» اخبار » انواع اکسسوری حمام و دستشویی از نظر جنس و کیفیت را بشناسید ؟

انواع اکسسوری حمام و دستشویی از نظر جنس و کیفیت را بشناسید ؟

4140  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400

وقتی وارد یک سرویس بهداشتی می شود اولین چیزی که بعد از نظافت جلب توجه میکند اگسسوریهای بکار رفته در آن فضا می باشد . اکسسوریهای سرویسهای بهداشتی علاوه بر کاربردی بودن تاثیر بسیاری بر دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی شما دارد .

انواع اکسسوری حمام و دستشویی از نظر جنس و کیفیت را بشناسید ؟

تزئینات حمام و سرویسهای بهداشتی همه به جزئیات آن بستگی دارد . اکثر وسایل موجود در حمام شما مانند کاشی ها و وسایل برقی و ... بدون هزینه قابل توجه جایگزین نمی شوند . اما با اکسسوریهای جانبی همچون جای مسواکی ، جای صابون ، برس توالت و ... با یک انتخاب هوشمندانه قادر خواهید بود یک حس و فضای جدیدی را به سرویس بهداشتی خود القا کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

با استفاده از اکسسوریهای کاربردی در سرویس بهداشتی خود و با کمی سبک جدید و خلاقیت در انتخاب اکسسوری به یک حمام یا سرویس بهداشتی زیبا دست پیدا خواهید کرد.

با مجموعه اکسسوری اسپیرلا می توانید تمامی لوازمی را که نیاز دارید ست کرده و انتخاب نمائید . این یک راه سریع و آسان برای نظم و ترتیب دادن به حمام و سرویس بهداشتی شما می باشد.

اگر به دنبال یک طراحی خاص و جسورانه می باشد پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگهایی تند و شاد می باشید که باعث هیجان و زیبایی دو چندان در سرویسهای بهداشتی شما می گردد. ولی اگر به دنبال طرحهای مینیمالیستی می باشید بهترین انتخاب شما رنگهایی آرام و خنثی و یا ستهای تشکیل شده از استیل و شیشه بسیار مناسب می باشد که با انتخاب اکسسوری اسپیرلا دست شما برای هر گونه انتخابی باز می باشد و به راحتی می توانید به طراحی سرویس بهداشتی و حمام خود بپردازید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویسهای بهداشتی و حمام همیشه دارای تنوع و کاربرد می باشد برای اینکه علاوه بر زیبایی کاربردی مناسب هم داشته باشد ، ستهای اکسسوری که انتخاب می کنید بر اساس عملکرد و رنگ مورد علاقه تان باشد.

دقت داشته باشید برای تهیه اکسسوریهای حمام علاوه به جنس کالای مورد نظر به ظاهر آنها نیز توجه داشته باشید . ضمن اینکه تصمیم دارید یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا داشته باشید باید نسبت به دکوراسیون مرتبت و کاربردی آن نیز دقت کنید . چرا که اکسسوریهای اضافی و غیرکاربردی باعث بهم ریختگی و نامرتبی حمام  و سرویس بهداشتی شما می گردد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

علاوه بر اکسسوریهای رومیزی که شامل جا مسواکی ، جا صابونی و ... می باشد به یک سری اکسسوری دیواری هم نیاز می باشد هماندد قلابها و جا حوله ای ها که این اکسسوریها بسیار باعث نظم و ساماندهی دادن سرویس بهداشتی شما می گردد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

اگر در فضای سرویس بهداشتی نیاز به فضای ذخیره سازی اضافه دارید می توانید از مبلمان (کمدهای دیواری و زمینی) مخصوص برای جاگذاری و ذخیره لوازم سرویس بهداشتی استفاده کنید.

همانطور که می دانید در فضای سرویس بهداشتی لوازم کاربردی زیادی موجود است که همه باید در دسترس باشد و مورد استفاده روزمره قرار می گیرند که با استفاده از اکسسوریهای مخصوص می توانید علاوه بر جاگذاری مناسب به مرتب بودن سرویس بهداشتان کمک کنید.

