» محصولات » TOTO » روشویی » زیرسنگی » روشویی زیرسنگی LW1514B

روشویی زیرسنگی LW1514B

امتیاز کاربران
ظاهر مستطیل شکل و تمیز و مرتب دارد که محیط دستشویی را ساده و شیک می کند . این روشویی زیرسنگی با همه کانترتاپ ها هم خوانی دارد . در فضا صرفه جویی می کند . دارای لایه نانو می باشد و تمیز کردن را برای مشتری آسان می نماید.
وضعیت:

قیمت:   330 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی L1514B

یکی از روشویی های پرطرفدار زیرسنگی توتو  در مجموعه افراساز مدل L1514  می باشد. مشخصه اصلی این روشویی زیرسنگی شکل هندسی متقارن و مربعی آن است که زیبایی و هارمونی خاصی با فضای سرویس بهداشتی می دهد .

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست سرامیک و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در اماکن مختلف از جمله سرویس های شخصی با طراحی مینیمال و همچنین سرویس های فضاهای عمومی مانند مال ها و مراکز تجاری، هتلها، فرودگاهها و غیره می باشد.

 ویژگی دیگر این روشویی عمق مناسب است که باعث عدم تراوش آب هنگام استفاده میگردد. برای این مدل کاسه روشویی میتوان از شیرهای توکار دیواری استفاده نمود.

لعاب نانو یا سیفون تکت

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود. همین امر باعث شده تا رنگ پوشش یا نانو سطح سرامیکی این روشویی  رنگ سفید و درخشان خود را  هرچه بیشتر نمایان ساخته، که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای ابعادی به طول 47 و عرض 47   سانتیمتر میباشد.

کدLW1514
گروهCONTEMPORARY
جنسسرامیک
سایز470x470
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF LW1514B.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW1514B_CAD.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX