» اخبار » معرفی ست شیرآلات خارجی پرفروش و لوکس +تصاویر

معرفی ست شیرآلات خارجی پرفروش و لوکس +تصاویر

514  تعداد بازدید  |  یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401

برای تهیه شیرآلات سرویس بهداشت و حمام اولین نکته ای که بعد از کیفیت جنس باید در نظر داشته باشید کاربرد و زیبایی بخشیدن به محیط شما می باشد پس سعی کنید شیرآلاتی را انتخاب کنید که کاملا ست و یکسان باشد در زیر به طور مختصر در مورد شیرآلات برتر و هماهنگ توتو صحبت خواهیم کرد.

معرفی ست شیرآلات خارجی پرفروش و لوکس +تصاویر

حمام و سرویس بهداشتی جایی است که اغلب ما روز خود را در آن شروع و پایان می دهیم .پس با ظاهری تازه و زیبا به آن قطعا لذت شما را از خانه بهبود می بخشد و همچنین بر ارزش آن می افزاید. مجموعه افراساز با ارائه ترکیبی از شیرآلات آب و فاضلاب از برند توتو که مکمل یکدیگر می باشند و مناسب تمام لوله کشی های استاندارد می باشند ، زحمت ایجاد یک ظاهر کاملا منطبق برای سرویس حمام و توالت شما را برطرف می کند و یک تناسب بی خطر را برای شما طراحی می کند.

ست شیرآلات

چه در حال بازسازی باشید چه در حال تغییر دکوراسیون  سرویس بهداشتی و حمام خود ، انتخاب شیر سرویس بهداشتی به صورت ست و مناسب می تواند ظاهر آن را تغییر دهد. در حالی که ست شیر انتخابی شما ممکن است اندازه بزرگی نداشته باشد ، اما نقاط کانونی می باشد و باید با سبک و تم کلی حمام و سرویس بهداشتی شما مطابقت داشته باشد .

ست شیرآلات

پیدا کردن یک ست شیرآلات مناسب به این معنی است که تمام جنبه های آن شیر و طراحی کلی حمام را برای یافتن بهترین گزینه مناسب در نظر بگیرید.

اگر بودجه شما فقط اجازه تغییرات کوچک را می دهد ، پس بهترین گزینه به روز رسانی شیرآلات آب حمام و سرویس بهداشتی تان می باشد که با انتخاب یک ست مناسب تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد بدون اینکه کوچکترین خرابی ایجاد کند.

برای تازه کردن سبک دکوراسیون خود بدون نیاز به بازسازی کامل فقط با نصب یک شیر آب جدید یک کار ساده است . با انتخاب کفشور مناسب به راحتی می توانید شیرآلات متناسب سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید . تفاوت ، کیفیت و مهارتی که در ساخت محصولات توتو وجود دارد بدون توجه به مدل شیری که انتخاب می کنید ، ظاهری زیبا و با کیفیت را ارائه می دهد.

ست شیرآلات

شیرآلات توتو با طیف گسترده ای از سبکها ، اندازه ها و پیکربندی ها ، برای هر فضای بزرگ و یا کوچک از حمام اصلی گرفته تا حمام بچه و ... همه چیز در این بین مناسب هستند .

اگر می خواهید فضای بزرگتری را بپوشانید می توانید از چندین شیرآب که در سبکهای همسان یا مکمل می باشند انتخاب کنید .

ست شیرآلات

ستهای شیرآلات توتو فرصتی مضاعف برای شما می باشد برای لذت بردن از رنگ مورد علاقه خود و اضافه کردن رنگهای دیگر برای تکمیل یا تضاد به همراه مقاوم بودن در برابر سایشها در طیف وسیعی از رنگها از بی انتها گرفته تا مد روز، که تغییرات چشمگیری در دکوراسیون شما ایجاد می کند . شیرآلات توتو با روکشهای طلایی و استیل براق و مات برگزیده شده اند تا ظاهری چشمگیرتری ایجاد کنند که تماما مورد علاقه مشتری باشد ؛ که با فناوری مقاوم در برابر لکه آب و جای دست تجهیز شده و برای یک عمر درخشندگی را دارد و تمیز کردن را به حداقل ممکن می رساند.

ست شیرآلات

شیرآلات توتو برای ماندگاری ساخته شده اند ، ارزش فوق العاده آنها را با عملکرد طولانی مدت به جهان ارائه می دهد . مجموعه شیرآلات توتو با ساختاری مستحکم با مواد درجه یک و قطعات با کیفیت بالا از دیگر تولید کنندها پیشرو گرفته اند . شیرآلات توتو در یک مجموعه کاملا بی عیب و نقص تحت آزمایشهای گوناگون قرار گرفته و می تواند سالها با استفاده بدون نشتی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید .

ست شیرآلات

شیرآلات توتو سازگار با محیط زیست می باشد که از هدررفتن آب بی مورد جلوگیری می کند. با اجزای بسیار کاربردی همچون کارتریج  مخصوص که از چکه کردن آب جلوگیری بعمل می آورد و پاشیدن آب را کاهش می دهد.

توجه داشته باشید شیرآلات در خانه شما یکی از ضروریترین وسایل کاربردی می باشد.خواه شیرآلات حمام ، روشویی ، توالت ، بیده و یا سینک ظرفشویی شما باشد با انتخاب شیرآب زیبا می توانید به شیوه ای شیک از آن استفاده کنید .

