» محصولات » TOTO » توالت » توالت هوشمند » توالت هوشمند CW542HME5UNW1

توالت هوشمند CW542HME5UNW1

امتیاز کاربران
توالتی با ظاهر زیبا به همراه درب واشلت TCF794 مدرن و لوکس که دارای سیستم فلاش تورنادو (گردابی) می باشد . سیستم فلاش این توالت در عین حال که قدرت بالایی دارد ، آب کمتری مصرف می کند. دارای بیده شور با شستشوی از جلو و عقب با دمای آب قابل تنظیم می باشد . بعد از هر بار استفاده ،آب آنتی باکتریال به کاسه توالت و نازل پاشیده می شود و از جمع شدن باکتری جلوگیری می کند.
وضعیت:

قیمت:   1412 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت وال هنگ CW994P

توالت وال هنگ هوشمند توتو مدل CW542 که دارای ظاهر لوکس، ظریف و سیک می باشد . این  توالت وال هنگ یکی از شیکترین توالت های مجموعه توتو و افراساز می باشد. این مدل از توالت وال هنگ با طراحی خاص و زیبایش مناسب سرویسهای بهداشتی مدرن می باشد.

سیسیتم RIMLESS

این سیستم در توالت وال هنگ توتو به گونه ای طراحی شده است که هیچ مکانی برای تجمع باکتری و فضولات باقی نمی ماند و باعث سهولت در تظافت و مصرف کم مواد شوینده می شود .

RIMLESS

درب واشلت

سیستم درب واشلت مجهز به نازل شستشو می باشد، که این نازل با حرکت نوسانی و عقب و جلو شدن با استفاده از آب گرم و سرد عمل شستشو را انجام می دهد و باعث نظافت کامل کاسه توالت نیز می شود .

سیستم تورنادو

یکی از مزیتهای مهم این مدل از توالت ها استفاده از سیستم تورنادو یا گردابی می باشد ، که باعث مکش و تخلیه ای بسیار قوی بصورت دورانی و بیصدا و کامل در زمان کم  می باشد.

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از توالت فرنگی وال هنگ که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این توالت فرنگی وال هنگ دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سیستم EWATER+

این سیستم باعث الکترولیز شدن آب گردیده و همین امر باعث می شود از رشد باکتریها جلوگیری بعمل آمده و کاسه توالت و نازل شستشو تمیز و ضدعفونی می شود.

سیستم WATER SAVING

توتو با فناوری توسعه یافته باعث صرفه جویی در مصرف آب شده است . با این فن آوری ، فلاش تانکهای توالت با حداقل مصرف بهینه 4.8 لیتر و حتی کمتر طراحی شده است.

سایز و مشخصات فنی توالت فرنگی

 این توالت وال هنگ دارای ابعادی به طول 58، عرض 33.5 و عمق 38 سانتیمتر می باشد .

آکس استاندارد این توالت وال هنگ جهت نصب 22 سانتیمتر است.

حجم فلاش تانک این توالت فرنگی وال هنگ 4.8 لیتر می باشد. یکی از موارد صرفه جویی در آب نحوه تخلیه آب از فلاش تانک می باشد که دارای دو کلید برای دو حجم مختلف تخلیه آب است ، که اصطلاحا به تخلیه دو زمانه معروف می باشند.

مدلCW542
گروه
نوع فرنگیوال هنگ
سیستم تخلیهTornado
مدل تخلیهدو زمانه
حجم آب3-4.5 لیتر
فشار آب0.05-0.75 مگا پاسکال
اکس22 سانت
درب آرام بندtrue
لایه ی نانوtrue
ابعاد579x383x146
دانلود فایل PDFcw542hme5unw1_tcf794cz_wh172at-spec.pdf
دانلود فایل 2D DWGCAD_CW542HME5UNW1_TCF795C2Z_WH172AAT.dwg
دانلود فایل 3D MAXCAD_3D_CW542HME5UNW1_TCF795C2Z.dwg
دانلود فایل 3D DWG