» اخبار » کفشور خطی افراست

کفشور خطی افراست

515  تعداد بازدید  |  شنبه 27 آذر ماه 1400

کفشور به درپوش ورودی آب هدر رفته به سمت لوله فاضلاب گفته می شود .کفشورهای خطی از دو قسمت عمده تشکیل شده اند . کانال کفشور که در زیر کف حمام نصب می شود و رویه کفشور خطی که نقش پوشش کانال و زیبایی و همسط سازی با کف سرویس بهداشتی را دارند .

کفشور خطی افراست

کفشور خطی چیست؟

کفشور خطی برای جمع آوری آبهای سطحی در کف محوطه هایی مثل حمام و سرویسهای بهداشتی از کفشورهای خطی استفاده می شود .

تفاوت کفشورهای خطی و نقطه ای یا همان کفشورهای مربعی  در ابعاد و نحوه جمع آوری آب می باشد .

امروزه با توجه به بزرگتر شدن سردوشها در حمامها نیاز به قدرت تخلیه آب بیشتری در این فضاها می باشد که با این تغییرات ساخت و ساز این کفشورها تغییر کرد.

کفشور خطی

کفشورهای خطی از دو جزء بدنه و رویه تشکیل شده اند که هر کدام در مرحله ای مجزا از ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند که برای نصب بهینه بهتر است این مسئولیت را به عهده تکنسین های لوله کش ساختمان واگذار شود.

بدنه کفشورهای خطی از دو دسته ساده و شیبدار تشکیل شده اند که نمونه ساده آن دارای طرحهای متنوع می باشد و به صورت مسطح بر روی محفظه جمع آوری آب نصب می گردد که دارای انواع زیر می باشد .

  • کفشور خطی BASIC
  • کفشور خطی  DROPS
  • کفشور خطی LINES
  • کفشور خطی ROYAL
  • کفشور خطی کاشی خور
  • کفشور خطی سنگ خور
  • کفشور خطی شیشه ای سفید
  • کفشور خطی شیشه ای مشکی
  • کفشور خطی STEEL
  • کفشور خطی ORGANIC
  • کفشور خطی قابل برش

کفشور خطی

که تمامی این کفشورها بنا به سلیقه و انتخاب مشتری و بدون هیچ گونه تفاوتی در عملکرد آنها قابل سفارش می باشند .

کفشور خطیکفشور خطی

در کفشورهای خطی شیشه ای که در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد از شیشه های که کاملا نشکن می باشند و ایمنی کامل را دارد در یک قالب استیل ضد زنگ استفاده می شود و با وجود ظاهر شفاف ،  ولی مستحکم قابل استفاده می باشند .

کفشور خطی

کفشور خطی

کفشورهای خطی شیبدار که دارای یک شیب ملایم از دو طرف کفشوربه سمت مرکز آن می باشد تا آب با سرعت بیشتری به لوله خروجی فاضلاب هدایت شود.

کفشور خطی

در کفشورهای خطی تولید افراست دارای شیب دو طرف استاندارد می باشد که حتی در مواقعی که جریان آب وجود ندارد هیچ آبی در داخل کانال کفشور باقی نمی ماند.

در کفشورهای خطی برای جلوگیری از گرفتگی لوله ها از صفحه استیل بنام موگیر استفاده می شود که جلوگیری از عدم تجمع موها و ... در دهنه کفشورهای خطی می شود.

کفشور خطی

کفشورهای خطی سنگ خور و سرامیک خور

بعد از آشنایی با کفشورهای خطی استیل به نوع دیگری از کفشورهای خطی بنام سنگ خور یا سرامیک خور می پردازیم که عملکردشان کاملا شبیه کفشورهای خطی استیل می باشد و تنها تفاوتشان از نظر ظاهر می باشد و برای کفه ایی که دارای سنگ و یا سرامیک هستند به راحتی می توانید نمونه سنگ یا سرامیک را در رویه کفشور قرار داده تا سطحی کاملا یکسان و یکدست بوجود آورید. تفاوت کفشورهای سنگ خور با سرامیک خور تنها در ضخامت رویه کفشور می باشد . در کفشورهای سرامیک خور رویه کفشور به صورت ناودان چهارطرفه ساخته شده که می بایست از سرامیک مورد نظر داخل رویه کفشور چسبانده شود.

 کفشور خطیکفشور خطی

پایه های رگلاژ

یکی از مواردی که در کفشورهای خطی نسل جدید افراست طراحی شده است پایه هایی می باشد که در زیر کانال کفشور قرار گرفته است که از این طریق به راحتی در زمان نصب هم ترازی با شیب کف را رعایت می کنید . که به این صورت در مکانها با شرایط مختلف کاربردی کاملا پر اهمیت خواهد داشت.

 کفشور خطی

پارچه ضدآب درزگیر

در هنگام تخلیه آب امکان سرایت آب از درز بین کاشی و بدنه کفشور به مرور زمان به زیر کار کف سرامیک سرایت می کند که در مجموعه تولیدی افراست از پارچه های ضد آب برای زیر کار در نظر گرفته می شود که کاملا ایمن می باشد .

 کفشور خطی

قیمت کفشور

قیمت کفشورهای خطی رابطه مستقیم با طول کفشور دارد هر چقدر طول کفشور بیشتر باشد قیمتش هم بیشتر می شود.