» محصولات » MICRO COATING » میکروسمنت » PRATTA EXCLUSIVE » PRATTA چیست؟

PRATTA چیست؟

امتیاز کاربران

ارسال به دوستان
0

PRATTA EXCLUSIVE در سال 2008 به عنوان یک تیم حرفه ای از دکوراتورها و نقاشان که در ساخت برنامه های تزئینی نقش آفرینی می کردند تشکیل شد ، از جمله اجرای پروژه های خاص معماری تخصص داشتند و یک روش نوین را با محصولات خاص ابداع کردند.

PRATTA

این محصولات دارای کیفیت بالا و طیف گسترده ای از مواد و رنگها می باشد که علاوه بر خدمات راحت ، محبوبیت روزافزون محصولات PRATTA EXCLUSIVEرا در سراسر جهان  فراهم می کنیم . در حال حاضر در بسیاری از کشورهای خارجی نمایندگی PRATTA EXCLUSIVE را دریافت کرده اند .

پراتا در سال 2008-2009 با استفاده از مواد تزئینی و گچی که در بسیاری از اشیاء معماری در مسکو و شهرهای دیگر روسیه و کشورهای مشترک المنافع انجام گردیده است .

در سال 2010 شرکت شروع به واردات مواد تزئینی جدید از چندین تولید کننده ایتالیایی با نام PRATTA EXCLUSIVE کرد.

سال 2011تا2014 خط تولید مواد انحصاری PRATTA که بیش از 150 ماده  از 9 تولید کننده برجسته پوشش های تزئینی از ایتالیا می باشد را به خود اختصاص داده است.

PRATTA

در سال 2015 با توجه به تجربه های کسب شده و سوق پیدا کردن به تقاضاهای مدرن ، آزمایشگاه فناوری تاسیس کرد و شروع به آماده سازی یک سایت صنعتی برای تولید مواد اولیه با استفاده از فناوری های روز دنیا را آغاز کردند.

در سال 2016 کارخانه خود را در روسیه تاسیس کردند و در ژوئن 2016 اولین محصول با کیفیت بالا را به بازار عرضه کردند.

در سال 2017 تا 2018 توسعه سیستم های تولید برای ابداع مختلف مواد که در بازار با علائم تجاری ORSOCHEMوPRATTA EXCLUSIVE ارائه گردید و تولید محصولات را در کارخانه خود به 100 درصد رسیده است .

سال 2019 به لطف کیفیت بالا و مجموعه گسترده ، محبوبیت روزافزون مواد انحصاری PRATTA را در کشورهای مختلف جهان برانگیخته است .نمایندگی های معتبر محصولات PRATTA در کشورهای هند – تایوان – آمریکا- ارمنستان – ازبکستان و قزاقستان و همچنین ایران افتتاح شده است . برای سهولت همکاری با نمایندگی PRATTA در کشورهای محتلف ، از تمام امکانات فناوری IT برای تامین اطلاعات و بازاریابی شرکا و مشتریان خود در سراسر جهان استفاده می کنیم تا به بهترین رشد و امکانات نائل گردیم.

PRATTA

پوشش های دکوراتیو پراتا این امکان را برای شما فراهم می آورد تا هر نوع  طرح و بافت را بر اساس سلیقه منحصر به فرد خود به وجود آورید

آدرس نمایندگی انحصاری PRATTA در ایران :

تهران خیابان ملاصدرا خیابان شیراز جنوبی پلاک 100 شماره تماس 88031027