» محصولات » TOTO » بیده » بیده وال هنگ » بیده وال هنگ توتو BW822J

بیده وال هنگ توتو BW822J

امتیاز کاربران
بیده وال هنگ توتو از سری AVANTE بسیار زیبا و خاص می باشد که مورد پسند عامه مردم قرار گرفته بخصوص هنگامی که با بقیه محصولات AVANTEست شود بسیار فضایی زیبا خواهیم داشت
وضعیت:

قیمت:   260 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

بیده BW822

بیده مدل BW822  ازسری AVANTE با  طراحی بدون زاویه و دارای انحنای نرم و خطوط منحنی در کنار بدنه آن را تبدیل به یکی از بیده های مدرن و شیک توتو و مجموعه افراساز می باشد در عین طراحی مدرن و زیبایی که دارد با ست کردن مابقی مجموعهAVANTE می توانیم سرویس بهداشتی مدرنی را داشته باشیم . این مدل بیده مورد توجه طراحان و مهندسانی که طرحهای مینیمالیست و یا کلاسیک را می پسندند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است .در ضمن یکی از پرفروشترینهای توتو و همچنین مجموعه افراساز می باشد .

 یکی از بیدهای مدرنی می باشد که میزان مصرف آب آن بسیار کم و به صرفه می باشد .ضمنا به خاطر ساختار بدون لبه این بیده نظافت آن  با کمترین میزان مصرف آب و مواد شوینده امکان پذیر است. باید یادآور شویم که این مدل بیده دارای سطح سرامیکی صافی می باشد و باعث عدم جذب جرم و باکتری در روی سطوح آن می گردد. به همین علت نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد و دیگر تغییر رنگ و کدر شدن کاسه توالت را در طول مدت زمانی طولانی نخواهیم داشت.

بیده

نامBW822NJT1WS
سایز360x540x400
دانلود فایل PDFBW822NJbb.pdf
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX1228945313.dxf
دانلود فایل 2D DWG