» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » QUADRO » جا صابون مایع مشکی مات QUADRO

جا صابون مایع مشکی مات QUADRO

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
بهترین گزینه برای سرویسهای بهداشتی هم از نظر زیبای و هم از نظر بهداشت بیشتر جا صابون مایع می باشد که قابل استفاده در هر سرویس بهداشتی می باشد و مدلی با طراحی چهارگوش و رنگ مشکی مات بسیار زیبا که قابل استفاده در دستشویی و توالتهای خاص و شیک می باشد و بسیار مورد توجه و انتخاب قرار گرفته است .
وضعیت:

قیمت:   10200000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

جا صابون مایع QUADRO

هر سرویس بهداشتی نیاز به یکسری ابزار قابل استفاده برای داشتن نظافت بیشتر لازم و ضروری می باشد . ضمن اینکه سرویسهای بهداشتی علاوه بر نظافت باید زیبای و نظم کافی را داشته باشد ، باید انتخاب درستی از ستهای بهداشتی داشته باشیم .

 یکی از لوازم سرویس بهداشتی  بسیار کاربردی گروه  spirella که بسیار کاربردی و مورد نیاز می باشد جای صابون مایع می باشد که بسیار از نظر نظافت و بهداشت در اولویت قرار گرفته است  و هم اکنون نیز جزء یکی از مهمترین وسایل کاربردی سرویس بهداشتی می باشد. جای صابون مایع QUADRO می باشد که بسیار در نظافت شخصی مهم و کاربردی می باشد . این مدل از جا صابون مایع  QUADRO  که از جنس پرسلانی  به رنگ مشکی  بسیار زیبا و خاص می باشد که  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه و انتخاب قرار گرفته است . این مدل بسیار مورد استقبال آقایان برای سرویسهای بهداشتی شخص قرار گرفته است .

 

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به ابعاد 6.5x6.5x17.5 سانتیمتر می باشد که حجمی معادل 0.3 لیتر را شامل می شود.

نام کالاجا صابون مایع
گروهQUADRO
ابعاد6.5x6.5x17.5
جنسسرامیک
رنگمشکی مات