» محصولات » TOTO » روشویی » روشویی دیواری » روشویی دیواری LW812CJLW

روشویی دیواری LW812CJLW

امتیاز کاربران
روشویی وال هنگ LW812 بسیار زیبا و خاص می باشد با صفحه ای منحصر بفردی که در کنار کاسه قرار دارد خیلی مورد استفاده قرار می گیرد
وضعیت:

قیمت:   450 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

LW  812CJLW

یکی دیگر از محصولات روشویی دیواری مدل LW812 از سری مجموعه زیبای LE MUSE می باشد . این روشویی دیواری بسیار خاص و جذاب  میباشد که با طول کشیده و امکان نصب به دیوار،بسیار مناسب اماکن عمومی مانند رستورانها، مراکز خرید، فروشگاهها، مراکز درمانی و از این قبیل میباشد و یکی از کاسه روشوییهایی دیواری می باشد که چه در مجموعه توتو و چه در مجموعه افراساز بسیار مورد توجه قرار گرفته است .شکل جذاب هندسی این روشویی دیواری مانند یک قطره آب بوده و در طراحی آن از انحنای نرم استفاده شده است. کاسه روشویی در قسمت چپ قرار گرفته و یک صفحه مسطح در راست جهت قرار دادن اکسسوری مانند جای مایع صابون تعبیه شده که بسیار کارآمد است. سوراخ مخصوص شیرآلات روی بدنه آن متناسب با شیرآلات نیمه پایه بلند است.

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود و رنگ سفید و درخشان آن هرچه بیشتر خود را نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نمی باشد.

 سایز روشویی

 این روشویی دیواری دارای  ابعادی به طول 90 و عرض 48 سانتیمتر میباشد.

کدLW812
گروهLE MUSE
جنسسرامیک
سایز900x480
لعاب نانوندارد
دانلود فایل PDF
دانلود فایل 2D DWG
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX