» اخبار » معرفی مدل جدید سرویس بهداشتی سنگی

معرفی مدل جدید سرویس بهداشتی سنگی

428  تعداد بازدید  |  سه شنبه 27 مهر ماه 1400

یکی از مدلهای پر طرفدار سرویسهای بهداشتی ، روشویهایی سنگی ،بخصوص سنگ مرمر می باشد . که امروزه در سبکهای قدیمی و خاص بسیار عامه پسند شده است .

معرفی مدل جدید سرویس بهداشتی سنگی

روشویی های سنگی چند سالی می باشد که رایج شده اند و یکی از مدرن ترین روشویی هایی می باشد که در چند سال اخیر در رنگها و طرحهای مختلف به صورت سفارشی تولید و به بازار عرضه می گردد . یکی از دلایلی که این مدل روشویی ها محبوب خانمهای خوش سلیقه شده است ماهیت طبیعی آنها می باشد که یک حس خوشایند و رها در طبیعت را انتقال می دهد.

روشویی سنگی

روشویی های سنگی یکی از بهترین و پرکاربردترین روشویی های مدرن می باشد ، چرا که این مدل روشویی ها علاوه به زیبایی ظاهری از دوام بالایی بهره مند می باشند ، ضمن اینکه سرویسهای بهداشتی سنگی نظافت بسیار راحتتری دارند و به راحتی آلودگی از روی صفحه سنگی کاسه روشویی پاک می شود.

روشویی های سنگی به دلیل تنوع در طرح و مدل و رنگ می توانیم با هر مدل سرویس بهداشتی که مد نظرتان است ست کرده و یک سرویس بهداشتی کلاسیک ، مدرن و یا طرحهای قدیمی و باستانی را طراحی کنید.

روشویی سنگی

از روشویی های سنگی به دلیل کاسه یک تکه و نداشتن هیچگونه درزی هم از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد و هم خیلی بهداشتی تر می باشد چرا که هیچگونه باکتری در روی صفحه کاسه روشویی باقی نمی ماند که باعث عدم رعایت بهداشت گردد.

از انواع سنگهای طبیعی که قابلیت استفاده در کاسه روشویی را دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم

  • گرانیت
  • مرمر
  • تراورتن
  • سنگ شنی

 

گرانیت:

گرانیت جز سختترین سنگها می باشد که درون طبیعت شکل گرفته است به صورتی که پس از اینکه سنگهای مذاب در زیرزمین شروع به سرد شدن می کند باعث شکل گیری کریستالهای گرانیتی می شود این کریستالها با توجه به مواد معدنی و همچنین میزان دما ، اندازه و شکنندگی آن متغییر می باشد .

سنگ مرمر:

سنگ مرمر یک نوع سنگ آهک می باشد که از قدیم بخاطر مقاومت و شکل پذیریش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.خطوطی هم که در شکل ظاهر سنگهای مرمر می بینید و بسیار باعث زیبایی سنگهایی مرمر می شود در واقع همان مواد معدنی موجود در آهک است که به صورت یک نقاشی زیبا درون سنگهای مرمر نقش بسته است.

روشویی سنگی

تراورتن:

سنگهای تراورتن معمولا با تغییرات ایجاد شده در دما با فشار آبهایی که دارای دی اکسید کربن باعث آزاد شدن کلسیم کربنات شده که این امر مجددا تشکیل بلورهایی را می دهد که این بلورها پس از خشک شدن ایجاد منافذ زیادی در روی سنگها می کند. همین امر باعث خش دار شدن و رنگین شدن در روی سنگها می گردد و سنگهای تراورتن زیبا را برای ما تشکیل می دهند.

سنگ شنی:

سنگهای شنی یک نوع سنگی می باشد که از کوارتز تشکیل شده است . این مدل سنگها بیش از صد سال طول می کشد تا با تحت فشار قرار گرفتنش ایجاد می شود . رنگهای ایجاد شده درون این سنگها به علت وجود مواد معدنی موجود در آن می باشد.

 

تاکنون در مورد سنگهای طبیعی که قابلیت استفاده در کاسه های روشویی را دارند آشنا شدیم . در برند توتو برای روشویها نیز از سنگهای طبیعی استفاده شده است که این نوع محصولات در سری GALALINE در دو مدل موجود می باشد .

  • PJ04WE BLACK
  • PJ04WE WHITE
روشویی سنگی

این دو مدل در دو رنگ متضاد سفید و مشکی بسیار زیبا خودنمایی می کنند . ظاهر سنگی وسخت این روشویی از بافت یکپارچه و متراکم تشکیل شده است که یک حس خوشایند در دل سنگهای طبیعت را القا می کند . از نظر ظرافت و کیفیت این محصول کاملا تضمین شده است و رنگهای مشکی آن یک حس خوشایند و حس عمیق همچون تاریکی شب را القاء می کند و کاسه روشویی رنگ سفید با بافت متراکم و یکپارچه کاملا تمیزی و زیبایی را با اعماق وجود حس می کنید .

برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک با فضایی که حس طبیعی را به شما القاء کند از مجموعه افراساز بازدید بعمل آورده و تمامی روشویی های برند توتو بازدید بعمل آورده و زیبایی های بی نظیر این روشویی ها را از نزدیک مشا هده کنید . ضمنا از کارشناسان فروش با تجربه این مجموعه راهنمایی های لازم را دریافت کنید.