» اخبار » محبوبترین برند ست سرویس بهداشتی را بشناسید !

محبوبترین برند ست سرویس بهداشتی را بشناسید !

858  تعداد بازدید  |  شنبه 14 اسفند ماه 1400

هر سرویس بهداشتی نیاز به تعدادی اکسسوری کاربردی دارد . امروزه توجه خاصی به دکوراسیون سرویسهای بهداشتی می شود و سعی بر این است که ازاکسسوریهایی با برندهای محبوب و با کیفیت استفاده شود . برای آشنایی شما به اختصار در مورد اکسسوریهای برندSPIRELLA توضیح خواهیم داد.

محبوبترین برند ست سرویس بهداشتی را بشناسید !

سرویس بهداشتی یکی از کوچکترین فضای ممکن در هر منزل می باشد که از مهمترین قسمتهای مهم هر خانه است و ارتباط بسیار مستقیمی با سلامت و بهداشت افراد خانواده دارد . بنابراین سعی کنید علاوه بر اینکه  بهداشت سرویسهای بهداشتی را رعایت می کنید به دکوراسیون و فضای مورد نظرتان هم دقت کافی داشته باشید. برای رسیدن به یک فضای مدرن و بهداشتی همیشه در نظرتان باشد که از اکسسوریهای با کیفیت و زیبا که دارای تنوع می باشند و به محیط سرویس بهداشتی تان روح و زیبایی می دهد انتخاب و استفاده کنید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

ست سرویس بهداشتی چیست؟

یکسری ابزار کاربردی می باشد که به صورت ست برای استفاده های مختلف در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و با انتخاب مناسب به زیبایی هر چه بیشتر محیط سرویس بهداشتی شما می افزاید.

همانطور که می دانید جدیدا توجه خاصی به فضای سرویس بهداشتی بیشتر شده است و همین امر باعث شده به تولید بیشتر ستهای اکسسوری سرویس بهداشتی بپردازند . پس انتخاب یک ست اکسسوری مناسب و با کیفیت همیشه در ارجحیت می باشد .

اکسسوری سرویس بهداشتی

برای آشنایی شما بابت انتخاب بهتر و شناختی بیشتر نسبت به ست اکسسوری سرویس بهداشتی با کیفیت به معرفی یکی از بهترین برندهای تولیدی ستهای اکسسوری سرویس بهداشتی بنام SPIRELLA می پردازیم.

گروه تولید SPIRELLA از سال 1958 ، شروع به تولید اکسسوری مورد نیاز سرویسهای بهداشتی نمود و سعی بر این داشت که با تولیدی بهتر و زیباتر که یک حس خوب را در فضای سرویس بهداشتی شما ایجاد کند ضمن اینکه علاوه بر کاربردی بودن به نظافت شخصی مشتریان کمک کند.

اکسسوری سرویس بهداشتی

با اکسسوری های جانبی همانند جامسواکی ، سطل ، جا صابونی و ... که در شکلها و رنگهای مختلف تولید می شود می توانید ظاهر سرویس بهداشتی خودتان را با اکسسوریهای مورد علاقه و کاربردی چنان طراحی کنید که باعث غافلگیری مهمانهایتان بشوید.

اکسسوریهای SPIRELLA دارای رنگهای شاد و چشم نوازی می باشد و همچین دارای اکسسوریهایی با روکش کروم که از فلز ضد زنگ تشکیل شده است نیز می باشند.

اکسسوری سرویس بهداشتی

کلا اکسسوریهای SPIRELLA طوری ساخته شده اند که سبک زندگی شما را به طرز ماهرانه ای تغییر می دهند.

SPIRELLA با تولید اکسسوریهایی همچون قلاب آویز به جزئیات سرویسهای بهداشتی شما نیز توجه دارد . ضمن اینکه اکسسوریهای تولیدی SPIRELLA به خاطر تنوع در رنگ و نوع،  قابلیت ست کردن با هر نوع سرویس بهداشتی را دارد.

یکی دیگر از اکسسوریهای SPIRELLA فرشهای داخل حمام  می باشد که باعث عدم لغزش در فضای داخلی سرویسهای بهداشتی می گردد . سعی بر این شده تا فرشهای تولیدی از بهترین مواد ، یا کمترین ریزش کرک  تشکیل شده است .

اکسسوری سرویس بهداشتی

در سرویسهای بهداشتی مدرن و یکپارچه برای جدا کردن قسمت دوش و آبریزش از بقیه فضای سرویس بهداشتی توسط پرده های حمام که جزء اکسسوریهای حمام و سرویس بهداشتی می باشد با طرحهای بسیار جذاب می توانید به دکوراسیون حمام خود اضافه کنید که معمولا دارای رنگها و نقشه های متفاوتی می باشند و به وسیله این اکسسوری می توانید در کمترین زمان ممکن حمام تان را طراحی یا بازسازی نمائید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

برای نصب پرده های حمام نیازی به طاقچه یا وان مخصوص نمی باشد . تنها با استفاده از یک میله ضد زنگ به راحتی با فشار فنر مانند بین دو دیوار نصب می گردد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

یکی دیگر از اکسسوریهای ضروری در حمامها ، سبدهای لباس چرک می باشد که در اندازه و اشکال مختلف طراحی شده و کاربردی می باشند در ضمن به عنوان یک اکسسوری شیک در حمام شما خودنمائی می کند .در گروه تولیدی SPIRELLA می توانید از سبدهای رخت چرک آن بازدید کنید و بهترین و شیکترین انتخاب ممکن را داشته باشید. این اکسسوری علاوه بر کاربردی بودن قابلیت شستشوی راحت را نیزدارد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

بوسیله اکسسوری SPIRELLA، با بازی بی نظیر رنگها می توانید یک آثار هنری کوچکی را خلق کنید که باعث چشم نوازی واقعی برای منازل شما گردد.

کمی توجه به جزئیات و انتخاب چیزهای منحصر بفرد و زیبا، زندگی روزمره شما را تغییر می دهد و زندگی در خانه را بسیار دلپذیرتر و راحتتر می کند . این موارد برای حمامها نیز صدق می کند . پس سعی کنید بدنبال اقلام با کیفیت مانند لیوانهای زیبا برای مسواک و جاصابونیهای مایع و جامد که با بقیه اکسسوریهای قابل استفاده در سرویس بهداشتی و حمامها همچون برس توالت شور و ... ست و یکسان باشد.با همین تغییرکوچک و انتخاب مناسب می توانید تفاوت کلیدی را در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تان ایجاد کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

حمام خود را با استفاده از اکسسوریهای SPIRELLA می توانید شاداب کنید و آن را با اکسسوریهای مناسب پر کنید . ضمن اینکه با طراحی مناسب نظر خودتان  یک حمام به همراه اکسسوریهای مناسب را تجربه کنید.

همانطور که در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا ناهارخوری با انتخاب اکسسوریهای مناسب و چیدمان درست می توانیم یک تغییر زیبا در مورد سبک و طراحی انجام دهیم و به دکوراسیون جدید دست پیدا کنیم به همین اندازه هم می توانید در سرویسهای بهداشتی خود از اکسسوریهای مورد نیاز همچون جای مسواک ، جای صابون مایع و جامد ، سطل زباله ، برس شستشو انتخاب درست و بجایی انجام دهیم تا تغییر اجمالی در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی خود داشته باشیم.