» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » LENA » سطل زباله LENA

سطل زباله LENA

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از وسایل ضروری در سرویس بهداشتی سطلهای زباله می باشد. که امروزه در همه سرویسهای بهداشتی اعم از خصوص و عمومی از قبیل هتلها و رستورانها و ... مورد استفاده قرار می گیرد . برای بهداشت بیشتر حتی الامکان درب آنها را با دست باز نشود .برای داشتن فضای بهتر در سرویس بهداشتی باید از ست و رنگهای هماهنگ استفاده شود که یکی از وسایل مهم و ضروری سطل زباله می باشد .
وضعیت:

قیمت:   30000000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

سطل زباله LENA

لوازم سرویس بهداشتی  نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد.سطل زباله که با رنگ سفید و رزگلد قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .

سطل زباله LENA از جنس پلاستیک با کیفیت می باشد که قابلیت شستشوی بسیار راحتی را دارد . طراحی این ست زیبا همچون یک مجسمه خاص می باشد که باعث زیبایی و مدرن شدن هر سرویس بهداشتی که از این ست استفاده می کنند می شود و سطل زباله سرویس بهداشتی یکی از واجبات هر توالت و حمامی می باشد .

سایز سطل زباله:

سطل زباله دارای سایزی به ابعاد 18x26.3 سانتیمتر می باشد  

نام کالاباکس پنبه
گروهLENA
ابعاد18x26.3
جنسپلاستیک
رنگسفید - طلایی