» اخبار » کفشورهای خطی سرامیک خور و سنگ خور

کفشورهای خطی سرامیک خور و سنگ خور

832  تعداد بازدید  |  یکشنبه 14 آذر ماه 1400

معمولا این نوع کفشورها بسیار مناسب مکانهایی است که ریزش آب بیشتری را دارند . به علت اینکه کفشورهای خطی بزرگتر می باشند و قادر خواهند بود حجم بیشتر از آب را تخلیه کنند.

کفشورهای خطی سرامیک خور و سنگ خور

کفشور چیست ؟

یکی از اقلامی که در هر ساختمان مورد نیاز می باشد کفشورها هستند که در کف سرویسهای بهداشتی و حمامها نصب می گردند و به لوله های فاضلاب متصل می شوند که باعث تخلیه آب می گردند.

در قدیم این کفشورها یک دریچه کوچک در کف زمین تعبیه می شود که به فاضلاب منتقل می گردید ولی با پیشرفت تکنولوژی در طراحی این دریچه ها تغییراتی ایجاد شد  که باعث تغییراتی در ظاهر سرویسهای بهداشتی می گردد.

مدلهای قدیمی و اولیه کفشورها پلاستیکی بودند و بعد از چندین سال که بحث دکوراسیون داخلی حمامها به روز شد ، کفشورهای استیل طراحی شد و به بازارها وارد گردید.

کف شور خطی

کفشورهای استیل به دلیل مقاومت در برابر مواد اسیدی و شوینده ها یکی از بهترین گزینه های جایگزین کفشورهای پلاستیکی شد که به مراتب از نظر زیبایی از کفشورهای پلاستیکی جلوه بهتری داشتند.

بعد از کفشورهای استیل که به رنگ کروم بودند کفشورها برنجی که به رنگ طلایی و دارای مقاومت بالایی بودند به بازار وارد شدند . کفشورهای برنجی  در مقابل کدر شدن و فرسایش بسیار مقاومتر می باشند .

هر چه در طراحی داخلی پیشرفت می کنیم به همان نسبت توجه به دکوراسیون داخلی سرویسیها بهداشتی و حمامها هم بیتشر شد . به طوری که هم اکنون کفشورها در کف حمامها گاهی به صورت یک خط مشاهده می شود که بسیار جلوه بیشتری دارند .

 کفشور خطی

کفشور خطی

معمولا این نوع کفشورها بسیار مناسب مکانهایی است که آب بیشتری را باید تخلیه کنند  به علت اینکه کفشورهای خطی بزرگتر می باشند  به راحتی تخلیه آب امکان پذیر می باشد .

کفشورهای سرامیک خور

کفشورهای سرامیک خورهمان کفشورهای خطی هستند تنها تفاوتی که دارند در وسط این نوع کفشورها یک سرامیک قرار می گیرد و دور تا دور کفشور باز می باشد که آب از آن منطقه تخلیه می گردد.

کفشورهای سرامیک خور به علت هماهنگی با سرامیک اطراف کفشور ، کاملا پوشیده شده و کف سرویس بهداشتی یکسان و زیباتر به نظر می رسد.

کفشور خطی

کفشورهای سرامیک خور کاملا در قالب طراحی شده کفشور که به ارتفاع 1/1 سانتیمتر می باشد قرار می گیرد و کاملا با محیط اطراف یک سطح قرار می گیرد.

کفشور سنگ خور

کفشورهای سنگ خور هم مانند کفشورهای سرامیک خور می باشد با این تفاوت که درب کفشور به صورت قالب همانند کفشورهای سرامیک خور طراحی نشده است و کاملا برای نصب سنگ قابل تراز کردن می باشد .

 

 کفشور خطی

مزایای کفشورهای (افراست – تی سی )

  • بدنه بدون درز
  • استیل ضد زنگ
  • مونتاژ با نوار آب بندی

معمولا در کفشورهای جدید یک دریچه تعبیه شده است که این دریچه توسط یک سوپاپ همیشه بسته می باشد و فقط زمانی که فشار آب بر روی آن اعمال می شود این دریچه باز شده و تخلیه آب انجام می شود مزیت این دریچه این است که از نفوذ بوهای نامطبوع چاه فاضلاب جلوگیری بعمل می آورد و همچنین امکان ورود حشرات موذی را سلب می کند.

