» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » YOSHI » ست سه تایی سفید YOSHI

ست سه تایی سفید YOSHI

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
لوازم سرویس بهداشتی نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و جامد می باشد که از جنس پلی رزین بسیار خاص با طراحی منحصر بفردش قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .
وضعیت:

قیمت:   39600000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ستهای سرویس بهداشتی YOSHI

لوازم سرویس بهداشتی  نوآورانه و خلاقانه spirella علاوه بر راحتی و رعایت بهداشت عمومی در منازل کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد. معمولا ستهای سرویس بهداشتی دارای ابزارهای مختلف و متعددی می باشد که هر کدام از آنها بنا به نیاز کاربرد متفاوتی دارد .

اکسسوری های ظریف سری YOSHI از اسپیرلا با یک طراحی جاودانه و متمایز همه را تحت تاثیر قرار می دهد . این اکسسوری کلاسیک با روکش مات حمام و سرویس بهداشتی شما را بسیار مدرن و امروزی نگه می دارد . این ست سرویس بهداشتی YOSHI بسیار مناسب برای سرویسهای بهداشتی جوانان می باشد . ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و جامد   را سفارش دهند این ست سرویس بهداشتی که  از جنس رزین با کیفیت می باشد با رنگ سفید مات  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد که تمامی این محصولات را می توانید در مجموعه افراساز از نزدیک مشاهده کرده  و بهترین انتخاب را داشته باشید.

این ست شامل ابزارهای زیر می باشد :

  • جاصابون مایع
  • جا صابون جامد
  • جا مسواکی

 

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به طول 16 در 8.1سانتیمتر می باشد که حجمی معادل 0.35 لیتر را شامل می شود.

سایز جا صابون جامد:

جای صابون جامد دارای سایزی به طول 13.4 و عرض9.2 سانتیمتر می باشد ضمنا دارای ارتفاعی به طول 4.3 سانتیمتر می باشد.

جا مسواکی :

جای مسواکی دارای سایزی به طول 11 و عرض 7.6 سانتیمتر می باشد .