» محصولات » TOTO » توالت » توالت هوشمند » توالت هوشمند CW994P

توالت هوشمند CW994P

امتیاز کاربران
توالتی با ظاهر زیبا ، مدرن و لوکس که دارای سیستم فلاش تورنادو (گردابی) می باشد . سیستم فلاش این توالت در عین حال که قدرت بالایی دارد ، آب کمتری مصرف می کند. دارای بیده شور با شستشوی از جلو و عقب با دمای آب قابل تنظیم می باشد . باز و بسته شدن خودکار درب توالت و فلاش اتوماتیک ، در زمانی که سنسور روشن باشد ، از مزیت های این توالت می باشد . برای استفاده در طول شب ، نور ملایمی برای استفاده راحت تر تعبیه شده است . نظافت و تمیزی آن بسیار راحت می باشد ، بعد از هر بار استفاده ،آب آنتی باکتریال به کاسه توالت و نازل پاشیده می شود و از جمع شدن باکتری جلوگیری می کند.
وضعیت:

قیمت:   8170 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW994P

توالت وال هنگ هوشمند توتو مدل CW994P که دارای ظاهر لوکس، ظریف و سبک می باشد . این مدل توالت وال هنگ از سری لاکچری NEOREST و یکی از شیکترین توالت های مجموعه توتو و افراساز می باشد. این مدل از توالت وال هنگ با طراحی خاص و زیبایش مناسب سرویسهای بهداشتی مدرن می باشد.

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت وال هنگ توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در تظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

RIMLESS

درب واشلت

سیستم درب واشلت مجهز به نازل شستشو می باشد، که این نازل با حرکت نوسانی و عقب و جلو شدن با استفاده از آب گرم و سرد عمل شستشو را انجام می دهد و باعث نظافت کامل کاسه توالت نیز می شود .

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت ها استفاده از سیستم تورنادو یا گردابی می باشد ، که باعث مکش و تخلیه ای بسیار قوی بصورت دورانی و بیصدا و کامل در زمان کم  می باشد.

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی وال هنگ که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی وال هنگ دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سیستم EWATER+

این سیستم باعث الکترولیز شدن آب گردیده و همین امر باعث می شود از رشد باکتریها جلوگیری بعمل آمده و کاسه توالت و نازل شستشو تمیز و ضدعفونی می شود.

سیستم WATER SAVING

توتو با فناوری توسعه یافته باعث صرفه جویی در مصرف آب شده است . با این فن آوری ، فلاش تانکهای توالت با حداقل مصرف بهینه 4.8 لیتر و حتی کمتر طراحی شده است.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت وال هنگ دارای ابعادی به طول 46.1، عرض 42.3 و عمق 67.5 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت وال هنگ جهت نصب 22 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی وال هنگ 4.8 لیتر می باشد. یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلCW994P/TCF994WA
گروهNeorest
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب4.5/3 لیتر
فشار آب0/5-7/5 بار
اکس22
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد423X679X460
دانلود فایل PDFCW994P.pdf
دانلود فایل 2D DWGCW994P_CAD.dwg
دانلود فایل 3D MAXCW994P_3D.dwg
دانلود فایل 3D DWGCW994P.dxf