» اخبار » ویژگیهای ست سرویس بهداشتی سنگی چیست؟+تصاویر

ویژگیهای ست سرویس بهداشتی سنگی چیست؟+تصاویر

2231  تعداد بازدید  |  یکشنبه 15 اسفند ماه 1400

این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مطابق مد روز پیش رفتند در همه موارد شروع به تولیدات محصولات مربوطه کردند . یکی از مسائلی که جدیدا به امر می پردازند طراحی داخلی و بالاخصوص طراحی سرویسهای بهداشتی می باشد که در این زمینه شروع به تولید اکسسوریهای متنوعی کرده اند که در این قسمت در مورد ست اکسسوریهای سرویس بهداشتی توضیح کوتاهی خواهیم داد.

ویژگیهای ست سرویس بهداشتی سنگی چیست؟+تصاویر

با توجه به پیشرفت طراحی داخلی ، توجه به دکوراسیون داخلی هم رو به افزایش گذاشته است ، اهمیت به دکوراسیون سرویس های بهداشتی یکی از مواردی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است .معمولا در متراژهای بزرگ سرویس بهداشتی  ، طراحی دکوراسیون برای این فضاها خیلی راحتتر انجام می پذیرد ولی در فضاهای کوچک باید این طراحی خیلی هوشمندانه صورت پذیرد تا فضای مورد نظر بزرگتر به نظر برسد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

در هنگام انتخاب اکسسوریها دقت داشته باشید تا اکسسوریهای بکار رفته در طراحی محیط ، بهداشت و تمام المانهای بکار رفته با وسواس بیشتری انتخاب گردد . یکی از انتخابهای درست که قابلیت ست کردن با هر نوع محیطی را دارد اکسسوریهای سنگی می باشد که به راحتی می توانید با سرویسهای بهداشتی و کاشی های کار شده همخوانی داشته و فضای بهتری را ایجاد کنید.

با انتخاب اکسسوریهای سنگی می توانید یک ظاهر مجلل و راحت به حمامتان ببخشید . معمولا اکسسوریهای سنگی شامل جای صابون مایع و جامد ، جای مسواکی ، جای برس توالت ، جعبه دستمال کاغذی ، سینی و سطل زباله می باشد . با انتخاب یک ست سنگی زیبا به یک ظاهر عالی و تجملاتی خواهید رسید که بسیار خاص و مورد توجه قرار می گیرد.

اکسسوری سرویس بهداشتی

لیوانهای سنگی ساخته شده از سنگهای مرمر و سنگهای رودخانه ای که در رنگها و طرحهای مختلف می باشد باعث می شود ظاهر همگون طبیعت  را به خانه خود بیاورید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

برای داشتن  ظاهری مجلل و راحت برای حمامهایتان میتوانید یک ست کامل از تمام سنگ انتخاب کنید . با وجود ظروف اکسسوری از جنس سنگهای طبیعی  بلافاصله ظاهر و احساسی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

اکسسوریهای از جنس سنگ معمولا یک حس و انرژی گرم ، در عین طراحی مجلل از طبیعت را در خانه ایجاد می کنند.

اکسسوری سرویس بهداشتی

با اکسسوریهای دست ساز از جنس سنگ مطمئن باشید همیشه جایی برای این نوع اکسسوریها در سرویس حمام و دستشویی شما وجود دارد .

معمولا اکسسوریهای سنگی دارای کیفیت و جذابیت بالایی می باشند که باعث جذابیت بی نظیری برای سرویس بهداشتی حمام خصوصی و یا حمامهای هتلها می باشد .

کلا اکسسوریهای دست ساز یک دکوراسیون خاصی به منزل شما می دهند حال آنکه اکسسوریهای سرویس بهداشتی کi باعث زیبایی دو چندان می شود .

اکسسوریهای سنگی را می توانید به عنوان یک انتخاب منحصر به فرد به عنوان کادو در نظر بگیرید.

یکی دیگر از ویژگیهای اکسسوری سنگی ، بادوام و پرکاربرد بودن آنها می باشند . ضمن اینکه باید در نظر داشته باشید هر قطعه ساخته شده از اکسسوریها از نظر طرح و رگه های ایجاد شده باهم متفاوت می باشند .

اکسسوری سرویس بهداشتی

با وجود اکسسوریهای سنگی در سرویس بهداشتی تان دیگر نگران پرتاب شدن آنها و شکسته شدنشان نباشید ، چون کمترین آسیب ممکن  به آنها وارد می شود .

معمولا اکسسوریهای سنگی با رنگهای خاکستری خنثی علاوه بر جذابیت یک حس طبیعی تر و تمیزی بیشتری را القا می کنند.

اکسسوری سرویس بهداشتی

یکی دیگر از ویژگیهای اکسسوریهای سنگی این است که در برابر عوامل طبیعت مانند زنگ زدی یا قارچ بسیار مقاوم می باشند که همین امر باعث بهداشت بیشتر در زمینه لوازم مصرفی بهداشتی در سرویسهای بهداشتی می باشد .

معمولا اکسسوریهای سنگی جای خود را در هر سرویس بهداشتی مدرنی پیدا می کنند و یک سبک و اعتبار خاصی را به حمام شما می بخشد.

اگر برای دکوراسیون سرویسهای بهداشتی خود بدنبال طرحهای مینمیالیستی یا مجلل هستید براحتی می توانید از اکسسوریهای سنگی استفاده کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

از ویژگیهای بارز اکسسوریهای سنگی مونتاژ و تمیزکردن آسان آنها می باشد .

اکسسوریهای سنگی مانند ستهای سرویس بهداشتی معمولی نمی باشد و امکان نصب کردن آنها بر روی دیوار وجود ندارد بلکه باید آنها را بروی سنگ روشویی یا شلفهای مخصوص قرار دهیم. با انتخاب این نوع اکسسوریهای سنگی هر زمان که نیاز دارید می توانید به راحتی جای آن را تغییر دهید و دکوراسیون جدیدی را ایجاد کنید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

معمولا اکسسوری رومیزی و بخصوص اکسسوریهای سنگی مناسب سرویس بهداشتی های بزرگ می باشند که باعث آرامش خاصی در محیط می گردد و به راحتی قابل جاگذاری در هر محیطی که دوست دارید می باشد.

اکسسوریهای سنگی معمولا به گونه ای طراحی شده اند که به صورت جداگانه یا به طور کلی قابلیت استفاده کردن را دارند . مانند جای صابون مایع ، جامد  ،جای مسواک ، سطل زباله و یا کاسه برس توالت می باشد .

ست اکسسوریهای سنگی در طیف وسیعی از پوششها ، رنگها یا مواد ارائه شده ساخته می شود . ضمن اینکه در کنار اکسسوریهای سنگی می توانید اکسسوریهای دیگر را نیز با همین مجموعه کامل کنید و رنگ و لعاب تازه ای به دکوراسیون خود ببخشید .

اکسسوری سرویس بهداشتی

با اکسسورهای سنگی هر سبکی که نیاز دارید از شیک و کلاسیک گرفته تا مد روز و مدرن با ظاهری تمیز به فضای سرویس بهداشتی خود القا کنید.

اکسسوریهای سنگی علاوه بر اینکه ضد زنگ می باشد قسمت زیرین آنها برای جلوگیری از هر نوع لغزشی بافتی ایجاد می گردد که از هرگونه لیز خوردگی جلوگیری بعمل آید.