» اخبار » ویژگی یک توالت فرنگی خوب چیست ؟+تصاویر مربوطه

ویژگی یک توالت فرنگی خوب چیست ؟+تصاویر مربوطه

2141  تعداد بازدید  |  سه شنبه 28 دی ماه 1400

برای داشتن یک سرویس بهداشتی خوب که علاوه بر ظاهر زیبا کاربردی مناسب داشته باشد . کلیه توالتهای فرنگی دارای عملیاتی یکسان می باشند ولی امکاناتی متفاوت و طراحیهای مختلفی دارند که برای آشنایی شما در زیر توضیحاتی خدمتتان ارائه می دهیم.

ویژگی یک توالت فرنگی خوب چیست ؟+تصاویر مربوطه

توالتهای فرنگی همه از نظر کارایی شبیه هم هستند . ولی از نظر مدل و عملکرد متفاوت می باشند . ویژگی و فناوری توالتهای فرنگی از مدلی به مدل دیگر متفاوت می باشد . همانند اندازه، ارتفاع ، شکل کاسه بنا به چیدمان فضای موجود در سرویس بهداشتی شما متغییر می باشد .

ویژگی های خاص مانند صندلی ، بیده ، فناروی فلاشینگ ، سروصدای ایجاده شده در هنگام فلاشینگ در هر مدل از توالتهای فرنگی متفاوت می باشد .

توالت فرنگی

ظاهر توالت فرنگی شما می تواند بر ظاهر کلی فضای سرویس بهداشتی شما تاثیر بگذارد . قبل از تصمیم گیری برای خرید توالت فرنگی بهترین مدل ، تمام نیازهای خود در فضای سرویس بهداشتی در نظر داشته باشید .

عواملی که یک توالت فرنگی خوب را در اولویت قرار می دهد.

  1. نصب آسان
  2. بودجه مناسب
  3. لعاب مناسب
  4. فلاشینگ با کمترین سرو صدا
  5. سایز و ابعاد
  6. مصرف بهینه آب

 توالت فرنگی

در هنگام انتخاب یک توالت فرنگی در نظر داشته باشید قیمت بالای یک توالت فرنگی تضمین کننده عملکرد با کارایی بهتر نمی باشد. یک توالت فرنگی خوب باید قابل اعتماد باشد و یک دهه و حتی بیشتر بدون تعمیر و نگهداری زیاد دوام بیاورد.

 

دو جزء اساسی برای هر توالت وجود دارد :

یکی مخزن که آب را برای شستشو در آن نگهداری می شود و جزء دیگر کاسه توالت می باشد ؛ قسمتی که بر روی آن می نشینیم.

 توالت فرنگی

تفاوت اصلی بین توالتها

تفاوت اصلی بین توالتها در قسمت لوله خروجی فاضلاب می باشد که با زانویی S و یا زانویی P شکل معروف می باشد .

 زانویی S شکل از طریق لوله کف به فاضلاب متصل می گردد.معمولا توالتهای فرنگی زمینی مناسب چنین زانویی می باشند.

زانویی P شکل که از پشت توالت خارج شده و به دیوار متصل می گردد این نوع زانویی برای توالت فرنگی وال هنگ و توالت فرنگی فیس تو وال مناسب می باشد .

 

 توالت فرنگی

اکثر توالتهای فرنگی دارای لبه در بالای کاسه توالت می باشد که باعث تجمع فضولات و آشغال می شوند . در توالتهای فرنگی توتو که یکی ازبهترین توالت فرنگیها می باشد،به صورتی طراحی شده اند که کاسه آن بدون لبه می باشد تا به راحتی با یک اسفنج ساده تمیز می شوند و دیگر باعث تجمع فضولات و کثیفی در زیر لبه کاسه توالت فرنگی نمی گردد.

 توالت فرنگی

یکی دیگر از مزایای توالتهای فرنگی خوب مصرف بهینه آب می باشد . در توالت فرنگیهای توتو اکثرا دارای دو  دکمه فلاش تانک می باشند که برای انتخاب نیمه حجم مخزن فلاش و یا حجم کامل آن می باشد .

یکی از طراحیهای مهم که با پیشرفت تکنولوژی برای داشتن یک توالت فرنگی خوب انجام پذیرفته ، نشیمنگاه توالت فرنگی یا همان کاسه توالت فرنگی می باشد که مجهز به درب آرام بند شده اند به صورتی که در هنگام بستن درب نشیمنگاه درب به آرامی و بدون هیچ گونه کوبشی بسته می شود .

