده می شود . ضمنا در هنگام نصب با کمترین خرابی و تعمیرات روبرو می شویم . این مدل فلاش تانکها به علت حجم کمتر و دو زمانه بودن مصرف آنها بسیار پایین و بهینه می باشد . به همین منظور فلاش تانکهای دیواری بدون شاسی که قابلیت استفاده برای هر نوع توالتی را دارا می باشد و بهترین گزینه  برای توالتهای ایرانی است را به اختصار توضیح می دهیم و پیشنهاد مجموعه افراساز به شما فلاش تانکهای TECE آلمان می باشد.

 فلاش تانک بدون شاسی

اهمیت استفاده از فلاش تانکهای نسل جدید

همانطور که می دانید کره زمین و بالخصوص ایران عزیزمان با کمبود آب و خشکسالی روبرو می باشد . با مصرف بهینه و درست میتوانیم برای جلوگیری از این بحران عظیم کمک کنیم.تقریبا حدود 70 درصد از آب مصرف خانگی مربوط به سرویسهای بهداشتی می باشد . برای جلوگیری از اینگونه هدر رفتن آب بهترین گزینه استفاده از فلاش تانکهای باریک و دو زمانه می باشد که در این مطلب توضیحات کامل را ارائه خواهیم داد.

 

فلاش تانک بدون شاسی

فلاش تانکهای بدون شاسی در داخل دیوار بوسیله کیت مخصوص که شامل اتصال دهنده ها برای اتصال به توالت می باشد نصب می گردد. این مدل فلاش تانکها برای توالتهای زمینی که شامل توالتهای ایرانی – توالتهای فرنگی بک تو وال یا زمینی  مناسب می باشند.

فلاش تانک بدون شاسی

به همین علت دیگر نیزی به شاسی داخل دیوار و نصب آن به توالت فرنگی نمی باشد . فلاش تانکهای توکار مخزن آب آنها در درون دیوار قرار می گیرد و کلید تخلیه آن بیرون و بر روی دیوار نصب می گردد و از طریق لوله آب به کاسه توالت با فشار زیاد انتقال پیدا می کند.

فلاش تانک بدون شاسی

در این مدل فلاش تانکها حجمهای متفاوت آب را برای تخلیه دو زمانه مدیریت می کنند و یکی از بی صداترین فلاش تانکهای موجود در بازار می باشند .

فلاش تانکهای بدون شاسی حق انتخاب شما را برای مدلیهای کلید فلاش تانک بالا می برد و بنا به سلیقه خودتان کلید مربوطه را از محصولات TECE  می توانید انتخاب کنید .

فلاش تانکهای بدون شاسی مخزن اصلی آن  درون دیوار جاسازی می شود و دارای عمق 8 سانتی متر می باشد . جنس بدنه مخزن از پلاستیک مقاوم در برابر ضربه ساخته شده و بوسیله تور زرهپوش شده است . این مدل فلاش تانکها ، دارای شیرهیدورلیکی کم صدا می باشند و همچنین لوله فاضلاب به قطر90 میلیمتر می باشد . ضمنا اتصالاتی هم برای حفاظت از درپوشها دارد .

فلاش تانک بدون شاسی

فضای مناسب برای نصب اینگونه فلاش تانکها 180میلیمتر تا 230 میلیمتر میباشد .

این فلاش تانکها به علت اینکه هیچگونه وزنی را متحمل نمی شوند از یک مخزن سبک و بدون سازه فولادی ساخته میشود.

 

مزیتهای فلاش تانک بدون شاسی TECE آلمان

 

  • امکان نصب فلاش تانک در مکانهای کوچک
  • فلاش تانکهای توکار بسیار کم صدا می باشند
  • فلاش تانکهای توکار هیچ فضایی را اشغال نمی کنند
  • فلاش تانکهای توکار برای هر محیط و دکوری متناسب می باشند
  • فلاش تانکهای توکار عمر طولانی تری نسبت به بقیه فلاش تانکها دارند

به دلیل باریک بودن اینگونه فلاش تانکها ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند . نصب سریع و آسان این مدل فلاش تانکها باعث کاهش هزینه های مونتاژ می شود .

یکی دیگر از مزیتهای اینگونه فلاش تانکها ، سرعت تخلیه و فشار بسیار بالای آنها می باشد که این عمل خود باعث کاهش مصرف آب می گردد . در عین حال تمیزی بیشتری را دربردارد .

با وجود عمق نصب8 سانتیمتر فلاش تانک در دل دیوار دیگر هیچ خطری برای فناوری فلاشینگ این مدل فلاش تانکها وجود ندارد.

درهنگام نیاز به تعمیر این مدل فلاش تانکها با برداشتن دریچه  قابل باز شدن دسترسی مورد نیاز را پیدا کرده و به راحتی قابل تعمیر می باشد .

فلاش تانکهای TECE با وجود عمق نصب کمی که دارند در هنگام طراحی همه موارد را رعایت کرده و بسیار مسطح تعبیه شده است .

 فلاش تانک بدون شاسی

برای خرید یک فلاش تانک توکار بهتراست از پیشنهاد و تجربیات بقیه استفاده کنید و از نزدیک با سیستم و عملکرد اینگونه فلاش تانکهای آشنا شوید. برای دستیابی به چنین منظوری بهتر است از مشاوره پرسنل مجرب افراساز در زمینه فلاش تانکهای TECE آلمان استفاده کنید و از نزدیک در شوروم افراساز مدل منتخبتان را مشاهده و انتخاب کنید .

 

فلاش تانک بدون شاسی