» محصولات » SPIRELLA » ست سرویس بهداشتی » LIGNE » جا مسواکی LIGNE

جا مسواکی LIGNE

امتیاز کاربران
فروش آنلاین
یکی از ابزار بسیارمهم که در هر سرویس بهداشتی اعم از خانه و هتلها مورد استفاده می باشد جا مسواکی است که بسیار حائز اهمیت است که جا مسواکی مربوطه با فضای سرویس بهداشتی تناسب داشته باشد و سرویس بهداشتی شیکی را داشته باشیم این مدل جا مسواکی از جنس سرامیک و با رنگ سفید و طلایی بسیار خاص و جذاب می باشد و می توانیم در اکثر سرویسهای بهداشتیها آن را ست کنیم
وضعیت:

قیمت:   10800000 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

جامسواکی  LIGNE

هر سرویس بهداشتی نیاز به یکسری ابزار قابل استفاده برای داشتن نظافت بیشتر لازم و ضروری می باشد . ضمن اینکه سرویسهای بهداشتی علاوه بر نظافت باید زیبای و نظم کافی را داشته باشد ، باید انتخاب درستی از ستهای بهداشتی داشته باشیم .

 لوازم سرویس بهداشتی  نوآورانه و خلاقانه spirella نه تنها به راحتی و رفاه مردم کمک می کند ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که سرویس بهداشتی خود را به گونه ای شخصی و فردی - دقیقاً مانند هر اتاق دیگر در خانه - با رنگ ، طرح و مواد کاملا متناسب با سلیقه آنها با مهارت چشمگیری طراحی کرد. جامسواکی یکی از لوازم بسیار کاربردی  در هر سرویس بهداشتی می باشد این سری LIGNE از  جنس سرامیک  به رنگ سفید با خطوط نقره ای  بسیار زیبا و خاص می باشد که  قابل ست کردن در هر مدل و رنگ سرویس بهداشتی می باشد و بسیار مورد توجه و انتخاب قرار گرفته است . 

 

سایز جای مسواکی :

جای مسواکی دارای سایزی به ابعاد  9.4x7.7 سانتیمتر می باشد .

 

 

نام کالاجا مسواکی
گروهLIGNE
ابعاد7.7x9.4
جنسسرامیک
رنگسفید