» اخبار » فلاش تانکهای توکار و استراکچرهای وال هنگ را بشناسیم +تصاویر

فلاش تانکهای توکار و استراکچرهای وال هنگ را بشناسیم +تصاویر

321  تعداد بازدید  |  چهارشنبه 19 مرداد ماه 1401

برای داشتن یک توالت وال هنگ به روز و مناسب با فلاش تانک مربوط به آن ، باید از فلاش تانکهای توکار که دارای استراکچر مخصوص برای نصب وال هنگ می باشند استفاده کرد که در زیر به طور اختصار برای آشنایی شما توضیحاتی اجمالی در مورد فلاش تانک و استراکچر آن خواهیم داد.

فلاش تانکهای توکار و استراکچرهای وال هنگ را بشناسیم +تصاویر

 

استراکچر توکار وال هنگ که همان فلاش تانک توکار می باشد که به راحتی داخلی دیوار نصب می گردد. استراکچر توکار غالبا برای توالتهای وال هنگ می باشد که معمولا دارای سایزهاییی شامل 8 سانت و 12 سانت می باشند.

ساختار اصلی این استراکچرها درون دیوار قرار می گیرد و شامل کلیدهای فلاش تانک ، مخزن و لوله انتقال آب می باشد . استراکچراصلی که توالت وال هنگ نیز بر روی آن نصب می گردد معمولا از جنس آهن تشکیل شده است که هم دارای استحکام بیشتری می باشد و ضمن اینکه در مقابل خوردگی  مقاومت بیشتری نیز دارد.

استراکچر وال هنگ و فلاش تانک

کلیدهای فلاش تانکها معمولا به صورت تک دکمه و دو دکمه می باشند که فلاش تانکهایی که دارای دو دکمه هستند. دکمه کوچکتر جهت تخلیه نیمی از مخزن آب و دکمه بزرگتر تخلیه کامل مخزن آب را انجام می دهد.

استراکچر وال هنگ و فلاش تانک

توجه داشته باشید برای خرید فلاش تانک توکار حتما به نوع توالتی که از قبل داشته و یا خریده اید توجه داشته باشید .

در ضمن کلید فلاش تانکهای داخلی باید از همان برندی باشد که استراکچر آن را انتخاب کرده اید .فلاش تانکهای توکار به علت اینکه همه اجزاء آن بجز کلید فلاش تانک درون دیوار قرار می گیرند دارای ظاهر و نمای بهتری می باشد .

معمولا این نوع فلاش تانکها به علت اینکه فضای کمتری را اشغال می کنند و بخاطر اینکه درون دیوار واقع شده اند صدای کمتری در هنگام تخلیه به گوش می رسدو بسیار مناسب فضای کوچک می باشد.

معمولا فلاش تانکهای توکار و استراکچر وال هنگ آن از هزینه نصب بیشتری بهره می برند به علت اینکه اگر دچار مشکلی شوند تعمیر و یا تعویض آن به سادگی امکان پذیر نمی باشد.

ولی همین امر در فلاش تانکها و استراکچر TECE بسیار راحت و به صرفه می باشد و این امکان را به شما می دهد تا با باز کردن دریچه کلید فلاش تانک دسترسی آسان به همه اجزا آن داشته باشید و به راحتی به تعمیر آن بپردازید.

استراکچر توالت TECE با یک ارتقاء هوشمندانه محصول وارد بازار گردید و با پردازشهای مختلف برای نصب سریع، ساده و ایمنتر بازار را در حیطه خویش قرار داد.

استراکچر وال هنگ و فلاش تانک

در فلاش تانکهای توکار TECE تنها کافی است با لمس ساده صفحه کلید فلاش تانک ،فعال شدن سیستم تخلیه فلاشینگ را متوجه شوید . در فلاش تانکهای توکارTECE یکسری از کلیدها به صورت خودکار عمل می کنند و تنها با حرکتی کوچک باعث تخلیه آب می گردد.

این مدل فلاش تانکها یکی از مزیتهای مهم و تعیین کننده فلاش تانک TECE می باشد که بسیار کاربردی در مئلهای عمومی و نیمه عمومی می باشد که باعث رعایت بهداشت بهتر و بیشتر می گردد.

در ضمن به خاطر داشته باشید عدم استفاده طولانی مدت از توالت و فلاش تانکها منجر به رسوب پسماندها و خشک شدن سیفون می گردد.

توجه داشته باشید با نصب عملکرد فن آوری فلاش تانکهای tece به راحتی تاچندین سال آینده نیاز به تعمیر و تعویض فلاش تانکهای نصب شده خود نخواهید داشت.