» اخبار » راهنمایی بابت خرید کابین دوش حمام

راهنمایی بابت خرید کابین دوش حمام

113  تعداد بازدید  |  پنجشنبه 24 آذر ماه 1401

کابین دوش یک فضایی اختصاصی در حمام است که کاملا توسط شیشه های سکوریت شده محصور میشود و همین امر باعث عدم آبریزش به بیرون از محوطه کابین دوش میگردد و محیط حمام خشک باقی می ماند.

راهنمایی  بابت خرید کابین دوش حمام

کابین دوش معمولا به فضایی گفته میشود که در داخل حمام قرار دارد و دور تا دور آن توسط شیشه محفوظ شده است . معمولا کابین دوشها به صورت ساده و یا کابین دوشهای جکوزی دار می باشد.

دور دوشی یا همان پارتیشنهای حمام که تنها به عنوان جدا کننده محیط دوش با بقیه فضای حمام بکار می رود . ولی کابین دوشها به یک اتاق دوش گفته میشود که کاملا محصور می شود و حتی گاهی اوقات از زیر دوشی های  مخصوص هم استفاده می شود و یا بر روی وان نصب می گردد و هیچ گونه تراوش آب را به بیرون از فضای کابین دوش نخواهند داشت. در کابین دوشهای کاملا پیشرفته که به کابین دوشهای جکوزی دار معروف می باشند . علاوه بر زیردوشی ، مسقف نیز می باشند و دارای دوشهای سقفی و دستی به همراه تهویه و روشنایی مخصوص هستند.

کابین دوش

حال برای داشتن یک کابین دوش مناسب باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

آیا کابین دوش برای حمام منزل ما مناسب می باشد؟

چندین عامل را برای نصب کابین دوش در فضای سرویس حمامتان باید در نظر داشته باشید . حتما اندازه حمامتان را مد نظر قرار دهید چون در فضای کوچک نصب یک کابین دوش مناسب نمی باشد و به مشکلات متعدد دیگری برخواهید خورد . علاوه بر اندازه سرویس حمامتان به سبک و مدل حمام نیز توجه کنید تا بتوانید یک کابین دوش کاملا مناسب سرویس تان انتخاب کنید.

اگر فضای حمامتان کوچک می باشد و نیاز به نصب کابین دوش دارید ، می توانید از کابین دوشهایی استفاده کنید که درب آن به صورت ریلی باز و بسته می شود تا فضای زیادی را برایتان اشغال نکند.

معمولا برای کابین دوشها از شیشه های سخت و ایمن که سکوریت شده استفاده می شود و ضخامت این شیشه ها بین 5تا6 میلیمتر می باشد که هرچه ضخامت بیشتر باشد از ایمنی بالاتری برخوردار می باشد.

کابین دوش

نکات مهمی که درباره کابین دوش باید توجه کنید

  • دیواره و درب کابین دوش اغلب از جنس نکشن می باشد
  • درب کابین دوش به سه حالت تاشو، کشویی و لولایی تولید می شود
  • کابین دوشها به دو صورت فریم دار و بدون فریم یا فریم لس تهیه می شوند
  • خرید از برندهای معتبر که استاندارد را رعایت می کنند
  • حتما نصب کابین دوش را به عهده نصاب ماهر بگذارید تا به مشکلی برنخورید.

در نظر داشته باشید مجموعه افراست با تجربه 30 ساله در زمینه لوازم ساختمانی بهداشتی و کابین دوش یکی از امکانات شما برای خرید بهتر در زمینه کابین دوشها و نصب آنها می باشد که علاوه بر رعایت ایمنی بسیار بالا از لولاها و گیره های ضد زنگ و استیل به همراه شیشه های سکوریت شده با درجه اطمینان بالا استفاده می گردد.

کابین دوش