» اخبار » راهنمایی خرید انواع وان حمام و جکوزی لوکس خانگی

راهنمایی خرید انواع وان حمام و جکوزی لوکس خانگی

4416  تعداد بازدید  |  سه شنبه 11 خرداد ماه 1400

جکوزی همان وانهای قدیمی می باشد که بدنه آنها مجهز به لوله هایی برای پاشش آب با فشار مناسب طراحی شده است و همانند یک ماساژ عضلانی عمل کرده و باعث رفع خستگی و ریلکسی افراد می گردد.

راهنمایی خرید انواع وان حمام و جکوزی لوکس خانگی

در قدیم برای دکوراسیون خانه تنها جایی که از اهمیت و توجه کمتری برخوردار بود سرویسهای بهداشتی بودند . ولی امروزه به جرات می توانیم بگوییم که یکی از پر اهمیترین فضاها برای طراحی و خرید تجهیزات لوکس ، سرویسهای بهداشتی می باشد.

خرید و نصب وان و جکوزی در حمام، یکی از راه های دستیابی به فضای شیک و محیطی برای ریلکس کردن شما می باشد .

انتخاب وان و جکوزی یکی از عوامل مهم برای صرفه جویی در مصرف آب است، که ضمنا محل استراحت و رفع خستگی بعد از یک روز پراسترس می باشد . با نشستن درون وان جکوزی به همراه آب گرم باعث آرامش روح و روان شما به همراه تجدید قوای مجدد میگردد.

وان و جکوزی

وان جکوزی چیست؟

حتما تاکنون تجربه خوابیدن در آب از جمله دریا و رود و استخر و ... را داشته اید. معمولا برای رسیدن به این آرامش نهایتا یک وان در حمامهای منزلتان نصب می کنید . جکوزیها همان وانهای ساده و قدیمی می باشد که با پیشرفت تکنولوزی و به دست آوردن آرامش بیشتر به امکاناتی نظیر پمپاژ آب برای ماساژ دادن بدن مجهز شدند ، که با پرتاب مخلوط آب و حباب هوا به ماساژ بدن و مفصلها اقدام می کند که همین امر یک ماساژ آرام بخش برای یک روز پرکار و پراسترس می باشد .

وان و جکوزی

پزشکان به این نتیجه رسیدند که اگر مدت زمان متوالی از جکوزی استفاده کنید ، بدنتان انرژی های لازم را بدست می آورد و به اصطلاح پزشکی ریکاوری می گردد . استفاده از جکوزی برای افرادی که مبتلا به پوکی استخوان می باشند بسیار مفید می باشد . غوطه ور شدن در وانهای جکوزی به تحرک و شادابی شما کمک شایانی می کند .

وان و جکوزی

جکوزیها به هیچ عنوان قابل استفاده برای مادران باردار نمی باشد ، ممکن است آب گرم و فشار آب پمپاژ شده به جنین مادر لطمه بزند. ضمنا در هنگام استفاده از جکوزی از لنزهای سافت هم استفاده نشود چون حرارت آب بر روی لنز تاثیر گذاشته و لنز را غیر قابل استفاده میکند.

 

مزایای وان جکوزی

  • بهبود گردش خون
  • کم شدن درد عضلانی
  • ماساژ آبی
  • دفع استرس
  • سوزاندن کالری
  • حس خوب و شادابی

 

قیمت وان ساده حمام به موارد زیر بستگی دارد:

  • جنس بدنه وان
  • شاسی وان
  • برند کارخانه سازنده
  • نوع زیرآب
  • لوازم جانبی

 

جنس بدنه وان:

امروزه یکی از جنسهای بسیار پرکاربرد برای سرویسهای بهداشتی از جمله دستشویی ، وان و جکوزی جنس آکرولیک می باشد که یکی از باکیفیت ترین مواد مورد استفاده در سرویسهای بهداشتی می باشد . ولی برند توتو دارای جنسهای از قبیل اکرلیک ، چدن ،LUMINIST ، GALALINEAD و PEARL ACRYLIC نیز می باشد . که هر کدام از جنسهای نامبرده دارای محسنات مربوط به خودش می باشد و تمامی این محصولات را می توانید در مجموعه افراساز از نزدیک بازدید بعمل آورید .

 شاسی وان:

یکی از برندهای معتبر در ساخت وان و جکوزی و سرویس های بهداشتی ، برند توتو می باشد.

زیرآب وان:

دو مدل زیرآب در وانهای جکوزی موجود می باشد. یکی زیرآب اتومات و دیگری زیرآب پدالی است . که زیرآب اتومات به صورت یک کلید قابل دسترس بر روی بدنه جکوزی تعبیه شده است و کار تخلیه آب را انجام می دهد و زیرآب پدالی با فشار دادن بوسیله پا عمل تخلیه آب را انجام می دهد.

 

لوازم جانبی:

لوازمهای جانبی همانند دستگیره ها ، پنلها و زیرسریها و ...

 وان و جکوزی

راهنمای خرید وان جکوزی خانگی

امروزه با طراحیهای زیبا و مناسب در حمامهای کوچک نیز می توانیم از وانهای جکوزی استفاده کنیم. ولی در هنگام خرید باید به موارد زیر دقت کنید چون در صورتیکه انتخابی اشتباه داشته باشیم ،تعویض آنی اصلا مقرون به صرفه نمی باشد.

  • اندازه جکوزی
  • سیستم تصفیه آب
  • جتهای پاششی
  • گرم کن
  • محل نشستن
  • سطح غیر لغزش

 وان و جکوزی

اندازه جکوزی:

جکوزی در ظرفیتهای مختلفی طراحی شده است بنابراین بر اساس فضای حمام خود ، جکوزی متناسب را انتخاب کنید .

وان و جکوزی 

سیستم تصفیه آب:

بعضی از وانهای جکوزی دارای سیستم تصفیه آب می باشد که بیشتر در استخرهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

 وان و جکوزی

جتهای پاششی:

یکی از مهمترین موردی که باید مد نظر قرار دهید تعداد جتهای پاششی و نوع کیفیت خوب آنها می باشد . در واقع همین جتهای پاششی هستند که باعث ماساژ بدن می شوند . پس باید بگونه ای باشد که باعث آزار شخص نگردد.

 وان و جکوزی

وان و جکوزی

گرم کن:

گرم کنها باعث گرم شدن آب موجود در جکوزی می شوند.

 

محل نشستن:

یکی از مواردی که حتما در هنگام خرید باید به آن دقت فرمایید محل نشستن در جکوزی می باشد . بنا به نیازتان که حالت دراز کش باشید یا به صورت ایستاده و یا نشسته ، می توانید انتخاب و خرید را انجام  دهید.

وان و جکوزی 

سطح غیر لغزش:

یکی از مسائلی که خیلی حائز اهمیت می باشد سطح درونی وان و جکوزی است که باید کاملا غیر لغزش باشد تا در زمانی که  در درون وان جکوزی می ایستید باعث لغزشتان نگردد و یا هنگام استفاده فرزندان دلبندتان دچار حادثه نگردند.

 وان و جکوزی

برای داشتن وان و جکوزی مناسب و اطلاعات فنی مورد نیاز بهتر است از مجموعه افراساز بازدید بعمل آورید تا با بهترین برند شناخته شده جهانی به نام توتو در مجموعه افراساز بازدید بعمل آورید و از تجربیات کارشناسان فروش افراساز استفاده شایانی کنید.