کفشور خطی

نوع دیگر کفشور، کفشورهای مخصوص پارکینگ می باشد که این نوع کفشورها معمولا از جنس چدن یا پلاستیک فشرده می باشد . معمولا این نوع کفشورها در ابعاد و سایزهای بزرگتر طراحی می شود .

یکی از مواردی که درهنگام خرید کفشورها باید در نظر داشته باشیم محل اتصال به لوله فاضلاب می باشد که در هنگام نصب دچار مشکل نشوید.

کفشور خطی

کفشورهای خطی از نظر طراحی بدنه معمولا به دو گونه طراحی می شوند یک مدل کفشور خطی تخت و یک مدل کفشورهای خطی شیب دار می باشند.

در کفشورهای شیبدار در داخل بدنه خود شیب ملایمی به سمت مرکز تخلیه آب دارند که باعث می شود آب با سرعت بیشتری تخلیه شوند.

کفشور خطی

در کفشورهای تولیدی افراست از یک غلاف آب بنده شده که باعث می شود کفشور کاملا مهر و موم شود استفاده می گردد و همین امر باعث می شود که نشتی در اطراف کفشور وجود نداشته باشد .

ضمنا کفشورهای افراست دارای لبه های بسیار باریک و زهکشی مناسب می باشند که باعث عدم بازگشت آب به کف حمام می شود.

کفشور خطی

کفشورها قابل سفارش در هر نوع سایز و اندازه ای می باشند .

کفشورهای خطی در هنگام نصب کانال دارای یک قفل محکم می باشند که در هنگام اتصل رویه به زیره کاملا محکم بسته می شود .

 کفشور خطی

 

کفشورهای خطی بنا به طراحی خاص و زیبایی که دارند فقط منحصر به استفاده در حمامها نمی شوند در هر کجا که نیاز به تخلیه آب دارند قابل استفاده می باشند و دارای یک زهکشی یکپارچه و غیرقابل نفوذ هستند .

کفشور خطی

کفشورهای خطی در هر نقطه ای قابل نصب می باشند چه در کنار دیوار یا در مرکزفضای مورد نظر باشد . این نوع کفشورها به عنوان یک راه حل سیستمی نوآورانه و پرکاربرد همه را تحت تاثیر قرار داده است.

کفشورهای کانالی دارای یک بوگیر می باشند که در سوراخ فاضلاب نصب می گردد و مانع خروج بوهای نامطبوع می گردد و سپس محفظه استیل مانند که برشهایی در روی آن تعبیه شده است قرار می گیرد.

کفشور خطی

برشهای تعبیه شده بر روی محفظه استیل دارای تنوع می باشند که بنا به سلیقه و آبریز محل مورد نیاز می توانید انتخاب کنید.

 کفشور خطی

معمولا این کفشورهای چه در قالب کاشی کوچک و چه بزرگ قابل نصب می باشد و دارای زهکشی مناسب است.

کفشورها به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه گوشه و یا لبه ای از سطح کاشیها بیرون نمی زند و آب به راحتی تخلیه می شود که هم از نظر بهداشت و هم از نظر زیبایی بسیار پسندیده می باشد.

شیب مناسبی که در داخل سینی کفشور طراحی شده است باعث میشود کمتر نیاز به تمیز کردن داشته باشد . برای تمیز کردن پروفیلها تنها با یک پارچه ساده به راحتی تمیز و براق می شوند ضمن اینکه جنس پروفیلها از استیل ضد زنگ می باشد.

 کفشور خطی

برای دسترسی آسان به سینی تخلیه تنها با فشار دادن درب کفشور به راحتی باز می شود و قابل دسترسی می باشد .

کفشور خطی

کانالهای کفشور(تی سی – افراست) یک نسل جدید از کفشورها می باشند که میلیونها بار نصب گردیده و کار را برای نصاب ها و کاشی کارها بسیار راحت کرده است .