ست شیرآلات

در مجموعه افراساز قادر خواهید بود هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فروشگاه ما شیرآلات مورد نظر خود را چه برای حمام یا سرویس بهداشتی و .... با حداکثر موفقیت و کاربرد عالی انتخاب کنید . در مجموعه ما همیشه شیرآلاتی پیدا خواهید کرد که تا سالهای آینده استفاده از آن برایتان لذت بخش خواهد بود.

یکی دیگر از اصلی ترین نکات انتخاب شیرآلات و ست آنها ، استاندارد بودن شیرآلات می باشدکه معمولا جنس شیرآلات را از آلیاژهای همچون برنج می سازند تا باعث کاهش میزان سرب ورودی به آبها شوند و از به خطر افتادن سلامت مردم جلوگیری بعمل آورد .

ست شیرآلات

یک ست شیرآلات شامل چه مواردی می باشد ؟

یک ست شیرآلات شامل چند تکه می باشد از جمله شیر توالت یا همان شیر آفتابه ، شیر حمام یا دوش ، شیرروشویی و شیر ظرفشویی و .. می باشد .

در بعضی موارد که وان در حمام شما نصب گردیده است و یا بیده توالت فرنگی دارید از شیرهای مخصوص برای پرکردن وان و شستشو در بیده نیز به این ستهای شیرآلات اضافه می گردد.

ست شیرآلات

اینکه کدام شیرآب را نیاز دارید بستگی به این دارد که می خواهید از آن برای چه استفاده کنید . بطور مثال در آشپزخانه از شیرآلات پایه بلند استفاده می گردد و یا اغلب برای روشویی های روسنگی از شیرآلات پایه بلند استفاده می شود . در ادامه در مورد انواع شیرآلات توضیحاتی خواهیم داد.

ست شیرآلات

شیرآلات روشویی

آیا شیرهای دیواری مناسب هستند یا شیرهای قابل نصب بر روی روشویی ؟

هنگام انتخاب شیرهای حمام با توجه به انتخاب ست شیرهای دیواری یا روشویی یک ترکیب بی نظیر را می سازید. شیرهای که بر روی دیوار نصب می گردند اغلب به شیرهای توکار معروف می باشند که مغزی و بقیه ملحقات آن در درون دیوار قرار می گیرد.

ست شیرآلات

شیرهای روکار معمولا شیرهایی هستند که بر روی روشویی قرار می گیرد. معمولا شیرهای دارای پایه بلند و یا پایه کوتاه می باشد که بنا به انتخاب نوع روشویی میتوانید شیر متناسب آن را انتخاب کنید. گزینه شیرهایی که بر روی دیوار نصب می گردد باعث صرفه جویی در فضا می باشدضمنا سبکی مدرن را به محیط شما اضافه می کند.در نهایت انتخاب نوع شیرآلات بستگی به سلیقه و کارایی شما دارد.

کدام سیستم دوش برای شما بهتر است ؟

گزینه های سیستم دوش امروزه بسیار گسترده و متنوع می باشد . علاوه بر دوشهای سنتی ، ترکیب دوشها نیز وجود دارد مانند دوشهای جت آبگرم و دوشهای دوسر و ... سعی کنید گزینه ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل با سبک دوش گرفتن شما مطابقت داشته باشد.

شیرهای وان

انتخاب شیرهای حمام بین شیرهای تک دسته و دو دسته می باشد . اگر بچه خردسال دارید ممکن است یک شیر آب دو دسته را انتخاب کنید تاراحتتر آب سرد را نسبت به آب گرم تنظیم کنید . در غیر این صورت شیرهای وان حمام تک دسته بسیار شیکتر و استفاده آسانتری نیز دارند.

ست شیرآلات

انتخاب شیرهای حمام یک تصمیم بزرگ است . همانطور که در حال انتخاب شیرهای روشویی ، توالت ، دوش و وان هستید ، حتما اهداف سبک و همچنین ملاحظات عملکردی خود را نیز در نظر داشته باشید.

رنگها ، پوششها و سبکهای کلی شیرآلات خود را با بقیه حمام ،سرویس بهداشتی خود هماهنگ کنید . این کار به شما یک طراحی منسجم و هماهنگ می بخشد.

 

انتخاب مهم دیگر، شیردوش توکار می باشد زیرا این مدل شیر یک جلوه خاصی را به حمام شما می بخشد. چون تمام قسمتهای شیر در داخل دیوار قرار دارد و شما تنها یک دهانه شیر را می بیند . این مدل شیرهای توکار را در کابین دوشها نیز به راحتی قابل نصب می باشد چون در داخل کابین دوش شیر را به دیوار متصل می گردد.

 ست شیرآلات

شیرهای دستشویی

با انتخاب درست و یکسان با بقیه ستهای شیرآلات می توانید یک سرویس بهداشتی بسیار شیک داشته باشید . شما قادر خواهید بود یک مدل شیرتوکار یا روکار انتخاب کنید که نسبت به مابقی سیستم حمام و سرویس بهداشتی شما همخوانی داشته باشد و بنا به انتخاب نوع روشویی تان که روسنگی ، نیمه روسنگی و یا زیرسنگی می باشد می توانید شیر مناسب را انتخاب کرده و ست مناسب با همان مدل انتخاب و یک ست هماهنگ و یکدستی در سرویس بهداشتی تان داشته باشید.

ست شیرآلات