» محصولات » TOTO » فضاهای عمومی » یورینال » UW811

UW811

امتیاز کاربران
این یورینال یک نوع توالت فرنگی ایستاده مخصوص آقایان می باشد که برای دفع ادرار مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه در اماکن عمومی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.یورینالها مزیتهای بسیاری دارند یکی از مزیتهای بسیار مهم آنها عدم تماس بدن با محفظه و کاسه توالت می باشد. با طراحی بسیار زیبا وخاص بسیار مورد توجه عامه مردم قرار گرفته است .ضمنا اینکه این سیستم دارای سنسوریورینال می باشد.
وضعیت:

قیمت:   530 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

توالت یورینال UW811 توتو

یورینال یا همان توالت ایستاده آقایان دارای طراحی لوکس و مدرنی می باشد که بسیار مورد علاقه مشتریان قرار گرفته است .این مدل یورینال دارای طراحی تخم مرغی شکل بسیار جذاب و خاص می باشد و با وجوذ سایز بسیار مناسب در مکانهای کوچک نیز قابل نصب  می باشد . توالتهای یورینال دارای لعاب ضد رسوب می باشند که باعث عدم رسوب و تجمع باکتری می شود.

یورینالها با طراحیهای خاص یک فضای خصوصی همانند پارتیشن را برای استفاده شخصی ایجاد میکنند که این محیط کاملا بهداشتی می باشد .

این مدل یورینال دارای شیر تخلیه اتوماتیک که مجهز به سنسور است و با کوچکترین حرکتی سنسورها فعال شده و عملیات تخلیه را انجام می دهد. در این مدل یورینال سیستم سنسورش ارتقاء یافته و از حساسیت بالاتری برخوردار می باشد.

یورینهای دیواری، کاملا بر روی دیوار نصب می گردد و محل خروج ادرار و آب به فاضلاب دیواری متصل می باشد که به راحتی عملیات خروج انجام می پذیرد.

فشار آب تخلیه در یورینال UW811حدودا 0.75 تا 0.07 مگاپاسکال می باشد .

حجم تخلیه این مدل یورینال در هر بار تخلیه 1.22 تا 1.9 لیتر می باشد .

منبع تغذیه سنسورها از طریق باطری تامین می شود .

تکنولوژی لایه نانو یا سیفون تکت

در این مدل از یورینال که دارای سطح سرامیکی صاف می باشد و از لایه نانو پوشیده شده است . در ساختار این یورینال دیگر نیازی به شوینده های اسیدی نمی باشد . زیرا این لایه باعث عدم ماندگاری جرم و باکتری روی سطح آن می شود . ضمنا از تغییر رنگ و کدر شدن آن در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

سایز و مشخصات فنی توالت UW811 

این مدل یورینال دارای ارتفاعی به طول 56 سانتیمتر و عرض 32.5 سانتیمتر و پهنای 34 سانتیمتر می باشد .

نام کالا وال هنگ یورینال
مدلUW811
سایز325x340x560
جنسچینی
منبع تغذیهباطری
مصرف آب
فشار آب
راندمان آب
نازل خروجی
دانلود فایل PDFUW811.pdf
دانلود فایل 2D DWG UW811HJ.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX