» اخبار » آشنایی بیشتر با توالتهای توتو

آشنایی بیشتر با توالتهای توتو

76  تعداد بازدید  |  دوشنبه 20 شهریور ماه 1402

برای داشتن توالت با لعاب و کارکرد خوب همیشه بهترین برند را انتخاب کنید . درسته که نسبت به توالتهای چینی و ایرانی هزینه بیشتری می پردازید ولی تا وقتی که منزلتان نیاز به بازسازی و یا ساخت و ساز داشته باشد ، توالتهای توتو همچنان روز اول با لعابی درخشان در سرویس های شما همانند یک الماس می درخشد.

آشنایی بیشتر با توالتهای توتو

همانطور که می دانید توالتها یکی از بخشهای مهم هر خانه یا مکان های عمومی و ... می باشد . تاکنون توجه خاصی به این مکانها نمی گردید  . معمولا در خانه های قدیمی و بزرگ  ، گوشه ای از حیاط یک اتاقک کوچک درست می کردند که در کف آن یک سوراخ v شکل تعبیه می شد و با پوشاندن سیمان در سطح ،آن را تبدیل به یک توالت می کردند.

اما با پیشرفت زندگی آرام آرام توالتها به داخل منازل نقل مکان کردند که در عین سادگی در گوشه ای از خانه آن را می ساختند و یک سنگ توالت ایرانی را درون آن مکان نصب می کردند.

همانطور که می دانید توالتهای ایرانی بسیار برای زانو و کمر مضر می باشند ، به همین امر توالتهای فرنگی پا به عرصه گذاشتند که استفاده از آنها بسیار راحت می باشد. حال با وجود توالتهای فرنگی ، توجه همه به دکوراسیون داخلی سرویسهای بهداشتی بیشتر شد به طوری که یکی از اوامر مهم دکوراسیون در هر خانه ای می باشد .

حال برای تهیه یک توالت فرنگی متناسب سرویس بهداشتی باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • توالت فرنگی باید چه ویژگی داشته باشد
  • بهترین برند توالت فرنگی کدام است
  • فرق بین توالت فرنگی  با وال هنگ چیست
  • آکس توالت چیست

 توالت فرنگی

توالت فرنگی باید چه ویژگی داشته باشد

اولین موردی که در هنگام خرید به آن باید توجه کنید ، سایز توالت فرنگی می باشد که متناسب سرویس بهداشتی شما باشد چرا که بزرگتر انتخاب کنید در هنگام نصب به مشکل بر می خورید.

دومین مورد و مهمترین امر که باید به آن توجه کنید، نوع لعاب توالت فرنگی می باشد . شاید همه توالتها در وهله اول دارای لعاب کاملا صاف و براقی باشند ولی به مرور زمان لعاب آنها از بین می رود و باعث چسبندگی فضولات می گردد . به همین خاطر شستشو و نظافت آنها بسیار مشکل می گردد .یکی از بهترین توالت فرنگی که دارای لعاب بسیار عالی می باشد توالتهای فرنگی توتو است.

توالت فرنگی

بهترین برند توالت فرنگی کدام است ؟

برند توتو در کل دنیا یکی از برترین ها در برندتوالت فرنگی می باشد. برند توتو متعلق به کشور ژاپن است که موسس این برند شخصی بنام کازوچیکا آوکورا است . این برند بخاطر داشتن  عوامل زیر اولین توالت  مرغوب دنیا را تولید می کند:

  • مرغوبیت لعاب
  • تخلیه با فشار قوی و کمترین میزان مصرف آب
  • سایزهای مختلف
  • تنوع در فلاش تانکها

 توالت فرنگی

فرق توالت فرنگی با وال هنگ چیست؟

همانطور که می دانید توالت فرنگی کاملا بر روی زمین نصب می گردد و مخزن فلاش تانک آن بر روی خود کاسه توالت قرار دارد و تقریبا اندازه ارتفاع آنها از زمین تا لبه کاسه به یک اندازه می باشد.

توالتهای وال هنگ که از یک کاسه تشکیل شده است و باید بر روی استراکچری که در داخل دیوار قرار دارد نصب گردد و بنا به ارتفاع نصب استراکچر می توانید کاسه توالت را بالاتر از حد معمول نصب کنید. به همین علت همیشه بین کاسه توالت و زمین فضای خالی وجود دارد که باعث شستشوی بهتر سرویس بهداشتی تان می گردد.

شاید برایتا سوال پیش بیای که آیا توالتهای وال هنگ قادر به تحمل وزنهای بالا هم می باشند یا خیر؟

پاسخ شما کاملا مثبت می باشد توالت های توتو به همراه استراکچر TECE آلمان قادر به تحمل وزن تا 400 کیلوگرم را دارا می باشد . پس بدون هیچگونه نگرانی به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

 

آکس توالت چیست؟

معمولا فضاهای سرویس بهداشتی دارای سایزهای مختلف می باشند به همین علت در هنگام تهیه توالت فرنگی باید به فاصله مرکز لوله خروجی تا دیوار پشتی آن توجه کرد . اگر آکس متناسب با فضای سرویس بهداشتی خود را تهیه نکنید در هنگام نصب به مشکل برمیخورید.

برند توتو برای جلب رضای مشتریان عزیز ، دارای توالتها با آکسهای متنوع می باشد و به همین خاطر انتخاب شما خیلی راحتتر می گردد.

برای داشتن تجربه خرید متفاوت از برند توتو می توانید به نمایندگی توتو در افراساز مراجعه کنید و از کارشناسان با تجربه در مورد خرید توالتهای توتو بهره مند گردید.

توالت فرنگی