» اخبار » کفشورهای خطی و موارد استفاده پرکاربردی آنها+ تصاویر مربوطه

کفشورهای خطی و موارد استفاده پرکاربردی آنها+ تصاویر مربوطه

239  تعداد بازدید  |  شنبه 22 مرداد ماه 1401

کفشورهای خطی و موارد استفاده پرکاربردی آنها+ تصاویر مربوطه

با بررسی منظم لوله های کفشور، شیرآلات، سیستم های فاضلاب و خطوط لوله ساختمان می توان از چندین خطر و بلایای طبیعی جلوگیری کرد. با این حال، ما اغلب در زمینه سیستم های لوله کشی ساختمان که  نشتی یا شکستگی در سیستم ها وجود داشته باشد را بدیهی می دانیم و به همین علت باید از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کنیم. مسائل مربوط به لوله کشی اغلب محیطی نامرتب را  ایجاد می کند و نیاز به توجه و راه حل فوری دارد. همین امر در رابطه با کفشورهای سرویسهای بهداشتی و یا هر جایی که آبریزی داشته باشد وجود دارد و کفشورهای نقطه ای قدیمی علام بر اینکه امکان عبور حجم زیاد آب را ندارند در هنگام گرفتگی و ... دچار مشکل می شود و به راحتی قادر به بازگشایی آنها نخواهید بود ولی کفشورهای خطی تمامی این مشکلات را به بهترین نحوه ممکن حل کرده است .

کفشورخطی

تیم ما تیمی متشکل از متخصصان دارای مجوز، با تجربه و معتبر است که متعهد به ارائه بهترین خدمات ممکن و کیفیت کار به مشتریان هستند.

در کفشورهای خطی، ما استراتژی های مشتری محور را برای درک و تصدیق مشکلات لوله کشی دنبال می کنیم. تیم ما با پاسخگویی سریع به نیازهای مشتری با تعهد صادقانه، سریع‌ترین، مقرون‌به‌صرفه‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کفشورهای خطی یکی از پرکاربردترین کفشورهای مورد استفاده در بازار شده است به همین علت که مورد استقبال قرار گرفته است به تولید کفشورها با ابعاد و اندازه و رنگهای مختلف پرداخته اند.

کفشور خطی

کفشورهای خطی به گزینه های برتر و بسیارمورد توجه برای دوش های مسکونی و تجاری تبدیل شده اند.  کفشورهای خطی با جذابیت طراحی بالای خود در حمام ظاهربهتری دارند، ضمن اینکه جنبه کاربردی آن  نیزبه مراتب بیشتر و بهتر می باشد. در کفشورهای نقطه ای، پایه های دوش باید از همه جهات به سمت کفشور شیب دار باشد، بنابراین انتخاب کاشی به موزاییک یا سایر کاشی های نسبتاً کوچک محدود می شود. با استفاده از کفشورهای خطی به راحتی می توانید از کاشی های جذاب با فرمت بزرگ را استفاده کنید.

 کفشور خطی

ضد آب در حمام

ضد آب بودن سیستم کفشورهای خطی باعث ایجاد سنگ بنای دوام سرویس دوش شما  می گردد. آب و بخار از طریق اتصالات دوغاب (حتی اتصالات دوغاب آب بندی شده)، ملات و مواد پشتی در دیوارها و کف دوش نفوذ می کند و اجازه می دهد رطوبت در حفره دیوار یا ساختار کف جمع شود، که علت اصلی رشد کپک است با کفشورهای تولیدی افراست به  یک راه حل مدیریت رطوبت یکپارچه دست می یابید که نشت و رشد قالب را از بین می برد و زیبایی ماندگار دوش کاشی کاری شده شما را تضمین می کند.

 کفشور خطی

با کفشورهای خطی  حمام شخصی خود را کامل می کند

آیا یک حمام مدرن می خواهید که در آن همه چیز هماهنگ باشد؟ طراحی منسجم و آرامش‌بخش به همراه یک کفشور خطی زیبا که کاملا فضایی یکسان و یکنواخت را ایجاد می‌کند با داشتن دوشهای بزرگ و آبریزش زیاد کفشورها خطی ، با کیفیت بالا، بالاترین سطح ایمنی  را در حمام تجربه خواهید کرد و آن را با یک حرکت ساده و آسان طراحی کنید. کفشورهای خطی  را با دوش، شیر آب و راه حل های ذخیره سازی خلاقانه به طور هماهنگ در سبک  مورد نظرخود ترکیب کنید.  کفشورهای خطی هم برای حمام های نوساز و هم برای بازسازی مناسب است. با استفاده از کفشورهای خطی افراست که به راحتی از پارچه های ضد رطوبت استفاده می شود.

