» اخبار » توالتهای فرنگی دیواری یا بک تو وال (BACK TO WALL)چیست؟

توالتهای فرنگی دیواری یا بک تو وال (BACK TO WALL)چیست؟

1284  تعداد بازدید  |  شنبه 3 مهر ماه 1400

توالتهای دیواری همانند توالتهای وال هنگ دارای فلاش تانک توکار می باشند و همانند توالتهای فرنگی پایه زمینی دارند و بر روی زمین قرار گرفته اند.

توالتهای فرنگی دیواری یا بک تو وال (BACK TO WALL)چیست؟

 

امروزه با کوچکتر شدن فضاهای منازل و سرویسهای بهداشتی از یک طرف و از سمت دیگر بروز شدن طراحی ها و تمایل به داشتن سرویسهای لوکس و شیک از سوی دیگر باعث شده نسل جدیدتری از تجهیزات سرویسهای بهداشتی به بازار ارائه شود . یکی از این مدلها توالتهای BACK TO WALL  یا توالتهای دیواری می باشند که به توالتهای گفته می شود که همانند توالتهای فرنگی بر روی زمین قرار دارند ولی مخزن فلاش تانک آنها در داخل دیوار قرار گرفته است و خود توالت بر روی زمین می باشد و به دیوار متصل گردیده است .

توالتهای دیواری

فلاش تانکهای این مدل از توالتهای دیواری بدلیل عدم تحمل وزن و سنگینی بدون سازه فلزی می باشند و خروجی فاضلاب آنها همانند توالتهای فرنگی معمولی بر روی زمین قرار گرفته اند.

مزیت توالتهای دیواری یا BACK TO WALL

1- اشغال فضای کمتر

2- زیبایی بیشتر

3- بهداشت بالاتر نسبت به توالتهای فرنگی می باشد.

توالتهای دیواری

ضمنا با انتخاب توالتهای دیواری برای داشتن فضای سرویس بهداشتی زیباتر می توانیم دکمه های فلاش توالت دیواری خود را بنا به سلیقه و فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنیم.

توالتهای دیواری یا همان BACK TO WALL همانند مابقی توالتهای فرنگی و یا وال هنگها دارای ستهای سرویس بهداشتی می باشند که به دلیل هماهنگ بودن همه وسایل ، سرویس بهداشتی شیک و مدرنی خواهید داشت .

توالتهای دیواری

برای آشنایی بیشتر می توانید از نمایشگاه دائمی افراساز که دارای ستهای سرویس بهداشتی توالتهای دیواری بازدید بعمل آورید و هرگونه سوال و اطلاعاتی که لازم می دانید از کارشناسان فروش افراساز مشورت لازم را بگیرید.