» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » LENA » ست سه تکه LENA

ست سه تکه LENA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
لوازم سرویس بهداشتی نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع و برس توالت می باشد که با طرح سیمانی قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .
وضعیت:

قیمت:   42600000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

ست سه تکه LENA

لوازم سرویس بهداشتی  نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.ست کامل سرویس بهداشتی شامل جامسواکی ، جاصابونی مایع   و برس توالت می باشد که با رنگ سفید و رزگلد قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

ست LENA از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد که قابلیت شستشوی بسیار راحتی را دارد . طراحی این ست زیبا همچون یک مجسمه خاص می باشد که باعث زیبایی و مدرن شدن هر سرویس بهداشتی که از این ست استفاده می کنند می شود .

ست سرویس بهداشتی LENAشامل اکسسوریهای زیر می باشد .

  • جا صابون مایع
  • جای مسواکی
  • برس توالت

سایز جا صابون مایع:

جای صابون مایع دارای سایز به ابعاد 15.6x9.5x8.3 سانتیمتر می باشد  

سایز برس توالت:

اندازه برس توالت به همراه دسته آن دارای سایزی به38.5x11.8 سانتیمتر می باشد .

جا مسواکی :

جای مسواکی دارای سایزی به ابعادی 11x8.3 سانتیمتر  می باشد .