» اخبار » لوکس ترین برندهای شیرآلات فضای عمومی را بشناسید

لوکس ترین برندهای شیرآلات فضای عمومی را بشناسید

475  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400

شیرآلات لوکس توتو از نظر کارایی همانند بقیه شیرآلات می باشند ولی آلیاژ بکار رفته و مدل شیرآلات لوکس توتو بسیار متفاوت و چشمگیرتر می باشد .

لوکس ترین برندهای شیرآلات فضای عمومی را بشناسید

شیرآلات لوکس همانند شیرآلات معمولی می باشند و تفاوت بارز آنها در جنس روکش یا همان آبکاری و ظاهر زیبای آن می باشد . امروزه علاوه بر کارایی شیرآلات به ظاهر آنها بسیار توجه می شود .

جدیدا فضاهای عمومی هم مانند منازل شخصی به دکوراسیون سرویسهای بهداشتی اهمیت می دهد و مهمترین گزینه برای انتخاب شیرآلات لوکس فضاهای عمومی علاوه بر ظاهر به بهداشت فردی و محیطی هم توجه خاصی دارند.

مکانهای عمومی به علتی که دائما مورد استفاده عموم قرار می گیرند در معرض آلودگی بیشتری می باشند . بنابراین بهترین انتخاب برای شیرآلات اینگونه فضاها ، شیرآلات پدالی یا غیر لمسی و یا شیرهای الکترونیکی می باشد . اینگونه شیرها نسبت به شیرهای معمولی دارای مزیت می باشند به صورتی که احتیاج به لمس کردن شیرآلات نمی باشد که باعث انتقال باکتری ها گردد . نظافت آنها هم بسیار راحت و آسان می باشد . بیشترین کاربرد این شیرها در مکانهایی مانند مدارس ، بیمارستانها ، کلیه مراکز پزشکی ، هتلها ، مساجد و رستورانها .... قابل استفاده می باشد.

شیرآلات لوکس فضای عمومی

از مهمترین مسائلی که در شیرآلات چشمی باید مد نظر قرار دهیم ؛ عدم تماس دست با شیرآلات می باشد که همین امر باعث عدم انتقال میکروب می گردد و ضمن اینکه باعث صرف جویی در میزان آب و انرژی می گردد.

در این مقاله به شیرآلاتی که مناسب فضاهای عمومی و لوکس می باشند می پردازیم.

 

انواع و جنس شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی دارای دو بخش عمده می باشد .

  1. بدنه شیرآلات
  2. مغزی شیرآلات

در قسمت بدنه که بهترین گزینه انتخابی شیرآلاتی از جنس برنج می باشد .جنس برنج نسبت به بقیه آلیاژها کمتر در معرض خوردگی قرار می گیرند.

مغزی شیرآلات یا همان کارتریجها از مهمترین قسمتهای داخلی شیرآلات می باشد که باعث تنظیم و مخلوط کردن آب گرم و سرد می گردد.

شیرآلات لوکس فضای عمومی

بهترین شیرآلات مناسب فضاهای عمومی ، شیرآلات چشمی الکترونیکی می باشد که این گونه شیرآلات چشمی با استفاده از وبلاتور هوا را با آب داخل شیر مخلوط کرده و به صورت حبابهای ریز به بیرون می ریزد که همین امر باعث صرفه جویی در مصرف آب می گردد.

شیرآلات لوکس فضای عمومی

این مدل شیرآلات کاملا الکترونیکی بوده و بدون تماس دست و تنها با قرار گرفتن در مقابل سنسورهای مادون قرمز عکس العمل نشان داده و شروع به کار می کند . این مدل شیرآلات معمولا بوسیله برق و باتری کار می کنند . اگر یک جسم به صورت مدام در مقابل سنسور قرار بگیرد بعد از 45 ثانیه جریان آب قطع می گردد.

شیرآلات لوکس فضای عمومی

نوعی دیگر از شیرآلا فضاهای عمومی ، شیرآلات پدالی می باشد . این مدل شیرآلات دیگر نیازی به باطری و برق ندارد و بسیار مقرون به صرفه می باشد . در مدلهای جدید شیرآلات پدالی، قابلیت تنظیم مقدار و دمای آب سرد و گرم را دارد . شیرآلات پدالی هم بسیار مناسب فضاهای عمومی همچون مدارس ، بیمارستانها ، هتلها و مساجد و رستورانها و ... می باشد.

 

کاربرد شیرآلات چشمی فضاهای عمومی چیست؟

استفاده از شیرآلات چشمی در فضاهای عمومی بسیار همه گیر شده است و در اکثر جاهای لوکس همانند مال های بزرگ قابل مشاهده می باشد.

شیرآلات لوکس فضای عمومی

در فضاهای عمومی به علت اینکه رفت و آمد زیاد می باشد و به دلیل بی توجهی و سهل انگاری شیرآب باز می ماند.  پس بهترین گزینه انتخابی در همچین فضاهای پرتردد و بهداشتی شیرآلات چشمی اتوماتیک می باشد که علاوه بر کاهش مصرف آب باعث رعایت بهداشت بیشتر می گردد.

 شیرآلات لوکس فضای عمومی

شیرآلات بهداشتی توتو یکی از بهترین و لوکس ترین برند در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی می باشد که علاوه بر لوکس بودن دارای مرغوبترین جنس بکاربرده شده در شیرآلات می باشد . برای بازدید و مشاوره گرفتن در زمینه شیرآلات توتو می توانید با مراجعه به مجموعه افراساز از شوروم به روز و مدرن محصولات توتو بازدید بعمل آورید و از تجربیات و مشاوره کادر فروش مجموعه افراساز بهره مند شوید.