یکی دیگر از اکسسوریهای مهمی که در هر سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد سطلهای مخصوص حمام و سرویس بهداشتی می باشد . سطلهای سرویس بهداشتی در مدلها و سایزها و رنگهای متفاوت وجود دارد و بنا به سلیقه و ظاهر سرویس بهداشتی تان قادر خواهید بود انتخاب مناسبی را داشته باشید. یکی از بهترین مدلهایی که ما می توانی به شما راهتمایی کنیم اکسسوری و سطلهای spirella می باشد که علاوه بر تنوع رنگی دارای جنس با کیفیت می باشد و همین امر باعث رعایت نظافت می گردد چون به هیچ عنوان باعث جذب باکتری و کثیفی نمی گردد و به راحتی قابل شستشو می باشد .

اکسسوری سرویس بهداشتی

یکی از مسائل حائز اهمیت در انتخاب سطلهای سرویس بهداشتی ، پدالی بودن آنها می باشد تا از کوچکترین تماس فیزیکی  اجتناب  کنید و رعایت بهداشت صورت پذیرد.

در مجموعه افراساز طیف گسترده ای از اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی وجود دارد که با انتخاب درست و بجا شما می توانید سرویس بهداشتی زیبا و کاربردی را طراحی کنید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

یکی دیگراز مسائل مهمی که در هنگام انتخاب اکسسوریهای سرویس بهداشتی باید مد نظر داشته باشید انتخاب اکسسوری ست و یکپارچه با طیف رنگی مناسب می باشد .

از لوازم کاربردی در سرویس بهداشتی استفاده از برسهای توالت شور می باشد . در مجموعه افراساز می توانید از برسهای spirella تهیه کنید که علاوه بر رنگهای مختلف دارای برس با کیفیت می باشد .

در سرویسهای بهداشتی های مدرن برای ایجاد یک فضای خصوص و جداگانه برای حمام کردن استفاده از پرده های حمام می باشد که جزء اکسسوریهای خاص حمام می باشد . با انتخاب رنگ و تمهای جذاب و مختلف می توانید کمک شایانی در طراحی فضای سرویس بهداشتی خود کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

با انتخاب اکسسوری حمام ، لوازم جانبی دوش ، سازماندهی حمام و قفسه ها همیشه سطوح حمام خود را شفاف و لوازم ضروری خود را مرتب نگه خواهید داشت .

ما می دانیم که همه افراد دارای سلیقه متفاوت می باشد به همین دلیل هر خانه دارای یک سبک و مدل متفاوت می باشد . پس برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک می توانید از  اکسسوری سرویس بهداشتی مجموعه افراساز که دارای طیف وسیعی از مدلها و رنگها می باشند انتخاب کنید تا کمک شایانی در زیبایی فضای سرویس بهداشتی خود کرده باشید.

شاید بخواهید به حمام خود رنگ و لعابی بدهید:

اگر اینطور است باید اکسسوریهای رنگی مثل سبز ، آبی ، نارنجی و بنفش استفاده کنید . اگر تمایل دارید یک حس از پیچیدگی به سرویس بهداشتی خود بدهید کافی است از اکسسوریهای با رنگ نقره ای ، طلایی یا مسی استفاده کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

اگر به دنبال راهی برای اضافه کردن طراوت به سرویس بهداشتی خود هستید . چرا مجموعه اکسسوریهای افراساز که شامل برند TOTO و SPIRELLA می باشد را بررسی نمی کنید . این اکسسوریها شامل جعبه های مخصوص ، جای مسواک ، جای صابون مایع و جامد ، برس توالت و سطل مخصوص می باشند .تمامی ستهای SPIRELLA دارای رنگ و طرحهای مختف می باشند که واقعا تاثیر بسزایی  بر روی سرویس بهداشتی شما از نظر طراحی جذاب خواهند گذاشت.

مجموعه افراساز با ارائه دادن اکسسوریهای ضروری و روزمره سرویس بهداشتی باعث ایجاد یک استاندارد و همگونی در فضای سرویس بهداشتی شما می گردد . شما قادر خواهید بود از اکسسوریهای TOTO لوازمی همچون جای حوله ، جای رول دستمال توالت و ... را انتخاب کنید . سرویس بهداشتی شما چه طرح سنتی داشه باشد و یا طرح کلاسیک و مدرن انتخابی کاملا راحت را می توانید در زمینه اکسسوریها در مجموعه افراساز تجربه کنید.

اکسسوری سرویس بهداشتی