 کفشور خطی

با کفشورهای خطی به فضای بیشتری  دسترسی خواهیم داشت

با نصب کفشورهای خطی می توانید به یک سرویس بهداشتی رویایی  و خاص دست پیدا کنید . مهم نیست که برنامه شما برای دوش در سرویس حمام چگونه به نظر می رسد. آیا ترجیح می دهید کفشورهای خطی  هم سطح با دیوار باشد یا بر روی دیوار نصب  گردد؟ باانتخاب کفشورهای افراست هیچ مشکلی بابت نصب کفشورها در مکانهای مورد نظر شما نیست. همچنین قادر خواهید بود که  کانال کفشور مورد نظرتان را  آزادانه نصب کنید ، زیرا سیستم دوش سیفون کاملاً انعطاف پذیر است. دارای فناوری نوآورانه می باشند که با ظرفیت تخلیه بالا ارائه می دهد.

کفشور خطی

کفشورهای خطی  از دو قسمت بدنه و رویه تشکیل شده اند . که بدنه کفشور معمولا به دو دسته ساده و شیبدار تشکیل می شوند . نمونه های ساده معمولا دارای طرحهای متنوعی می باشد اما نوع شیبدار که از دو طرف کفشور یک شیب ملایم به سمت مرکز را دارا می باشد که باعث تخلیه سریعتر و بهتر می گردد.

کفشور خطی

همانطور که می دانید و قبلا در مورد انواع کفشورها صحبت کردیم . کفشورهای خطی دارای انواع مختلفی هستند که بنا به نوع سطح کاربردی و سلیقه افراد می توانید انتخاب بهتر داشته باشید.

استفاده از کفشورهای خطی افراست و ملحقات آنها یکی  از ایمن ترین نوع کفشورهای تولیدی در بازار می باشد در این نوع کفشورها به علت داشتن نوار ضدآب و رطوبت گیر دیگر به هیچ عنوان باعث انتقال آب و رطوبت به زیر پوشش کف سرویس بهداشتی تان نخواهید داشت.

کفشور خطی

یکی دیگر از مزایای مهم که هر خریداری به آن توجه می کند و اهمیت دارد ، زیبایی ظاهری و در عین حال ساده و شکیل آن می باشد . در کفشورهای خطی افراست این ویژگی را به وضوح می توانید درک کند و با نصب کفشورهای خطی استیل یک سطح هموار و درعین حال شیک و ساده را تجربه کنید و ضمن اینکه حجم خروجی آب به راحتی منتقل می شود .

از مهمترین عوامل که استفاده از کفشور رایج شده است .

  • نصب بسیار راحتی دارند
  • نصب به کفشورهای خارجی قیمت مناسب و ارزان تری دارند
  • عمرطولانی تری دارند
  • دارای کیفیت و طول عم بالاتری هستند
  • دارای ظاهری ساده و زیبا می باشند
  • قابلیت شستشوی آسان و راحتی دارند
  • سبک وزن می باشند

 

کفشورهای خطی یکی از مزیت های هر ساختمانی می باشد که هیچ گونه عیب و ایرادی را در بر نخواهد داشت و به راحتی می توانید یک کفشور خطی ساده و یا حتی با رویه های طرحدار را انتخاب و نصب کنید.

در نظر داشته باشید اگر محیطی که قرار است کفشور در آن نصب گردد فضای بزرگ و آبریزی زیاد دارد انتخاب کفشورهای نقطه ای مناسب هر مکان و فضایی نمیباشد زیرا اینگونه کفشورهای قادر به خروج حجم زیادی از آب نمی باشند . ولی با انتخاب کفشورهای خطی به راحتی حجم زیادی از آب را انتقال می دهید.

کفشور خطی

کفشورهای خطی علاوه بر استفاده در حمامها ،مناسب پارکینگها ، فضاهای باز و عمومی ، استخرها و ...به کاربرده می شود .

در کفشورهای خطی سنگخور و یا سرامیک خور هم همین کارایی را مشاهده خواهید کرد و تنها از نظر ظاهر این مدل کفشورها با هم متفاوت می باشند . در این مدل کفشورها چون رویه کفشور معلوم نمی باشد به آنها کفشورهای خطی مخفی نیز گفته می شود .

کفشورهای خطی با داشتن بوگیر مخصوص از انتشار بوهای نامطبوع فاضلاب به داخل و یا حتی ورود حشرات موذی جلوگیری می کند.

یکی از ویژگیهای کفشورهای خطی قابلیت رگلاژ شدن آنها می باشد که به راحتی می توانید ارتفاع بدنه و رویه آن را با سطح مورد نظر هم تراز کنید.

کفشور خطی