توالت فرنگی

در نظر داشته باشید نیمه شب از توالت فرنگی استفاده می کنید و درب آن را رها کرده ودر هنگام بسته شدن چنان کوبیده می شود که همه اهل خانه را بیدار می کند . ولی یک توالت فرنگی خوب همچون توالتهای توتو با رها کردن درب با آرامش و نرمی بدون هیچ گونه سرو صدایی بسته می شود .

استفاده از درب آرام بند علاوه بر نرمتر بسته شدن در دراز مدت تاثیر کمتری روی کاسه و نشیمنگاه توالت دارد .

یکی دیگر از مزایای توالت فرنگی خوب و پیشرفته جدا شدن درب آرام بند آن می باشد که قابلیت تمیز کردن راحتر و بهداشتی تری می شود به صورتی که بوسیله دو دکمه در کنار درب آرام بند به راحتی از سطح کاسه جدا گردید و بعد از تمیزی به همان صورت جاگذاری می گردد.

 توالت فرنگی

یکی دیگر از گزینه های توالتهای خوب ، داشتن بیده یا خودشور اتوماتیک می باشد . توالتهای فرنگی توتو مجهز به درب واشلت و یا اکوواشر می باشند که دربهای واشلت همان بیده می باشند که به صورت مجزا بر روی توالت فرنگی  نصب می گردد و یکی از گزینه های منتخب برای داشتن یک توالت فرنگی خوب می باشد.

 توالت فرنگی

اکثر صاحبان خانه اهمیت نصب یک توالت فرنگی خوب را در هنگام ساخت و ساز نادیده می گیرند . نصب یک توالت فرنگی خوب تفاوت قابل توجهی در هنگام استفاده نسبت به یک توالت فرنگی معمولی ایجاد می کند .

 یک دیگر از ویژگیهای برجسته در توالت فرنگی های توتو، فناوری سیفون می باشد که علاوه بر فلاش قدرتمند ولی کاملا بی صدا می باشد .

 توالت فرنگی خوب علاوه بر کارایی مناسب و طراحی جذاب باید نشیمنگاه مناسبی داشته باشد . بهترین توالت فرنگی که مناسب افرادی که مشکلات حرکتی دارند ، توالتهای فرنگی توتو می باشد . شما قادر خواهید بود در شوروم افراساز از بهترین توالت فرنگی توتو بازدید بعمل آورید و از مشاوره کارشناسان فروش بهره مند شوید

 توالت فرنگی

پیشنهاد ما برای داشتن بهترین توالت فرنگی ، توالتهای توتو می باشد که علاوه بر توالت فرنگی معمولی دارای توالت فرنگی هوشمند نیز می باشد که این توالتها علاوه بر امکاناتی که یک توالت فرنگی خوب دارد . دارای گزینه هایی همچون فلاشینگ خودکار، که در هنگام خروج کاسه توالت فرنگی به صورت اتوماتیک شستشو می شود .

تصفیه هوا : خوشبو کننده از یک فیلتر قدرتمند پخش می شود تا بوهای نامطبوع را از بین ببرد.

گرمایش نشیمنگاه : این تکنولوژی قبل از استفاده نشیمنگاه را گرم کرده و برای استفاده آماده می کند.

خشک کن : با دمیدن هوای گرم باعث خشک کردن بدن در هنگام استفاده از نشیمنگاه توالت می گردد.

خودشور : استفاده از خودشور باعث تمیز کردن با تنظیم فشار آب ، گرم کردن دمای آب را برای شستشو دارد.

 توالت فرنگی

 

یکی از بهترین توالت فرنگی که ما به شما معرفی می کنیم توالتهای توتو می باشد که محصولات TOTO نشان دهنده نسل بعدی برای هر محصول سرویس بهداشتی می باشد . در محصولات TOTO به طور مدوام شاهد پیشرفت تکنولوژی در زمینه توسعه بهداشتی تر ، راحت تر و پایدارترین توالتهای فرنگی توتو انجام پذیرد. توالت های فرنگی TOTO با ترکیب در طراحی خاص و مینیمالیستی نسبت به هر توالت فرنگی با سرویس بهداشتی دیگر فضایی کاملا متمایز را ایجاد می کند .

فناوری هوشمند WASHLET در توالت فرنگی های توتو ، باعث شده محصولات بهداشتی توتو جز توالت فرنگی برتر انتخاب شود .WASHLET با استاندارد بی نظیر در رعایت بهداشت و راحتی به عنوان توالت فرنگی برتر و درجه یک در جهان مشهور شده است .