» اخبار » شناختی در رابطه با ابزارهای کاربردی میکروسمنت + تصاویر

شناختی در رابطه با ابزارهای کاربردی میکروسمنت + تصاویر

580  تعداد بازدید  |  دوشنبه 24 مرداد ماه 1401

برای بدست آوردن سطحی خاص و زیبا که با مواد اولیه پوشش های دکوراتیو به آن دست پیدا کنید ابزار لازم از جمله ماله ، رول و ... لازم می باشد که برای آشنایی بیشتر با این ابزارها و برندهای معتبر ، به صورت اجمالی توضیحاتی خواهیم داد.

شناختی در رابطه با ابزارهای کاربردی میکروسمنت + تصاویر

 

مجموعه ما در زمینه ابزارآلات میکروسمنت،  با بدست آوردن تجربه در کنار متخصصان خارجی و  در زمینه آزمایش ابزارآلات مختلف به بهترین نتیجه رسیده. که با ارائه تجربه و تخصص مان ، بهترین ابزارآلات تخصصی ایتالیایی برند مارمورینو را به شما ارائه میدهیم.

به عنوان بخشی از تعهد ما به متخصصان میکروسمنت ، ارائه بهترین متریال تخصصی از برند پراتا و در کنار آن ابزار تخصصی مارمورینو می باشد . ما با تیم حرفه ای خود بهترین تجربه و خدمات را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانیم در محیط حرفه ای به رشد شما کمک کنیم.

ابزار میکروسمنت مارمورینو

با استفاده از ابزارهای میکروسمنت یا همان پوشش های دکوراتیو به راحتی قادر خواهید بود ترکها و موجهایی که خوشایند باشند بر روی مکانها و سطوح مختلف ایجاد کنید و دیگر از رنگهای یکنواخت و ساده راحت شوید.

در نظر داشته باشید برای اجرای پوشش های دکوراتیو ، طراحها و مدلهایی که می خواهید اجرا کنید ابزارهای مختلفی وجود دارد ، که ما به اختصار برای آشنایی شما آنها را معرفی خواهیم کرد.هر کدام از ابزارهایی که به شما معرفی می کنیم باعث ایجاد یک بافت و طرح می گردد . لذا یادگیری و نحوه استفاده از آنها بسیار مهم و کاربردی می باشد .

  • ماله های استیل
  • ماله های پلاستیکی
  • اسفنج ها
  • غلطکهای طرح دار و اسفنجی
  • ابزارهای طرح چوب
  • شابلونها
  • کاردکها
  • قلمها
  • فرچه ها
  • هزارخارها

انتخاب ابزار کار یک عامل اساسی برای حصول اطمینان از کاربرد بهتر پوشش های دکوراتیو می باشد . مجموعه افراساز باابزارهای کاربردی و با کیفیتی که به مشتریان خود ارائه می دهد به یک نتیجه خوب و ایده آل دست پیدا می کنید .

ابزار میکروسمنت مارمورینو

یکی از ابزارهای بسیار پر کاربرد در میکرسمنت ماله می باشد که برای نوع کار ، ماله های مختلفی وجود دارد . از جمله ماله های پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر که بسیار مناسب سطح افقی و عمودی می باشند.

ابزار میکروسمنت مارمورینو

ماله های با تیغه فولادی و دسته پلی کربنات که بسیار مقاوم و در ضمن ارگونومیک می باشد ، دارای تیغه هایی که دارای لبه گرد، اریب یا دندانه ای هست از برند مارمورینو در مجموعه افراساز پیدا میکنید و هر کدام از این نوع ماله ها کارایی مخصوص به خود را دارد .

ابزار میکروسمنت مارمورینو

یکی دیگر از ابزارهای مهم و پرکاربرد در زمینه میکروسمنت و پوششهای دکوراتیو غلطک های مخصوص می باشد . غلطک های پلی استر که مخصوص استفاده از پرایمر می باشد . این غلطکها دارای روکش خوب و یکنواخت و در ضمن با کیفیت بالا می باشد .

نوع دیگر از غلطکها که دارای پرزهای بسیار کوتاهی هستند و در مقابل حلال ها بسیار مقاوم می باشند برای استفاده سیلرها و پرایمرها کاربرد دارند.

ابزار میکروسمنت مارمورینو

ماله های پلاستیکی انعطاف پذیری بالایی دارد و بسیار مناسب استفاده برای مواد میکروسمنت و دانه ریز می باشد که نتیجه بسیار خوبی را ارائه می دهد.

همانطور که می دانید  انتخاب ابزار میکروسمنت مناسب یکی از عوامل مهم برای بدست آوردن تاثیر نهایی بهینه می باشد . ابزارها و لوازم جانبی میکروسمنت با کیفیت بالا ، به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از پروژه های میکروسمنتی بدست آورید . انتخاب اقلام ما که از بهترین برند ایتالیایی مارمورینو تهیه شده است همانند ماله ، غلطک ، کاردک و قلم ... می تواند بسیار در بهبود نتیجه به شما کمک کند. ضمن اینکه در کل کار آسان سریع تر و در نهایت رضایت بخش تر خواهد شد.

ابزار میکروسمنت مارمورینو

یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد پوششهای دکوراتیو و میکروسمنت غلطکهای میکروفیبر آن می باشد . در مورد غلطکهایی که در این زمینه استفاده می کنید توجه داشته باشد تفاوت غلطکها تنها در اندازه موی آنها نمی باشد . یک غلطک خوب کلید موفقیت شما می باشد . بخصوص برای پرایمر لایه آخر کار ، با استفاده از یک غلطک بی کیفیت می توانید همه چیز را خراب کنید .

بهترین غلطک مناسب ضد آب کردن میکروسمنت کدام است ؟

بهترین غلطک  میکروفیبر می باشد که دارای طول موی 8 میلیمتر است . استفاده از غلطکهایی با موی کوتاهتر و بلندتر ممکن است باعث ایجاد لکه های ناخواسته یا آثار غلطک بر روی پایان کار شود.

پیشنهاد ما به شما برای استفاده از سیلر غلطکهای مارمورینو  می باشد ، که با استفاده از آنها به نتایج زیر می رسید:

  • مصرف بهینه سیلر
  • تمام سطح را با سیلر به طور یکنواخت پوشاندن
  • کرک را روی سطح باقی نمی گذارد
  • عدم ایجاد گرد و غبار بر روی سطح

غلطکهای مارمورینو را می توانید برای سیلرهای پلی اورتان هم بر پایه آب و هم بر پایه حلال استفاده کنید.

ابزار میکروسمنت مارمورینو